Mai Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Ik ga maar naar bed...Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Corinne: tja, als we ons bedenken waarop we allemaal zogenaamd op moesten drinken. Allemaal gewoontes die we langzaam, een voor een, uit ons brein moeten verbannen. Er hoeft dus helemaal nergens op gedronken te worden. Maarja HOE dan om te gaan met die gevoelens??????Ik blijf ook nog even hangen. Heb er wel, weer, slaap en kalmeringsdingen ingestopt. Ik mag nog even van mezelf. Alhoewel een tijdje terug ik al aardig aan het afbouwen was. Dus ik schrijf onder invloed zou je kunnen zeggen. Dus maar niet teveel meer schrijven.Pippi: die heb ik nog niet gehoord, ga terug naar je grot. Maar een ding is zeker, ik ben niet van deze wereld, niet van deze tijd. Ik houd er zeer rare ideeen op na en vooral hoe kom ik op al die onzinnige ideeen. Ik ben belachelijk, stom en achterlijk. En ja, ik leef nog in de middeleeuwen en ik ben zowiezo bijna dood, zo lang heb ik niet meer te leven, dit in verband met mijn enorme ouderdom.De rollator hebben ze al in gedachte en ... moet ik niet alvast aan een aanleun woning gaan denken. 'want mam, de wachttijden zijn lang hoor'. Ja das wel ff slikken hoor.Hier kan ik dan wel om lachen, maar wel een confrontatie hoor. Ik hoor onderhand mijn eigen moeder praten ..... pffff... dat het toch nog zover heeft moeten komen. haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Het gewone levenBestaat het "gewone leven" uit lachen? Of is het juist het goed kunnen overleven?We willen allemaal lachen, steeds maar weer. De werkelijkheid is dat er heel erg veel "gezorgd" moet worden.Wat is geluk? Is geluk niet om die zorg te kunnen geven die noodzakelijk is die dag? Om de dagelijkse lasten te kunnen dragen en hopend bij onze medemens een lach op het gezicht te kunnen toveren. Dan hebben we al een SUPER-DAG! Geluk is voor mij (net geweest) een leuk gesprek met dochter. De geuren van nieuwe bloemen en mijn moestuin Vriend is vanavond uit. Het is hier kermis. Hij is met zijn vader en twee zwagers. Hij heeft geregeld dat hun zo uit gingen. Zijn trots. Terwijl mijn geluk daarin bestaat uit het feit dat schoonouders niet heel erg veel macht krijgen in ons gezinnetje. Vriend staat het niet toe. Zusters strijden om de macht en wij staan in de luwte (en soms voelend in de kou, maar toch overwint eigen macht over eigen gezin alles).Sorry als ik wat onduidelijk ben, mijn gevoelens zijn mij duidelijk. Misschien ook alleen belangrijk voor mezelf. VRIEND KIEST VOOR ONS EN NIET VOOR ZIJN OUDERS!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Kom even binnen rollen voor wie ons volgt: het VouwFietsTeam met Flow & S[pirit is veilig binnen. Maar ik ben om 7 uur na het eten in slaap gevallen. Ben doodmoe nog steeds. Voel me beetje van slag wsch. door de morfine, morgen toch een dagje zonder proberen dan maar de andere pijnstillers dubbel.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Nee, niet gedronken as such. Merk gewoon dat ik licht dyslexisch aan het worden ben of twee talen door elkaar aan het halen ben. alhoewel dit was de dag dat ik afscheid mocht nemen van de drank.Wordt net wakker gebeldt door de nachtzuster best lief hoor maar een zet pil kan ik zelf wel zetten. Maar x IS NOGAL WISPELTURIG. mijn leven wordt op het moment geregeld door de bel. Als het nu Brad pitt was maar die barst ook van de kinderen ,mooie kinderen maar worden uiteindelijk ook allemaal pubers aRgh. Het was vandaag een rare dag. Vraagt X of als hij beter wordt hij ook nog zo geknuffeld wordt, zegt zoonlief of hij wat gemist heeft. Kom op papa mama is gewoon een knuffeldier. Neem aan dat dat een compliment is hij zei het in ieder geval niet met afgrijzen. En ja ik knuffel graag met familie.In ieder geval er staat een fles van de Lidl en die gaat zometeen op, slok per slok,bleeh en morgen gaan weer aan de Refusal. hoe gek de dag ook was ik heb wel beslissingen genomen. Mijn moeder komt morgenmiddag X zitten. Ik ga zeehondjes kijken er schijnt dat de een naar de ander aan spoelt op het moment. Zouden zij gedient zijn van knuffels?De kast wordt wit, doet hij zijn ogen maar dicht. Pot jan, ik ben niet op bezoek. Ook komt er iets voor de ramen. Weet je, ik ga gewoon mijn gang. Ik heb hier lang genoeg gelogeerd.Ziza, dank je wel. Ik zal Actie ondernemen. Niet omdat het moet voor anderen maar gewoon voor mijzelf. Ik mis het lachebekje dat ik was.Ik wens iedereen een goede nachtrust toe en een helboel giechels morgen.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Houtje, doe niet teveel op eigen houtje! Het is te gevaarlijk waar je mee bezig bent. Wat zegt de arts, heb je anderen om te raadplegen in je buurt? De Team moet ons ook bij elkaar houden, dus jij moet op-top blijven dame!