Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 augustus 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

Ja Tees, ik kan niet anders dan ondersteunen wat je zegt. heel irritant mensen die bekeerd zijn tot het 'betere leven' en dan ineens gaan preken... ja, hier heb ik een leerpunt te pakken!! :)
ik moet hem ook de tijd gunnen. hij denkt natuurlijk ook flink na, nu ik gestopt ben.... lijkt me voor hem ook confronterend. en ik wil natuurlijk alles in één keer geregeld hebben. Nee, dat gaat niet :huh:

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kirky,
Dat is idd positief nieuws.

Hanneke,
Ben jij een jonkie en je pa ook! Mijn man is 55 en ik 48. Ik denk ook altijd maar de enige te zijn met zulke jonge ouders.

En waar zo een groep prekers al niet toe in staat is; straks mogen we niet eens meer op ons eigen balkon of in de eigen tuin roken.
He, zullen wij ons eens gaan inzetten om er voor te zorgen dat er:
1. geen reklame meer voor drank mag worden gemaakt,
2. drank alleen nog maar bij slijters mag verkocht worden met een bonnensysteem,
3. drank in de horeca wordt verboden.

Trees,
Je bent nog een jonkie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@#$%$#%^#&^%$*!!!
Heb de printer geopgrated (werd gevraagd, dus op ja geklikt!) ben ik mijn bureaubladachtergrond kwijt!
Beeld staat gewoon op zwart! Rechtsklikken op een andere foto, en als achtergrong gebruiken levert niets op! Allees als ik de computer uitzet, zie je nog een flits van de oorspronkelijke achtergrond!
Daar kan nou mijn hele avond van verknald worden, dat ik zó iets simpels gewoon niet voor elkaar krijg!
Is maar goed dat er geen drank in huis is, want mèn, dit is een gremlin!
Als het nu zou kunnen zou ik de gremlin van Carolien al achtergrond nemen, maar dat gaat niet, hè!!
@#$^%#&$#:devil::angry::devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
Ans voorstel is veilig. Doe dat maar eerst.
Systeemherstel is voor als al het andere tot niets leidt.
Lukt het niet via configuratiescherm en beeldscherminstellingen, is het handiger om de upgrade te deïnstaleren. Gil dan maar opnieuw.
Ik denk dat je voldoende hebt aan de oplossing van An.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien,

Start
Instellingen
Configuratiescherm
Software
en dan het programma kiezen dat je wil verwijderen.

De upgrade of update voor randapparatuur is immers software.

Het is doorgaans ook mogelijk om updates te verwijderen via
start
programma's
en dan het programma zoeken waar het om gaat. Ingeval van een printer bv is het doorgaans onder de merknaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Nee, mensen, systeemherstel werkt niet, en via configuratie kan ik hem ook niet terugzetten. Ik kan alleen voor een andere kleur kiezen, terwijl je de oorspronkelijke foto wel ziet staan.


De kleur die ik kies bepaalt dan het scherm, maar dan effen!



Niet kleur kiezen, maar BLADEREN en dan de afbeelding die je als achtergrond wilt hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, daar heb je gelijk in, Corinne...grumpel de grumpel...ik moet alleen die kleur zien weg te krijgen, dan staat de oorspronkelijke foto daaronder!
Ook als ik met de rechtermuisknop een nieuwe forto als achtergrond kiest, weigert-ie!
Ik moet het inderdaad maar opgeven....gromgrom:wacko::devil::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,
Man en kinderen laten al hun foto's door man naar een CD, DVD of flashcard schrijven.
Ik heb geen camera.

Carolien,
Ik geef geen garantie af! :)
Fijn dat je er zo voor je kinderen bent en vooral dat je zegt dat ze zichzelf niet vervelend mogen noemen.
Welterusten.

Trees,
Probeer nooit Microsoft (stuur)programma's te begrijpen.
Als het het maar doet.
En de foto is de moeite waard om terug te krijgen. Schitterend! Heb je die zelf gemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...