Spring naar bijdragen

vrijdag 3 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

avond adb'ers ,
laat ik eerst zeggen dat ik in de posting van plusjamais niets verkeerds gelezen heb deze morgen , ik heb mogelijk niet de mooiste handen maar dat kan ook niet als men sinds haar 6 de levensjaar aan de afwas is , ik vondt de posting van plusjamais ivm cremekes enz wel wijs omdat ik het maar sinds ik alleen woon doe , ik bedoel lekker badderen cremekes smeren was vroeger af en toe , nu regelmatig (zou ik aan het zoeken zijn naar een liefie misschien :-))
wat het schrijven ovr drank betreft , ik heb gisteren geschreven "een glas vodka " omdat dat liedje in mij veel wakker maakt , persoonlijk heb ik er normaal geen problemen mee , is te zien hoe mijn gemoed staat en vandaag hangt dat schilderij heel goed :-))
plusjamais mijn hart kan ook bloeden als ik een moeder met haar dochter zie , enig verschil met jou is dat zolang er leven is is er hoop en daar mag jij jou aan vasthouden :heart:
treezebezeke :heart:
pipke ik ben 46 maar voel mij de laatse tijd 18 , gras stofzuigen vertel mij eens hoe je dat doet :-))
corinne en houtje hopelijk fijnedag samen gehad .
ik heb een nieuwe aanwinst in huis , bij mijn ex schoonmoeder zitten veel wilde poezen , woensdag kon ik klein kitten pakken en het was love op eerste zicht , maar mijn verstand gebruikt ivm reis naar spanje dus terug gezet , vandaag kon ik het weer pakken en mijn hart heeft gewonnen van mijn verstand , heel klein mooi grijs ukkie met een prachtige snor de naam voor het is "gipsy " ik schrijf het want kan nog niet zien of ht een hij of zij is
ying yang en rakker het konijn hebben het al in hun hart gesloten , en ik heb een siesta gedaan met een kitten in mijn hand zo klein is het :heart:
zo lieve mensen nu ga ik wat doen , beetje opriuimen morgen bezoek
groetjes en tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Water,

Ik ben het helemaal met je eens. En nu grijpt Tactus niet in. Een poos geleden, voor de kleinste dingen kreeg je een ban. En nu worden de regels zelfs de grondregels met alle voeten getreden.
Mensen, het wordt hier steeds softer.:devil:

Nog een prettige voortzetting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart:Lieve allemaal,

Even bijgescrolled. Ik wist niet dat daar regels voor waren hoor!

Iedereen is bijna weer op honk.

Wat leuk Blacky een kleine kitten. BIj ons loopt ook een jong katje rond, maar wij hebben het nog niet kunnen benaderen. Zo gek nog niet dus mijn idee over badderen enzo. Ik ben blij dat je het doet en ervan geniet. Het zijn de kleine dingetjes die het kunnen doen. Net even een Gremlin wegwassen of wegsmeren.
Geniet van je weekend:)

Veel plezier vanavond en Vogel, Sneeuwwitje en alle anderen die net (weer) begonnen zijn. Ga ervoor!

Liefs:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan, want gitaarspelen in je pyama, dat ziet er ook niet uit natuurlijk... ;)
En ja dat begrijp ik wel. Ik zit soms ook vol verhalen en kan ze dan ook alleen aan de kat of de hond kwijt.
Maar ja, dat is een gevolg van mijn keuze om alleen te wonen.
En de consequenties van mijn acties dragen, dat lukt inmiddeld wel aardig.

Heb je die drie kindertjes nou al vrijgelaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi je gaat goed! Ik neem een zekere groei waar! Je hebt staan rukken en trekken met een ietwat ongetraind lichaam, dat protesteert. Maar zie de voordelen! je hebt het toch maar geflikt.
Klasse Pippi!! :)

Je kan je nog wat losmaken en dierfiguurtjes in de buxes knippen, scheelt stofzuigen op een later tijdstip.
Pippi, ga er voor.;)

Zet een lekker koppie thee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steek maar de gek met Pippi omdat ze haar stofzuiger ter hand genomen heeft bij de buxes.:huh:
Ik deed het in mijn andere huis ook en dan stofzuigde ik nog weleens het terras gelijk even mee.
Vond het wel slim van mijzelf want die innipietie blaadjes krijg je bijna niet opgeveegt. Wel gelijk de stofzak verschonen maar voor de rest, prima systeem.

