Spring naar bijdragen

Goedemorgen op vrijdag de eerste alweer


Sandman

Aanbevolen berichten

Brudy, Ik begreep ht ook niet, vandaar geen reactie. Heb je nu last van GREmlins???
En er zijn zoveel tegelijk nieuw gekomen dat ik soms ook niet meer weet, wat bij wie hoort.
Zo weet ik ook niet meer of jij Refusal gebruikt of ws dat Kirky/ Of allebei.?
Het is heus niet altijd desinteresse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Ziza, mooi geschreven en ik denk dat het ook zo is. Ik ben bang dat Wannes een verloren zieltje is die de kracht niet heeft maar heel graag wil alleen weet hij niet hoe. Aan de telefoon weet hij het goed te verwoorden maar dan is er weer dat magische blikje en komt er weer de (alco) kolder in de kop. Sjips weet ook niet goed hem te helpen om hem over de streep te trekken. Soms denk ik wel eens laat maar in de goot liggen maar dat doe je toch niet als mens die weet wat het is om aan de grond te zitten?



Spijkers met koppen, heb een moeilijke avond gehad, politie was trouwens ook hier, een leuke makker vondt het niet beter iets in mijn drank te kieperen, drank is inmiddels in een labo,had daar slechts één slokje van genomen, was duidelijk iets mis mee, klacht is reeds neergelegd, ik heb de nacht overleefd.
greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edflobe, een fijne avond! Fijn dat je met je ex-vriend in gesprek bent over je drankverleden....dat die ruimte er nog is. Over een terugval moet je je maar geen zorgen maken, leef met de dag!

Corinne :present: rustig aan is prima. Fijn weekend jullie saampjes.

Wat noem je zielepootjes Brudie!? Als je wat te zeggen hebt doe het dan en ga niet met je vinger naar een ander wijzen.

Haha, Pip....gewoon veel plezier maken vanavond!

Wannes? Ik snap het niet helemaal. Wat denk je dat erin zat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Wannes,
Niet okay. Ik geloof er helemaal niets van! Wat is de meerwaarden voor een vriend om iets in je drankje te doen? Ben je stiekum een meisje?

Ben gewoon eerlijk en zeg de waarheid. Wie zal er minder over je denken? Niemand, we hebben allemaal wel eens iets stoms gedaan. In mijn geval ben ik de tel kwijt van al de domme dingen die ik heb gedaan.

Toen ik trouwde 30 jaar geleden was mijn familie in de rouw. Ik had een oom, hij was echt een persoonlijkheid maar hij dronk en dan kunnen de nationale kranten/ tijdschriften je gemakkelijk belachelijk maken. Ik weet niet waar de waarheid ligt, ik was een kind en mijn ouders hadden ruzie over hem. Enfin de dag voor ons trouwen heeft hij goed doorgedronken en zijn geweer in zijn mond gezet.
Ik ben niet naar de begravenis geweest. Jong dat ik was. Mijn ouders hadden ruzie over hem!!!

Je hebt contact met Druppeltje. Man, als iemand hier pijn heeft is zij het wel, niet dat de andere minder oijn hebben maar ik hoop dat jullie mij begrijpen. Heb je enig zelfrespect dan behandel je haar met liefde.
Die geeft ze jou immers ook.

Dus in notedop ik geloof je niet, echter ben je serieus op weg dan zal ik je steunen waar en hoe ik kan.
Tot die tijd, laat mij geen onzin lezen. Daar wordt ik zo aggresief van.
Totdat je niet meer wegloopt voor je problemen.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Wannes dat is wat er gebeurd op deze manier. Je zegt het forum nodig te hebben maar tegelijk zaai je onrust. Je komt niet meer geloofwaardig over en daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Doe gewoon met ons mee en stop/minder met in je achterhoofd dat we allemaal klappen in het leven hebben gehad en nu aan het strijden zijn tegen de drank of om er af te blijven,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mijn post (die van dezelfde strekking was als die van Anjo) verwijderd omdat ik van Wannes een Pb'tje heb gehad. De inhoud daarvan verklaart eigenlijk niets, dus blijf eerlijk gezegd ook over met een nare nasmaak. Wannes...verklaar je nader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ja, er gebeurt nog al wat vandaag. Brudie geeft er na enige vage berichten de brui aan, Sandman ook, en Wannes komt gezellig weer terug met: niks aan de hand hoor, iemand had iets door mijn drankje gedaan.
Toch vind ik het niet nodig om iemand niet te geloven. Als Wannes deze verklaring geeft, hoe vergezocht het ook lijkt, zal hij daar wel een reden voor hebben. Ik maak me daar verder niet druk om, of alles wel heel erg waar is wat iemand vertelt. En zelf ben ik ook vaak genoeg gewantrouwd en ik weet dat dat pijn kan doen.
Ik ga er maar van uit dat de meeste mensen hier zijn om aan hun problemen te werken. Ik hoef niet te weten of het wel waar is dat je vanavond geweldige lasagne eet, of niet wilde drinken maar toch iets binnen hebt gekregen, of dat je drie kilo bent afgevallen, bij wijze van spreken.
Ik geloof nog steeds dat hier op het forum gaat om mensen die oprecht aan zichzelf willen werken, soms met struikeltjes.
Wel ben ik het met Houtje en Anjo en anderen eens dat het geen pas geeft om rare berichtjes te plaatsen zonder je te realiseren wat je daarmee met sommige andere leden doet. Zelf trek ik er een beetje mijn schouders over op inmiddels: het zal wel. Het is al eerder gebeurd en zal niet de laatste keer zijn. En dat is eigenlijk wel erg, dat die onverschilligheid is veroorzaakt door mensen die nodeloos van dat soort paniekberichtjes plaatsen.
Dus wellicht is een excuus wel op zijn plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee Anjo, leek me dan toch een bruiloft met gemengde gevoelens. Verdriet en woede maar vooral ongeloof gaan door je heen he? Een vriend van mij heeft zich 23 jaar geleden opgehangen en ik heb hem samen met een vriendin gevonden, gaat nooit meer van mijn netvlies af zoals jij dit van je oom ook nooit meer zal vergeten. Dus ik begrijp je gevoelens wel: dreig of spot niet met zoiets want mensen kunnen hier heel erg bang van worden.

Enfin een optie is dat vliegenmeppers ook helpen bij gremlins, heb ze allemaal doodgeslagen en dat was een goedkopere manier als een buks met zijn kogeltjes. Hoewel? Nu moet ik toch latex gaan kopen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ook 2 en een half jaar terug schoolvriendin weggebracht. Ook zelfmoord. Was eerst drie dagen zoek. Gelukkig gevonden. Had al haar depressiepillen en een fles jenever naar binnen gewerkt.
Zij dronk nooit een druppel. Vreselijk afscheid. Zulke verdrietige grote kinderen te zien. Het brak mijn hart.

Drup, Ijs was heerlijk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...