Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 augustus 2008

Edflobe

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An, red je het nog? Ik las dat je het moeilijk hebt, en dat de koelkast vol bier ligt. Niet naar kijken hoor, blijf maar hier!

Marieke, ook jij volhouden. Misschien geloof je het zelf niet, maar door de laatste weken af en toe iets te drinken heb je de zucht weer wakker gemaakt. Lijkt de roes de oplossing voor alle problemen die je nu hebt.
Lees de Marieke van enkele maanden geleden nog eens terug. Die Marieke had het ook moeilijk, maar liet zich niet van haar stuk brengen. Je had zelfs af en toe een goed gesprek met je zoon!
En weet je nog van zo'n anderhalf jaar geleden? Het schuldgevoel? Al het geld dat opgegaan was, je afvragen waar je precies allemaal was geweest? Lost dat iets op? Maakt de buurvrouw daardoor minder lawaai, begrijpt je man je daardoor beter, of luistert je zoon daardoor beter naar je? Nee toch? Hou vol meisje. Ik zal niet beweren dat je problemen vanzelf verdwijnen als je niet drinkt, want dat is niet zo. Maar als je gaat drinken krijg je er alleen nog maar problemen bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna: dank je wel ! Ja ik red het weer helemaal, heb me wel boven opgesloten. Beneden zijn ze aan de zuip. Dan zitten ze me ook nog te roepen.
En ja, als je af en toe drinkt maak je het jezelf NOG zwaarder. Een grote rede waarom ik wel heeeeeel lang nadacht voordat ik iets stoms ging doen.

Druppeltje: hee dank je. Dus ik stop er gewoon een briefje bij 'foute bestelling'.

Trouwens ik ben er niet depressief onder of zo. Voel me eigenlijk heel happy. Vandaag telt. Niet aan morgen denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Box weer vol maar kan het niet laten om te reageren op Kirky Je betaald voor die verzekering dus laat ze hun werk maar doen. Tegen mij zeiden ze ook dat ik zwak stond en geen kans had en toen antwoorde ik doe maar wat met mijn betaalde premie. Ze piepten nog even maar mevrouw we komen niet op voor een bij voorbaat al verloren zaak en dat staat ook in de polis. Blerde ik hard terug dat ik op die manier de zaak al verloren had en dat dan ook eerst wel wilde zien Maar al met al duurde deze discussie tussen acvocaat en mij te lang vandaar dat ik er onverwacht zo uitgesprongen ben want dombo kwam te laat ik actie en behalve dat er op de vingertjes getikt gaat woren gaat zijn maatschappij ook nog betalen en daar wordt ie niet popie op.

Sorry dat velen niets hebben aan mijn informatie maar wilde dit toch graag aan Kirky kwijt in de hoop dat het hem helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
houtje

Heeft iemand Woman nog gezien? Er ligt een peebee voor haar en een sms uit de pact-ronde van vandaag, maar op beide 0 reaktie dat zit me niet lekker.

Ben dr nog hoor, vreemd heb geen pbtje ontvangen hmmmm, misschien even opnieuw inloggen ???Enne sms ook nie ontvangen getver hoe kan dat nou ??? Heb ik mn nummer wel goed doorgegeven ???
Ga ik eerst even checken !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een tip voor de mede slechte-slapers onder ons, wat ik de afgelopen weken deed (en nu weer oppik) is elke avond veel melk drinken bij het eten en na het eten. Ik merkte dat ik daar rustig en beetje lekker loom van werd.
Beter dan cola !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De strijd is voelbaar hier. Heel veel sterkte.
Ik ben vandaag bezig geweest met de laatste dozen uitpakken. Nog een paar te gaan en dan lekker opruimen, stofzuigen en dweilen.

Aan de eettafel kun je nu zitten en heeft hier nooit gestaan
Kan ik lekker aan werken.

Dit is het laatste wat ik in mijn vorige huis heb gemaakt http://img126.imageshack.us/im...verhuisdozen022zj6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten aan degenen die slapen gaan.
Leuk, dat schilderen van jou, Mieke. Wil van de herfst ook weer gaan schilderen. Heel lang geleden ook al eens cursus gedaan, hartstikke leuk. Maar de afgelopen 16 jaar, kwam ik van de week achter, niet meer iets echt alleen voor mezelf gedaan. Ja, wel vrijwilligerswerk, in peuterspeelzaalbestuur, voetbalbestuur, dorpsbestuur, maar eigenlijk doe je dan grotendeels voor een ander. Nee, niet iets puur en alleen voor jezelf, omdat je er plezier in hebt en energie van krijgt. Daarom wil ik kijken waar ik van de herfst terecht kan. Gaat er dan niet om om iets heel moois te maken, maar het plezier van bezig zijn en iets creatiefs te doen. Ga ik doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjan, waarom wachten tot de herfst. Lekker aan de gang gaan. Bij mij ligt het met vlagen ook stil, maar nu de eettafel staat sta ik weer te popelen.
Ik maak ook beelden en hangers van speksteen. Daar sta ik af en toe mee op een marktje en dat verkoopt leuk. Leertje eraan en dragen maar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...