Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik ben blij BamBam dat de meeste mensen die ik ken, behoedzame drinkers zijn. Daar heb ik dan ook geen moeite mee als die genietend aan hun glaasje zitten.Inderdaad als je er op gaat letten wat mensen naar binnen kunnen slaan...phoe, zie ik pardoes me zelf zitten!Verrek, de muis is weer in huis...zie hem net wegglippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Bammetje, je hebt helemaal gelijk.Druppeltje is een paraplu niet beter, dan 3 inlegkruisjes. Of staat het water tot aan je middel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Piperdepip, spuitelf.Ja, ik was een zuipschuit. Ik zei altijd dat er zo weinig in die flesjes zat:beer::wine:En maar met die wijnfles in de weer, en maar bijschenken en maar nieuwe halen, zucht.Ja, die lege en die volle glazen, ik kon dat ook niet aanzien...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 BB dank voor altijd je eerlijke reacttie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Har, mijn man heeft gisteren onze muis gevangen. Hij zat in de gordijnen, een goede mep en hij was dood. (Niet man mijn, maar de muis) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Er zijn wel meer dingen die ik niet snap, maar druppeltje, waarom neem je drie inlegkruisjes in je zak mee als je de honden uit gaat laten in de regen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Snowy, het gaat me niet om mn gelijk. Ik hoop dat je er wat aan kunt hebben. Ik zie je berichten als je hebt gedronken, zo ongelukkig en zo totaal niet blij met jezelf. En ik lees je berichten als je een tijdje niet drinkt. Blij, tevredener, meer acceptatie, tuurlijk ook nog verdriet en zorgen maar ja, het leven is het leven.Succes en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Edeflobe, ik vond het ook vreemd om 3 inlegkruisjes mee te nemen. Een paraplu lijkt me handiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Is dat Belgisch, inlegkruisjes meenemen als het regent??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Snowy, blij dat de muis dood was en idd niet je man:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ja, sneeuwwitje, nuchter als ik ben, lijkt mij dat ook. Maar goed, ik heb wel vaker dingetjes/foefjes gehoord die vreemd klonken maar toch hun nut bewezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Zo'n maxi-maandverband is misschien van meer nut gewoon....met een plastiekje om je hoofd binden Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Was vanavond op een BBQ. De vrouw die de BBQ regelde lust een stevig glaasje. We dronken regelmatig samen. Ik drink niet meer, zij wel. Geen probleem, is goed zo. Op de laatste BBQ had ze haar toetje gemaakt. Een perzik in zilverpapier, bitterkoekjes erop en een scheut Ammaretto. En dan tijdje op de knoei, heerlijk. Ze had er niet aan gedacht eentje voor mij te maken zonder drank. Ik dus geen toetje genomen en vond dat geen punt. Zij vond het wel vervelend maar ok, t was al zo. Vanavond bij het uitdelen van het toetje was er 1 zilverpapiertje met een geel strikje er om heen. Die was voor mij! Een toetje zonder drank. Dat is liefde en zorg hebben voor. Ik heb er van genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Nee, snowy ik ga een muis niet doodslaan. Ocharm, want hoe krijg ik er dan die bloedvlek weer uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 De hele dag heeft internet het niet gedaan. Ik heb het ook niet goed gedaan. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik herken dat van dat drinken. 7 of 8 flessen bier was een redelijke peuleschil maar na drie glazen fris zit ik te hikken en te boeren.Hoezo verstopping Pip, ik vond drank altijd zeer laxerend werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Floortje....begrijp ik het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiLijkt me heftig om 10 blikken te drinken, hoe poep je dat er allemaal weer uit. Zal me een gekletter en verstopping geven op jullie twalet. Uitplassen lijkt me nog veel lastiger :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Nou Marion wat moet je met een paraplu als et zo waait? Ben de Marry niet.Fijn Pip een jou heb ik ook wat, was al geabsotbeert in de douche.:): van het forum moet je het maar hebbenDrup is nu helemaal zielig en gaat doggy op sleeptouw nemenAls jullie een paracetamolletje voor me hebben en strakjes een senseo klaar hebben kom in wel terug. bbbbbbbrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 He, Floor...geen sorry. Wil je er iets meer over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Floor, ik weet niet of je hulp hebt bij het proberen te stoppen met drinken maar het is misschien de moeite van het overwegen waard. Ik sta machteloos, ik ben verloren als ik er eentje neem. Daar blijft het niet bij. En zo te lezen bij jou ook niet.En je hoeft niet alles alleen te doen.Voor mij hoef je je niet te verontschuldigen, ik heb er geen last van dat jij drinkt. Misschien heb je je bodem nog niet bereikt en wil je nog drinken, dat kan ook. Overdenk het morgen es en laat van je horen als je wilt.Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 OOh Pip, wat zijn we weer lekker bijdehand, hahahahaha. LOL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Edofobie,Je begrijpt het heel goed. Ik ga heel goed dingen van mezelf snappen. Heel veel pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Van de regen in de drup, Druppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik heb dochter en vriend al vandaag gezegd wat mijn pijn is. Mijn verleden met mijn moeder. Heftig. Ik ben zo blij met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden