Spring naar bijdragen

Donderdag 14 augustus


Sandman

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, dit was weer lang genoeg... Zal de hond eens uitlaten. En dan dacht ik maar eens de schuurmachine op te sporen... Kan ik buiten aan de voorkant misschien nog wat voor de winter in de verf krijgen... :D

An, goed dat je niet gaat drinken! Succes vanavond enneh... Veel plezier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marjo

Kan er nu wel om lachen, wat stel ik me weer kwetsbaar op.. Gnigni! Zou de wijsheid dan toch met de jaren komen? En met het niet meer drinken en hier komen!!!! Tsjakkaa! Weer een inzicht rijker. nu er naar handelen. Nou ja theorie gehad, de praktijk zal wel weer met vallen en opstaan gaan....
:huh:

Goh, laat ik daar nou ook net mee aan het stoeien zijn ;) Zal ik jou dan maar veel KMW toewensen? Komt het misschien vanzelf op mij terug..:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, van harte hoor!!!!
:present:

Zo i heb bij mijn pa de hele beneden verdieping doorgewerkt, wil hij mij ervoor betalen.
Zo van nou ja als mijn hulp komt betaal ik haar toch ook?
Schattig hoor, maar now way!
Stel je eens voor hihihi, nee ik heb er een voldaan gevoel van,
het luie zweet er lekker uitgewerkt.
Goh Marjo, jammer dat je zover weg woont zou je bij mijn pa kunnen werken,
gezellig en niet veeleisend.
:).
Nee hoor alle gekheid op een stokje, eigenlijk ben ik ook een beetje boos:angry:,
op dit gebied heb ik dus helemaal niets van mijn zus te verwachten, zij en haar partner werken beiden
maar 4 dagen.
Plus dat mijn zus alle schoolvakanties vrij heeft, zij komt wel af en toe koken, maar de keuken erna opruimen, ho maar.
Nou ja ik moet maar proberen me er niet te boos over te maken het is niet anders.
Twee jaar geleden hebben ze een 1/2 jaar bij mijn pa ingewoond omdat ze hun huis snel konden verkopen.
Nou ik kan zeggen de dames hebben er toen vrolijk op los geleefd, geeft niet hoor, maar hoe ze de boel hebben achter gelaten.
Owww daar ga ik weer, soms steekt de boosheid weer de kop op, alleen ik heb er niets aan.
Nou ik zal jullie niet langer met mijn gemopper vervelen, er zijn ergere dingen, nietwaar?
Nu ga ik eens een douche nemen en straks naar de HA, en dan zit mijn vrije dag er alweer bijna op.
Vannacht weer aan het werk.

Typfouten, te snel getypt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo hier ben ik weer , houtje nog thanks voor de vertaling ivm vouwfietske
ivm ons eerlijk uitspreken over bepaald e berichten die eigenlijk tussen twee personen horen te gaan , ik heb bij AA geleerd het enkel bij mijn eigen te houden , hier in belgie en ook toen in spanje kon men niet iemand onderbreken als hij/zij aan het praten was en men kon er behalve op drank gebied geen antwoord op geven , moest men het wel doen het zou een zooitje worden sorry .
ik heb momenteel een haat/liefde relatie met adb maar mijn liefde voor tactus en voor wat ze voor mij gedaan heben =internet therapie overwint het van mijn haat , tactus en adb hebben mij geholpen en nu is het aan mij om evt nieuwkomers of mensen die het moeilijk hebben een beetje te steunen door mij verhaal en mijn manier hoe ik gestopt ben met drinken te vertellen .
deze morgen was ik op mijn werk aan het denken aan toen ik 35 jaar was , en owee welke idioot tegen mij durfde te zeggen dat ik een drank probleem had :devil: vandaag vindt ik het nog altijd spijtig dat ik mijn drank probleem niet in handen genomen heb want ik zo vele jaren winst gemaakt hebben .
nog iets dat mij van het hart moet maar dit vult ieder voor zijn/haar eigen in is dat sommige veel te laks omgaan met hun schuivers dat ze dit naar hun eigen toe doen vindt ik oke , maar ook bij mij kunnen hierdoor soms rare gedachten in mijn hoofd komen zo van nou ja ik heb toen gedronken maar toch weer gestopt , ik vindt het naar mijn eigen toe een gevaarlijk spel
voor de rest al de nodige tranen gelaten vandag , was in kringloop want moet meubels hebben vermits ik te koppig ben om iets van hier mee te nemen behalve de spullekes welke ik de laatse tijd zelf gekocht heb bij kringloop , in de kringloop begon ik te huilen om wat ik achterlaat , maar wat is het dat ik achter laat een relatie die de laatse jaren eentje is van vallen en opstaan , van ruzies en weer bij leggen een relatie tussen mij en mijn vriendin als zussen want ja die maken ook ruzie die zussen ;)
het loskomen van 15 jaar is en zal niet altijd makkelijk zijn maar ik weet , voel en besef dat dit het beste
is op dit ogenblik want dat het anders niet lang meer duurt voor ik mijn eigen in de drank verlies en alle gevolgen vandien .
carolien van harte met je twee jaar nuchter zijn (ik dacht dat het langer was)
luitjes ondanks het vele werk dat ik nog heb ga ik even siesta houden mijn koppeke zit te vol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Haat/liefde, praat mij er niet van. Liefde is als Blacky weer haar dagelijkse praatje houd ook al kostte mij het zo veel moeite om het te kunnen lezen. Nu gaat dat zonder nadenken.

Haat, tja we zijn nu eenmaal mensen en soms gaat het fout. De laatste tijd scroll ik maar, mijn pakkie aan niet. Iemand moet iets van zijn hart en ik kan niet helpen. Moeilijk voor iemand die het altijd beter wilt kussen.

En toch meissie, werkt het op een bepaalde manier. IK ken je niet maar als je mij vanavond zou bellen omdat je hulp nodig had dan was ik er. Waar anders zou dat kunnen?

Zomaar wat losse gedachtenflodders, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Knuffel,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Blackietsje, veel sterkte ermee! En je mag altijd bellen, hoor, dat weet je!

Caro: Gefeliciteerd met 2 jaar nuchterheid! :musicnote::present::moon::rose:


Ik heb vandaag leuke visitekaartjes besteld. Had ik niet eens, terwijl ik toch "zelfstandig ondernemer" ben, zoals dat zo chic heet. :huh:B) Ze hadden ook bijpassend briefpapier en enveloppes, maar die moesten per 500 stuks, en daar kan ik in dit internettijdperk mee toe tot aan mijn pensioen... Dus maar niet gedaan. Jammer.

En nu ga ik mijn huis poetsen. Morgen een lange treinreis voor de boeg en ik wil de boel schoon achterlaten. Yiiiiihaaaaaaaaaaa!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik ook altijd, stel je voor er komen inbrekers en dan is je huis een bende!;)
Heel veel plezier. Heb je er kwam een vrouw bij de dokter van Kluun al gelezen? Aanrader.
Ik dacht van doe ik nu? vooral de eerste paar hoofdstukken had ik zelf kunnen schrijven. En het is een beetje banaal, schijnt bij Nederlandse schrijvers te horen. En dan greep het mij. Hij is een jager maar wordt dan echt verliefd. Wat voel je en denk je dan als je vrouw thuis ligt te sterven. mensen spraken er schanden van. Zo stom is er iets in dit leven waar we in breng in hebben? Ja we kunnen niet drinken maar hadden wij inbreng in het feit dat onze gene nu eenmaal anders werken dan die van iemand anders? Ik vond het een mooi boek.