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Ik ben absoluut niet van plan om negatieve aandacht te geven.Ik geef GEEN aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Hoi Floor: ik ben het boek van Godie Hawn aan het lezen. Niet iemand van jouw generatie, maar ze beschrijft haar leven zo goed en inspirerend. Haar terugkerend thema = geluk. Wat wil je later worden 'gelukkig' schrijft ze. Terug gaan naar je kindertijd, wat maakte je gelukkig, waar was je goed in en wat deed je graag. Daarna, schrijft ze, is het alsmaar aanpassen en meedraaien in de malle molen van de wereld. Toch ben ik een fan van haar, juist omdat ze op oudere leeftijd, ze zal nu 61 zijn, dat meisjesachtige uitstraalt. Maar goed zo zie ik haar. Leuk boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Margo,Wat lief om te vragen of het gaat. Om eerlijk te zijn ben ik vandaag helemaal hotelde bottel maar dat is meestal een goed teken. Meestal betekent dat dat ik het zo beu ben dat ik actie ga ondernemen, ten goede dan.Nogmaals wat lief van je. Stel het echt op prijs.Liefs,Amjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 An, ik vrees dat ik met mijn 41e ook dat meisjesachtige uitstraal. Moet veel lachen. Dat ik dat icoontje altijd gebruik is geen toeval, zo ben ik. Geluk is altijd dubbel gespleten. Ik besef heel goed dat ik in de mallemolen van mijn schoonouders diende te draaien, maar vriend staat dat niet toe. Hij vind dat wij onze eigen keuzes maken binnen ons gezin. Maar er zijn wel twee zusters aanwezig die met elkaar strijden om de gunst van de ouders. Vreselijk. Wij doen er niet aan mee. Blijven in de luwte en (bijna) niemand komt op bezoek. Bijna staat tussen haakjes omdat de jongste zuster steeds vaker komt. Ze zoekt gezelligheid en wij zijn dol op haar kind.Overigens willen wij geen kind meer. We gaan nu 4,5 jaar met elkaar, ik ben te oud geworden (41+) en vriend wilde eigenlijk nooit echt de verantwoordelijkheid van een kind. Dochter is mijn verantwoordelijkheid. Ben gewoon wat over mezelf aan het vertellen. Ik kwam daar nooit toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Floor, fijn en een goed teken wanneer je eens iets over jezelf gaat vertellen. Zo zie je maar dat ieder van ons met van alles bezig is. Je gaat goed Floor en ik zie dat je een hele ontwikkeling doormaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 zo, nu nog even mijn driedubbele roos in de knop WATER en wat bijvoeding geven en dan duik in onder de wol. Slaap lekker allemaal. En morgen gaan we er weer fris tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 An, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Ga ook slapen, morgen weer werken.Nu is het liedje "sad songs who make you cry, lovesongs often do" op de radio. (Sky-radio). WELTERUSTEN!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Iedereen inmiddels naar bed? Ik ben bijna op weg, na een zeer intensieve dag. Na het werk de hond uitlaten en een tijd zitten praten in het bos met iemand waarmee de relatie nogal moeizaam verloopt op dit moment. Kostte de nodige energie maar zij was er wel mee geholpen, ik wat minder.. dus laat thuis, zit ik net te eten, belt de buurvrouw aan, of ik meega naar de buurt-bespreking.. oeps. vergeten!!! Dus in ijltempo mijn bordje leeggegeten, op zoek gegaan naar enigszins prettige kleding (ik barst overal weer uit) en 10 minuten later zat ik in het buurthuis. De bespreking was in het begin saai, ambtenaren en buurtbewoners bij elkaar maar vanuit de bewoners kwamen er weer fantastische plannen die mij weer helemaal enthousiast maken (het ging over meer groen in de buurt). Met een stel mensen waarmee ik in het verleden al wat buurtfestivals heb gedaan gaan we nu de GGRG oprichten: het geheime groene roos genootschap (mijn wijk heet in de volksmond 'de roos') en ludieke buurtacties verzinnen op groengebied. (stiekum geveltuintjes aanleggen snachts?). Ook mijn plan om een afgesloten hondenuitlaatplek te realiseren werd goed ontvangen.Nu dus nog even chillen na deze lange en drukke dag en dan slapen, morgen vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 14 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 jongens ik heb ingelogd en ga dr weer uit, kan mn hersens dr niet bij houdenZit te shaken van de pijn.welterustenhopelijk morgen beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Tapas, help me.Diep ademhalen ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 gremlin floor??? of ben je al begonnen!niet doen, lees je berichten van de laatste dagen nog eens door, hoeveel beter je je voelt, het is het niet waard om nu te gaan drinkenga je bed in, en als je al een fles open hebt, gooi hem onmiddelijk leeg.ben je nou helemaal gek geworden!!!! foeifoeifoeimaar ik kan wel zo reageren maar weet niet wat er aan de hand is, dus vertel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Pip, een lekker walgelijk glas warme melk (met vel brrrrr)kan soms helpen om toch weer te gaan slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Floor, laat iets horen als je wilt want nu kan ik niks voor je doenik ga over 5 minuten uitloggen want moet dan gewoon gaan slapen, morgen om half 10 zit ik bij de tandarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 okee, ik ga slapen!weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden