Spring naar bijdragen

Zondag 3 augustus 2008

Tatum

Aanbevolen berichten

@Floor, laat je niet teveel opjutten hoor! Er zijn er ook bij die hun best doen om je uitspraken te ontfutselen zodat jij een ban krijgt. ;)
Beter is morgen gewoon na te lezen, als men hun berichten niet aangepast hebben.
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mn beste Soothe,

ik gun je alles en ben oprecht blij dat het je zo goed gaat. En met je verhaal geeft je precies antwoord op mijn vraag; hoe heb jij het gedaan. Ik heb nix tegen ferme taal, dat weet je. Zoek soms de middenweg maar vind dat moeilijk. Maar ik miste je eigen stuk in je reactie. En ook al heb je dat misschien al vaker geschreven; de ervaringen van andere alkies zijn toch waardevol om te lezen. En misschien gaat Floor nog wel 80 op haar bek, dat geeft niet. Er zal een moment komen dat zij ook haar patsboem moment zal krijgen en de knop om kan zetten. Daar geloof ik vooralsnog in. En dan helpt het als jij verteld hoe jij het gedaan hebt, denk ik.

En wat een rare vraag, waarom zou ik je refusal en de AA toe willen wensen als jij je eigen weg en manier hebt gevonden? Dat zou toch dwaas zijn. Niets is zaligmakend. Wij moeten er zelf iets van maken door te leren van onze fouten en het een volgende keer beter proberen te doen. Maar wel eerlijk durven zijn en als we steeds dezelfde fouten maken ook luisteren naar anderen die ons daar op wijzen. Ook al is het niet altijd leuk om te horen. En dan een andere keus maken en niet blijven hangen in; ja maar en als dan enzovoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@allen.
De verhuizing is naar wens gegaan.
Hulptroep en de verhuizers stonden om 07.30 vrijdag binnen en om 14.30 was iedereen weg en kon ik es rondkijken waar ik zou beginnen.
Flink doorgewerkt en vanmiddag was de woonkamer klaar en nog maar 15 dozen uit te pakken

Vanmiddag waren mijn dochter en vriend er ff om te kijken en hadden een mooi plantenbakje bij zich met een kaartje eraan.
Daar stond op: Nog eventjes geduld OMA en dan kom ik eraan.

Ik word oma.
Na een hele versrietige periode.
Mijn 1ste kleinkind is bijna 2 jaar geleden geboren en na 4 dagen overleden en nu is de blijdschap en het verlangen er weer.

Ik ben zo blij........ik word oma!!!

JIPPIE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een geweldige dag! Vanaf 12.00 uur doorlopend een komen en gaan van mensen.

Na 20.00 uur met zo'n 20 mensen overgebleven. Was supergezellig. Vroeger maakte ik me altijd druk of iedereen het wel naar zijn zin had. Gisteren had ik dat helemaal niet!

En ik heb deze keer heel bewust de complimenten in ontvangst genomen, zonder deze steeds weer te ontkrachten. Voelde gewoon goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, gefeliciteerd, Oma!! nou ja, dat zal nog even duren maar wel een goed moment van je dochter om je dat te vertellen.
En de verhuizing ook achter de rug! dat wordt welverdiend uitrusten.

Floortje, wat wil je nou? of is dit de drankjank?

Ik ga wel zo naar bed, huis is eindelijk schoon en ik ben kapot maar slaap zo wel in een schoon bedje met schone vloeren.
trusten voor wie naar bed gaat en nog een fijne voortzetting voor de opblijvers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...