Fijne van lange reizen is dat je lekker veel kunt lezen. Heb je Arthur Joplin al gelezen? Niet de schreeuw van de leeuw maar de rest is geweldig. De zwarte met het witte hart, toppie.
Ik heb hem pas geleden ontmoet en het klikte meteen. Vind ik niet gek, die man heeft mij met zijn boeken al door zoveel moeilijke periodes gesleept.
Ik probeer mijzelf op dit moment door a new earth van E tolle te worstelen. Vind het moeilijk. Niet de materie maar ik wil zo graag even onbezorgd en vrolijk zijn. Ik vraag jullie uit het diepst van mijn hart, ga ik the bold en the beautiful kijken waarschuw mij dan. Ik weet mensen smullen er van maar wat goed is voor de een is vergif voor de ander.

Dikke knuffel,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:devil: wakker gebeld uit mijn comateuze siesta , amaai ik zat ver , en blijkbaar in de drank qua gedachten ??
anjo i :heart: you to
frannie ik weet het wat bellen betreft , geniet van je reis , je weet met de trein zou je er al zijn .
zelf ben ik een verslinster van de boeken van sarah waters, rita mae brown en andere mijn genre dames schrijfsters , sarah waters brengt mij altijd terug in de jaren 1800 dat was pas afzien maar ............ ze dronken toen ook al de lady's .
zo nog twee uurtjes bibber de bibber ppff een bevalling heeft er niets aan , morgen hier in belgie feestdag dus ik ga eens serieuz kuisen in la mia casita , mijn binnenhuis zwembad komen ze leeg pompen wanneer dat hebben ze niet gezegt , nou ja momenteel laat ik het maar allemaal gebeuren als ik vuil ben van te kuisen spring ik mijn onder grondse zwempoel in ;)
zo ik ga nog een beetje spullen klaarzetten om mee te nemen , geloven jullie mij als ik schrijf dat het raar aanvoelt ??
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je hoe snel verdriet en op zijn zo snel kan veranderen. Vandaag viel de Ikea gids binnen.
Zoals jullie weten leef ik in het huis van X, palief heeft al mijn meubelen op de tip gegooit.
En nu zit ik mij toch een partijtje te fantaseren. Niet dat ik enige rode cent heb maar dit doodgewone doorzon huis zou erg leuk kunnen zijn. Niet dat ik nu iets mag doen zelfs de tuin mag ik niet aan raken.
Ik voelde mij zo schuldig maar nu niet meer. Ik kan mij natuurlijk blindstaren op het verdriet maar dat komt toch wel. We hebben een bloedmooie grenen kast. Ik wil hem graag witschilderen,mag niet.
De muren zijn rood. Het schijnt een warme kleur te zijn mij werkt hij op mijn zenuwen.
De banken zijn grijs zwart, en ver versleten. mijn fantasie loopt over.
IK was te laat met inschrijven maar volgens mij kan je in Utrecht in januari beginnen.
Ik wil hem niet dood denken, het zou fijner zijn als hij mij nu al een beetje mijn gang liet gaan. Maar ja het is zijn huis.
Het is niet belangrijk maar het is voor mij een teken van leven. het hele huis ligt vol met kleren van pre 1980. En ik maar wassen. Zal ik maar? zou iemand het merken?
Ik woon hier nu al een jaar, het zou toch niet meer dan normaal zijn dat ik iets aan pas?
Dochter2 heeft een huis in antwerpen misschien wil zij wel de banken. Ik denk het niet maar wie weet.
Dat betekent dat mijn heerlijke kamer kan dienen als studie en logeerruimte. Dan heb ik een echte slaapkamer met een echte kast. Voor mijn twee spijkerbroeken, een trui en wat t-shirts.:D

