Spring naar bijdragen

Donderdag 14 augustus


Sandman

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo, na ''komt een vrouw bij de dokter'' moet je zéker ''de weduwnaar'' lezen. Het vervolg, maar ik heb het in de omgekeerde volgorde gelezen, dus eerst de weduwnaar!
Maar beiden even ontroerend, en ja, oop even banaal, maar om de één of andere reden kon ik het wel hebben. Ook een aanrader dus, ik heb hem in één dag uitgelezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blacky

.......

ik heb momenteel een haat/liefde relatie met adb maar mijn liefde voor tactus en voor wat ze voor mij gedaan heben =internet therapie overwint het van mijn haat , tactus en adb hebben mij geholpen en nu is het aan mij om evt nieuwkomers of mensen die het moeilijk hebben een beetje te steunen door mij verhaal en mijn manier hoe ik gestopt ben met drinken te vertellen .






Blacky: ik dacht voordat ik vanmiddag wegging, ik lees Blacky als ik terug kom. Toen ik het draadje aan het openen was dacht ik ' Het ADB forum is het beste wat ik tot nu toe voor mezelf heb kunnen doen' en dan lees ik 'toevallig' over jouw gevoel voor tactus en wat ze voor je hebben gedaan.
Ik voel ook een enorme dankbaarheid naar tactus en de forum leden.

Verder leef ik met je mee. Het is niet niks waar je nu doorheen moet.
Je laat een stukje achter, maar je neemt toch ook iets mee.
Een stukje 'vernieuwde Blacky' ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond luitjes ,
als eerste aan pipke ja ik heb de sleutels , ik had al een sleutel maar nu heb ik ze allemaal , ook die van vorige huurder een rare pee :huh:
ik ga zwz andere sloten plaatsen want het alleen gaan wonen bezorgd mij wel een ei in mijn broek :$
Anjo heb je gedronken omdat je boos was op je schoonvader , ik zeg altijd voor niets of niemand drink ik nog , maar ik zeg ook ik beloof niet dat ik nooit meer drink .
in S-L-H bicky burger en frietjes wezen eten , het is wijs ik ga op de boerenbuiten wonen en toch als ik de hoek om ga zit ik op de markt ;
an ik meen het wat ik geschreven heb , ik ben tactus dankbaar om wat ze voor mij gedaan hebben idem naar de adb"ers toe , maar ik vermoed dat ook ik in de toekomst minder zal pennen , af en toe een woordje indien nodig .
raar waren mijn gedachten toen ik naar huis kwam rijden laat ik het op mijn eentje gaan vieren :devil:
zo en ga ik plat want geestelijk zit ik op het einde van mijn latijn
hasta mañana:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibber, bibber, huiver, huiver :P


Had toch wel een zware aanval van zucht vandaag. Een geniepige was het.
Er trok een wolk van onverschilligheid over me heen en ik weet nu nog niet hoe dat is ontstaan.
Dat wil ik toch wel weten, want ik voel me daar toch niet veilig bij.

Om niet hierover na te denken heb ik in ieder geval actie ondernomen door heftig in de tuin te werken, snoeien, rozen boog in vorm gebracht en gekookt. Terwijl ik me wilde laten wegzakken in luiheid en onverschilligheid.
Ben ik nog te volgen?

Maar goed, het is nu over en voel me enorm opgelucht.
Hoop dat het met jullie goed gaat.
Alhoewel Anjo, klinkt niet zo best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Blacky! Rustig aan vrouwtje... Ik kan me voorstellen dat je tegenstrijdige gedachten hebt. Het komt goed! Want het is jóuw beslissing. Wennen, ja. Ik wens je alle goeds, een heel fijn huisje, waar je alles van jezelf in kwijt kan, een dutje doen waneer jij wilt! De toekomst ligt open, maak er wat moois van! liefs, marjo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk toch dat het er gewoon bij hoort An. Je hebt een goede keus gemaakt, door iets te gaan doen.

Ik heb idd een fijne dag gehad. Zou nu allemaal gevoelens kunnen opschrijven die het tegndeel willen aantonen.. Maar ik doe het niet. Ik heb gewoon een goede dag gehad. Punt!

Fijn Pippi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marjo :moon:

En wat? Ik snap je wel hoor. En niets!! Een soort oriënteren. En nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Het is moeilijk. Als ik 6000 euro neerleg, ja dan weet ik het wel, maar binnen het budget is moeilijk kiezen!

Een digitale piano, moet je niet met een akoestische vergelijken, dat gaat niet. Zie het als iets anders!
Maar ik hoor vreemde zaken.

We zoeken rustig door, ik heb folders en alles komt goed!!

Groet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: goed opgemerkt, weinig gelachen vandaag, maar me rot geergerd aan die kinderen van me. Wat die allemaal verzinnen EN dan niet me ze kunnen praten. Ik ben middeleeuws etc. je kent het wel.
Vanavond heb ik wel hartelijk kunnen lachen. Eind goed, al goed. Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen.
Trouwens goed gelukt met die rozen. En net niet mijn handen en armen opengehaald. Was wel link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

't Gaat hier wel goed (voor mijn doen dan he).

Volgende weken ga ik wel meer uur werken.
Of ik die uren dan ga compenseren of laat uitbetalen, bespreek ik wel met directeur als ze terug is.
Uitbetalen is voor mij nu wel het prettigst. Ik heb nog veel verlofuren staan en nu mijn gedeeltelijke WW-uitkering is afgelopen kan ik de pingping wel gebruiken.

Vanmiddag had ik even de pee in. Het lopen ging niet door. In mijn niet zo glorieuze glorietijd was dat altijd een reden om extra te drinken. Nu heb ik extra lang van de badkamer gebruik gemaakt.

Ik heb ook nog de wijklijn gebeld i.v.m. oud witgoed dat zomaar neergezet bleek (is dinsdagnacht omstreeks 12 uur gebeurd). Hebben ze daar wel een muts aan de telefoon zitten. Hoe heet die straat. Is dat een straat of een gebouw. Hoe kun je in de ene straat wonen en in de andere kijken (had nog nooit van een hoekhuis gehoord??). Moet je de vuilnisdienst bellen. Ja, ho zeg, 't is mijn afval niet. Ik bel, omdat iemand zo onwelopgevoed is dat die niet even een afspraak maakt met de GRATIS service van grofvuil ophaaldienst. Zeg ik: stuur maar mannetjes van de dienst Toezicht. Ben benieuwd.
Ook al zoiets waar ik vroeger op moest drinken. Maar ja, waar moest ik niet op drinken. Ik moest gewoon drinken, verslaafd als ik was. Smoezen om mijn geweten te smoren.

Soothe,
Ik begrijp dat je vandaag op jacht naar een piano was? En? En pas op, hoor, mijn elektronisch beestje is al tien jaar en die pikt het niet om zo neerbuigend bejegend te worden.
Morgen zien we onze dochter weer. We hebben voor haar een oprolbare piano gekocht (geinig speeltje, 61 normale breedte toetsen, werkt ook op batterijen, weegt een kilo). Die brengen we dan mee en haar boek met Disneyliedjes.

Blacky,
Zwz verstandig om de sloten van je huis te vervangen. Hebben wij ook gedaan. Je weet nooit aan wie die sleutels allemaal uitgeleend zijn. Geniet morgen van Maria Hemelvaart. En het zal echt wel wennen, je nieuwe leven op eigen benen.

Iedereen: veel sterkte. :present:

Mijlpalers: gefeliciteerd! :present:

Ik blijf nog wel even hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...