Spring naar bijdragen

vrijdag 15 augustus


anjo

Aanbevolen berichten

Hoi beste mensen,

Ik ben zo een dagje weg. Verjaardagsfeestje en dochter is daar ook.
Misschien tot vanavond.

En met het weekeinde voor de deur valt er voor velen winst te halen door die eerste te laten staan.

Werkze die werken moeten, klusze die klussen moeten, sterkte voor de zere nekken, schouders, armen, benen, voeten, enz... :present:

Oh, alle mijlpalers: gefeliciteerd! :present:

Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Adam: joh harstikke geweldig. Ja, op een gegeven moment is het gewoon, gewoon. Maar we moeten altijd blijven opletten.

Har: opvliegers, zijn momenten dat het zweet je plots compleet uitbreekt. Je moet dan een raam open, als is het vriesweer, kleren uit, haha. Het krijg je na drinken van koffie, bij stress, beetje schaamte etc etc. Vaak krijg ik het als ik druk sta te koken en dan eten. Dan wil ik alle deuren open en de rest zit te bibberen. Ik vind het niet zo erg, lastiger voor mijn omgeving.


Tina: niet doen, niet doen, niet denken zal ik. Ja je zal vanalles als het maar geen alcohol is.
Gister had ik die 'zal ik ' gremlin ook op mijn schouder zitten.

Floor!!!!! idem dito, doorgaan meid, kom op!

Zo ik met hakbijl, zaag, zagen, alle soorten scharen, weer de tuin in.
Ik weet nog dat ik een tijd geleden hier schreef dat ik nergens zin in had, lui was, moe, etc.
Langzaam komt de zin om wat te doen weer terug. Belangrijk is dat ik mezelf die tijd en rust ook gegund heb. Nou tot straks maar weer. Pauze voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor, wat fijn om te lezen dat je niet voor de bijl bent gegaan!
vandaag geen kater dus! dat is winst!!

Het viel allemaal erg mee bij de tandarts, de afgebroken kies kan nog gevuld worden en als ie dan toch bezig is mag hij van mij ook 2 voortanden opnieuw vullen, die vullingen zijn na 30 jaar toch wel wat verkleurd. In september terugkomen dus!

Adam, over het hoofd gezien, ik ook, maar ik wil je alsnog van harte feliciteren met een half jaar en 2 dagen vandaag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag terug Soothe. Ik ben nu aan het poetsen, Franscesca zit in de trein en is hier eind van de middag. Leuk, heb ik zin in. Doe Anna de groeten en have fun.

Had gister een rotdag. Ik blijf aldoor zo moe en heb veel hoofdpijn. Ik schoot ff in de dip. Wel gedachten aan drank maar ik weet dat het me niet zal helpen. Na de kater zijn mn problemen er nog steeds en ben ik nog verder van huis. Maar soms vind ik het wel eens lastig. Ik ben maar vroeg naar bed gegaan, ik wist anders niet zo goed wat te doen. Gistermiddag bij een client twee shagjes gerookt na maanden niet. Dat is bij mij altijd een slecht teken. Ik was ebven de goede spirit kwijt. Prettig is dat ik niet ga drinken, ik wil het ook niet. Soms zou ik even de uitbundigheid willen voelen maar ja...wat dan.
Dus die drank is absoluut geen oplossing zolas ik al zolang weet.

Ik mag/moet ook accepteren dat het niet altijd gaat zoals ik wil. En dat ik vaak te snel wil en dat werkt dus niet. Nou ja, goed geslapen, wel met slaappil, maar ook dat accepteer ik maar even. Ik hou er niet van maar ik slaap al zolang zo slecht dat het me helemaal sloopt. Dus 2x per week mag ik zo'n pil en dat doe ik dan nu ook.

Dus, nu weer in de benen, poetsen, boodschappen doen en straks mn lief van de trein halen. Kijk ik naar uit. Heb hopelijk nog een beetje energie over;)

Lieve allemaal, ik wens een ieder een fijne dag en kalmte, moed en wijsheid. Het leven gaat niet altijd over rozen maar zonder drank toch zoveel meer de moeite waard. Take care en spreek jullie later.

Blacky:heart: take care and take is easy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaaaaaa!! het 2e forumstel is openbaar, Bambam en Fran!
pffft, was best lastig om het geheim te houden maar ik kan dus toch een geheim bewaren!

Karinneke, pas je op met je gal? Een vriendin van mij heeft een alvleesklierontsteking gehad en inmiddels is nu een jaar later haar gal weggehaald. Die is echt enorm ziek geweest!
Hou het goed in de gaten hoor, en ga naar een dokter als je het niet vertrouwt.

Tja hier verder weinig te melden want ik doe niks, en moet van alles, 2 websites ontwerpen en mijn eigen site aanpassen.. maar geen zin...
Nog geen last van opvliegers gelukkig en kan daar nu al enorm tegenop zien, de overgang!! Over het algemeen zijn mijn hormonen niet mijn grootste vriend en een flinke spelbreker in mijn stemmingen.

nou, ik ga mezelf tot actie dwingen!! hup hup hup!