Ik klus graag. Gewoon maar doen? Hummels komt er toch van. Al denk ik niet van X, hij zou mij alleen maar dankbaar zijn. Al zou jij mopperen over het geld. kOM aan alles is beter dan msst verdrietig op de bank te zitten.
WAt denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom even ongelezen binnenvallen.
All Okay here !
Goed gesprek gehad met UWV en weer iets meer duidelijkheid over mn huis.
Morgen met mn nichtje naar Utrecht voor wat gezelligheid en geklets, zij drinkt vrijwel niet, dus geen zorgen.
Later vanavond lees ik bij, tot zover nu, grote groet !!
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moet heel raar zijn Blacky, om 15 jaar achter te laten. Met heel gemengde gevoelens, toch ga ik je vertellen dat het een goede stap is die je nu gemaakt hebt. De Topovan was eigenlijk een beetje de voorbereiding daarvoor volgens mij. Toch geeft een nieuw begin ook weer ruimte voor nieuwe dingen en dichter bij jezelf komen. Ik weet zeker dat het allemaal helemaal goed gaat komen bij jou!!!

Wat 'laconiek' reageren op terugvallen betreft, als iemand een terugval heeft gehad dan kan ik daar toch niks meer aan veranderen, ik kan alleen maar proberen diegene niet te laten verzanden in de negativiteit waardoor doordrinken weer zo makkelijk kan worden. Als ik kwaad zou worden zou dat die ander toch niet helpen en mij ook niet. Vandaar dat ik probeer het positieve er weer uit te vissen. Fouten maken mag, als je ze maar weer herstelt!

Carolien, gefeliciteerd met nu weer 2 jaar droog!!

Donderdag, de hele dag gewerkt en mijn collega's gingen de kroeg in, lekker zuipen zoals ze het zelf zeggen. En ik heb thuis heerlijk een aardbeien-bramen-sinaasappel-kiwi smoothie voor mezelf gemaakt, veel lekkerder dan een biertje!!! en veel gezonder trouwens.

Op het moment gaat het lekker op mijn werk, ik merk dat ik rustiger ben dan ooit, dat het me minder moeite kost om me goed op een klus te concentreren en deze netjes af te ronden. Ik denk meer na voordat ik handel en heb minder last van de sfeer of gedoe op het werk. Meer in balans dus en dat is prettig. Dat bevalt me goed!

Nu ga ik mijn tijd aan de hond geven, naar het bos! worst mee en lekker rennen naast de fiets (de hond dan he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

anjo ik zou gewoon je hart volgen en kleine dingen in huis doen .
een mens houdt soms te veel rekening met andere , of anders gezegt we denken dat we iets niet mogen doen terwijl we als we het zouden vragen de tegen partij misschien graag heeft .
op een punt ben ik blij met mijn casita en dat is dat ik er ga mogen doen wat ik wil , de kleur die ik wil , siesta als ik wil en alle japanse stuff die ik wil , en ja ondanks de pijn kleurt dit mijn dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu het overzicht van deze week, de schade is beperkt gebleven tot 3 pilsjes, ik ben namelijk met enkele vrienden de tuin aan het omwoelen, er was bier in de buurt, en zijn er dan enkele mijn richting aangekomen, 2 in de loop van de week overdag, en 1 s'avonds bij de honden, na de dag taak, verder gaat het me goed, in Belgie is het weekend nu reeds begonnen, het weekend is doorgaans het moeilijkste moment gezien minder werk

dus teller gaat weer van 0 sinds dinsdag

Greetz :moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oH DIRK jAN , DAT LUKT VLUGGER DAN JE DENKT. We hebeen tenslotte allemaal hetzelfde probleem.
het komt er goed, man er zijn hier hele lieve medelievende mensen. Ik heet je van hartte welkom.
Geloof mij ht komt er goed al moet je het alleen wel zelf doen. Hulp genoeg hier!

:iefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn schoovader is een **. Ik was volgens hem gewoom moe. IK haat hem. Hij antwoorde de telefoon hoi Anjo, en dan gaat hij brian vertellen hoe de bruiloft is vberlopen. Wat ben ik de diestmeid. Ne., ik ben de mpoeder van de bruid. Prpbeer ik met hem te paten dan ben ik t moe eg, te dronken. Ik haat hem!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...