Pippi, is de enige die ik nu ken, die dat dus ook doet. Mijn vriendin stofzuigde haar vensterbanken etc.. als ze haast had. niets mis mee.
Het gaat niet echt lekker he, pippi? Volgens mij zit dat van vorige week je nog behoorlijk dwars of misschien het leven zelf wel en dan voel je jezelf ook nog niet lekker. Het weer moet beter zijn in jouw streek want hier laat je het wel uit je hoofd om met een electrisch apparaat naar buiten te gaan.
Het is echt droevig weer. Ik vermoed dat het zelfoverschatting is als ik denk dat het weer zich aan mijn gemoedstoestand aanpast:D

Ontving vandaag een brief van een deurwaarder. Het ging over X zijn internetaansluiting. Hij heeft een betaling gemist of een halve betaling want de orginele rekenening was 13,50 terwijl het maandbedrag 27,50. Dat zijn dezelfde knakkers die mij niet wilde afsluiten totdat ik een bijwijs van inschrijving had dat ik bij X was ingeschreven. Ik had de hele situatie uitgelegt nota bene. De brief begint met omdat XXXXXXX altijd op een correcte manier haar diensten bewijst.................
Echt niet, ze lagen er in het verleden geregeld uit. Wie is hier nu correct en wie niet?
Ik zal hen eens een zeer correcte brief sturen want nu ben ik even link. Ik zou nu 40 Euro moeten gaan betalen omdat ze een briefje hebben getypt. Met overlijdingsacte en bewijs van inschrijving en de vraag of ze mij kunnen uitleggen waar ik de correcte wijze van hun dienstverlening in terug kan vinden, zal ik dat vriendelijk doch dwingend weigeren de 40 Euro te betalen.

Het is zo'n klein iets maar wat een klotestreek. Mag je trouwens een deurwaarder op iemand afsturen omdat je een (1) maandterwijn niet hebt kunnen betalen omdat de rekening bevroren was. Moet daar eerst niet een waarschuwing aan vooraf gaan?

Ik heb geprobeerd het vandaag rustig aan te doen en zelfs wat te slapen maar met weinig succes.
Dat ziekenhuisbezoek van gisteren heeft de wind een beetje uit mijn zeilen geslagen.
Ik moet toegeven dat ik dat en het hele gedoe op dit moment met zoonlief en vriendin eigenlijk niet aan kan. Het schijnt dat er gisteren ook nog een woordenwisseling met een van de verpleegsters is voorgevallen. Dat snap ik dus niet, ik heb daar praktisch gewoont vorig jaar en ik heb geen een woordenwisseling meegemaakt.
Ik zal een gesprek aan gaan met mijn zoon want ik maak mijn nu erg zorgen.

Pluis, ik had geen moeite met je bericht van vanmorgen. Dat marjo dat wel had is natuurlijk haar goed recht. Het is een klein meningsverschil en dat kan hard lezen op dit medium waar je niet de andere persoon's gezicht en stem kunt horen en zien. Het is gewoon even wennen.

En Houtje is het behangen gelukt? Het was toch vandaag dat Corinne zou komen helpen?

Goed, ik ga The Tudors op BBC 2, prachtige serie. Hij is nu geloof ook bezig op een Nederlandse zender, serie 1 dan. Echt een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beste mensen,

Ik ben net een half uurtje thuis van een dagje bij Houtje.
Ze heeft me van het station gehaald, dan hebben we samen broodjes gekocht en zijn naar haar huis gegaan. Daar hebben we samen met haar dochter ieder eentje gegeten. Een heerlijk broodje en eigenlijk zijn het er twee. Haar dochter is echt een lieve, spontane meid en haar zoon echt een startende puber. Wel een lieve en aardige puber. Haar vriend is een aardige man en heeft ook nog flink meegewerkt.
Het was lekker en ontspannen samenwerken.
Toen we ver gevorderd waren, hebben lekker gehaalde Chinees gegeten. En omdat het zo een mooi weer was, hebben we dat buiten opgegeten. Na de koffie heeft Houtje me weer naar het station gebracht. Ik hoop dat ze nu inmiddels klaar zijn met de twee laatste baantjes. Lastige baantjes, want o.a. achter de radiator.
Ik ga me nu maar eventjes douchen, ik zit een beetje onder het fijnstof en de plaksel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb twee heerlijke sates gegeten , minpuntje kitten deed ondertussen den platte ;-((
pipke knuffel voor jou :present:
anjo ik denk dat er weinig mensen zijn die met een stof/waterzuiger de beerput leeg gezogen hebben ..... ikke heb dat gedaan , woonde toen in gent en mijn ouders waren op bezoek , savonds kwamen die thuis en zei mijnen pa " wat is dat hier dat stinkt hier zo naar stront ";-((
stofzuiger is nooit meer goed gekomen :-((
hier mooi muziek progamma op tv , helmut lotti , katie melua en nog vele andere , ik ben aan het genieten , kleintje op mijn borst en ying lag tussen mijn benen :heart:
margo ik moest juist aan jou denken omdat in dat muziek progama een vader en zijn dochter met katie melua optraden , meiske is 6 jaar prachtige stem
allez ga verder kijken
pipke kop op en borst vooruit en samen laten we de eerste staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis blijkbaar veel, ik heb die drankverwijzingen niet zo meegekregen behalve dan dat iemand een edel drankje verkrachtte door er jenever bij te doen. Krijg ik geen zucht van hooguit wat wrevel want is wel zonde van een mooie liqeur.