Fran en Bam, een fijn weekend gewenst, de rest natuurlijk ook!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, knap gedaan! Ik wist niet dat het een geheim was :wacko:
Zeker een zéér selectief geheim die ik perongeluk heb gehouden.
Maar wel héél leuk en geeft mogelijk hoop voor anderen, waar blijft
het derde stel! :D

Bammie, groetjes aan Fran. Héé en iets minder zwaarmoedig mag hoor!
Zie alles als leerproces, haal eruit waar je wat mee kan.
Laat rusten waar je even niets mee kan, lost zich ofwel vanzelf op of
komt later aan bod. One step at the time! Geniet van kleine dingen die
zijn er als je ze wilt zien. :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje

Ik heb dit advies van Corinne gekopieerd, het zal wel werken denk ik

Klik op exporteer prive berichten. Dan krijg je een schermpje waarop een vinkje staat bij
exporteer alles. Laat dat zo staan. Klik op OK. Je krijgt dan een nieuw scherm. Klik midden in dit scherm (je ziet dat dit de berichten zijn) en gebruik de toetscombinatie CONTROL+A. Open een leeg word bestand of een andere tekstverwerkings programma en klik in een leeg document en gebruik de combinatie CONTROL + V.
Sla het document op in een geschikte directory met een geschikte naam.
Daarna kun je al je prive berichten in adb wissen en heb je weer volop ruimte om te ontvangen en te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Long time no see

Ik heb af en toe wat mee gelezen, ben een beetje forum moe.
Of ik geniet van andere dingen, zoals een goed boek, fietstochten nu het nog zomer is en ik help een vriend die net een nieuw huis heeft gekocht met opknappen.
Ik kan iedereen het boek van Victoria Hislop..het Eiland aanbevelen.
Het is een verhaal over een klein eilandje op Kreta waar mensen met Lepra heen worden verbannen.
Het is een familiedrama met veel diepte en laat je zien dat je ondanks veel tegenslagen toch kracht in je leven kan vinden, als je maar naar dat half volle glas blijft kijken.

Ik heb begrepen dat je een uitglijder hebt gehad Trees en dat je het zelf erg vervelend vond.
En dat het misschien wel komt doordat je zoon weer bij je thuis is. Ik zou daar eens serieus met hem over praten.
Ik hoop dat je weer de zon kan zien schijnen, want ook al had je een terugval je blijft de juiste weg bewandelen.
Je bent misschien in de bekende kuil gevallen, maar herkende hem en je bent er snel weer uitgeklommen.
Daar heb ik veel respect voor, dus voor jouw een :present:

Marjo je bent lekker positief bezig en het is fijn om te lezen dat je je uit 'de vakantie naweeën' hebt kunnen sleuren. En straks kun je lekker op je kont zitten genieten van wat je allemaal hebt opgeknapt in en om het huis. SUPER!

Pipi doet met je mee en is ook al zo actief. Het lijkt me een strak plan om je huis op nieuw in te richten met leuke meubels.
Volgens mij ga je je dan een ander mens voelen en misschien heb je zelfs minder de neiging om in die nieuwe omgeving dat 'gewoonte wijntje' te drinken. Misschien kan je in de aanbiedingen, toch wat van jouw dure smaak. goedkoper vinden.

Adam gefeliciteerd met je 200 dagen van mij een slinger:D:heart::musicnote::lips::moon::present::rose:
Ik heb mijn diepste punt al lang overwonnen en ben daar super blij mee, nooit weer in die kuil.

Blacky ik vind het jammer om te horen dat je je koud voelt van binnen, maar scheiden doet lijden en het zal daar wel een beetje aan liggen. Ik stuur je wat :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: zodat er wat licht en warmte schijnt in je krotje. Veel succes met de verbouwing.

Albertina :)

Corinne :)

Soothe :) voorpret is de mooiste pret.

Kirky :) je gaat nog steeds lekker.

An Wat ben je lekker standvastig, wat je tot een paar weken geleden aan het wankelen bracht geeft je nu doorzettingsvermogen en inzicht. Volgens mij ben je van je zelf gaan houden omdat je NU eindelijk voor jezelf kiest en niet voor de lieve vrede. Volhouden en genieten van elke overwinning.

Hier gaat het goed, deze maand nog maar 1 keer gedronken met mate, mijn man iets meer dan met mate.
Maar het is nu zo duidelijk, dat we niet van katers houden en daarom ook na een avondje drinken de volgende dag absoluut geen behoefte hebben om het drinken voor te zetten.
Hoe minder je drinkt, hoe meer je het effect voelt, dat alcohol op je heeft en je merkt dat het echt vergif is.

Ik wens iedereen die een mijlpaal te vieren heeft een fijne trotse dag.
De pijnlijders verlichting en de werkers een heerlijk zonnig ontspannend weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, ik wist niet eens dat het geheim was........ ja een tijd geleden wel maar inmiddels niet meer dus gelukkig niet erover gehad.

Mensen alle geluk :heart::heart:

Mijn A. drinkt ook niet al een hele tijd niet dus als ik hem nu aanmeld, kunnen we ook een stelletje vormen :D flauw hoor.

Ben al uuuuuuuren met opruimen van administratie bezig dus voel me ook een beetje flauw :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OH NEE HÈ!!!!

Was m'n druif aan het snoeien want ik kon er niet bij met verven, nou ja schuren dan. Stukje eraf... Hielp niet! Toen als een woesteling die druif te lijf gegaan en uiteindelijk maar laag bij de grond afgezaagd. Wat een kaalslag hier. Wég gezellig terras...
Het kán nog erger, ook de Accacia een beetje bijsnoeien.. uhuu! Jullie raden het al!
Kan wel janken! Het zijn wel sterke overlevers, dus zullen wel weer beginnen, maar aaargh... Dat duurt nog tot sinterklaas en dan zit ik (meestal) niet meer buiten, ja als er genoeg hout is om te stoken :D

Nou, zo nog een verjaardagsfeestje, en dan heb ik dus nog niet geschuurd. Ja, de eerste meter... Toen vloog het papier uit de machine... Zucht! bovendien is het gemakkelijker om het met de hand te doen!
Op zoek naar een cadeautje zo. Eerst maar éven pauze, dacht ik!
Met marshmallows en cola.. lekker puh!!!

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...