Maar ik drink niet en ik krijg de hele dag door impulsen. De wintermaanden zijn weer begonnen en dan staan de bladen en de reclameblokken weer bol met advertenties. Ook voor chocolade trouwens.
Ze spelen handig in op de zwakheden van de mens, zonder chocolade of drank bestaat het niet dat je gezellige feestdagen krijgt. Drank = gezelligheid. Hmmm, wat was het toch altijd gezellig als ik dronk


:$

Geen idee waarom die emotion nu daar naar toe springt. De eerste keer dat ik gelukkig wel met succes
langere tijd nucht was werd ik misselijk van tv series zoals bijv. Rozengeur en Vodka Lime. Daar werd zo veel in gedronken dat ze in realiteit de beurs van Barlage uitgekropen zouden zijn.
Ik kan mij voorstellen dat lezen erover ook zo zou kunnen werken maar dan wel als het effect bij jullie ook zou zijn dat je er misselijk van werd in plaats van zucht verhogend. Dat zou fijner zijn.

Pippi, kachel aan, pot thee met chocolade als je dat lust en chillen! Laat wel even die arme zieltjes gaan.
hebben nu trauma genoeg want ik neem aan dat die zelfgeschoten bizon van gisteren daar ook bewaard word.

Knuffel,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Blacky, dat karweitje moesten wij vroeger doen met emmers met hele langen stokken.
Zo gezellig, net een reportage uit de Seasons:D Een dag op het platteland, drie blonde kinderen, allemaal in blauwe overal. Wat een plaatjes en niet verstoord door enige geurelementen.
Ik moet toegeven, ik heb een idyelse( help me even Soothe) jeugd gehad:D:D

Bedankt, Soothe. Vind het bijna zielig voor de persoon die mijn brief volgende week zal moeten behandelen. Is goed voor mij, raak ik ook mijn aggressie kwijt. Na het lezen van de berichten van gisteren heb ik nog even getwijfeld of ik die niet zo bot vieren op de bank:D
Dat zeggende heb ik al heel veel met servies gesmeten in het verleden, alleen lelijk servies natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
anjo

Ik kan mij voorstellen dat lezen erover ook zo zou kunnen werken maar dan wel als het effect bij jullie ook zou zijn dat je er misselijk van werd in plaats van zucht verhogend. Dat zou fijner zijn.




Dat is ook wel zo, Anjo, ik zal er echt niet om gaan drinken maar het stoort mij gewoon. In het dagelijkse leven kom ik ook veel drank tegen en ik kan er prima tegen als ik bijv. bij iemand op bezoek ben en die neemt een wijntje ofzo. Hier is dat anders, ik kom hier omdat ik hier juist NIET verwacht met dat soort drankgemak geconfronteerd te worden. Beetje krom misschien maar ergens ook wel logisch dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip :heart: Je weet toch dat ik van je hou..
Je doet het hartstikke goed!!!!! :present:

Nu zit ik hier bijna te huilen.. Tja!
Net mijn berichtje van vanochtend nog doorgelezen.
Zie hoe het kan over komen. Hard.
Heb wel getracht, nuances aan te brengen.
En heb in mijn volgende bericht ook duidelijk gezegd:

"Het zegt meer over mij dan over een ander".

Ik denk dat ik moest wennen aan je stijl van schrijven.
Ik ben geen hard en medogenloos mens, Plujamais.
Net zomin als jij dat bent.
Mijn excuses, en wat mij betreft: "Zand erover"! :present:

Drukke, gekke, leuke en chaotische dag hier.
Het lijkt of we allemaal een griep onder de leden hebben.
Hoofdpijn, buikpijn, platte en misselijk :D Tja!

Water :present:

Rudy :heart:

Bij tijd en wijle ben ik ook gek op uitwendige smeerseltjes, inwendige kleikuren..
Was denk ik ook een beetje ordinair jaloers, dat ik me dat zelf de laatste tijd niet gun! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik vind dat heel logisch.

Ik mis gewoon erg veel de laatste tijd dus het was mij nog niet zo opgevallen tot jullie er iets van zeiden.

Deze week 2 telefoon berichten gekregen van een mijnheer die duidelijk geschreven waren onder invloed, heten smsjes natuurlijk. Ik word oud. Die mijnheer kan het nu shaken. Ik dacht dat hij zou begrijpen en het leek er ook op dat dat zo was, dat ik niet beschikbaar ben voor meer dan een kopje koffie en lagere school herinneringen ophalen. Maar ik zit niet te wachten op berichtjes zoals je fiets zo lekker als je wat op hebt of wakker worden door een smsje met weltrusten. Drank maakt meer kapot dan je lief is. En ik snap niets van mannen:huh:

Veel plezier bij je ouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...