Spring naar bijdragen

vrijdag 3 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rapilos, je hoeft hier ook niet je hele ziel en zaligheid bloot te leggen hoor, door reacties op elkaar leer je elkaar ook beter kennen.
Het is herkenbaar dat als je hier binnenkomt dat je je erin moet zien te werken, klinkt stom maar zo is het overal waar al mensen zijn die elkaar kennen. Ik denk omdat we allemaal dat hebben moeten doen dat we goed begrijpen hoe dat is en ik vind de sfeer hier ook wel zo open dat iedereen met open armen ontvangen wordt. Het is hier gewoon net het echte leven maar dan ietsje socialer en soms is het hier ook gewoon oefenen voor het echte leven. Drinkt je man nog steeds teveel? lijkt mij best lastig, hoewel het ook een goeie spiegel is van wat jij niet meer wilt.

Ik heb vanavond bij mijn ouders gegeten, het was te doen, lekker gegeten, vakantiefoto's op de computer bekeken (ach het waren er maar 306 voorzien van detailverhalen) alle kwalen en problemen weer gehoord en ze hadden me vast nog langer vast willen houden, met de regen als excuus, maar ik ben rond half 10 naar huis gefietst, toen was het genoeg geweest. In regenpak en hond voorop in de mand met zijn eigen regencape(je). Met dit weer ben ik dan toch wel erg blij dat ik nuchter op de fiets zit. Druk, nat slecht zicht.. lekkende regenbroek.

Heerlijk om dan weer thuis te zijn, ben ook best wel een kluizenaar hoor en voel me snel geclaimd en opgesloten. Vind niks lekkerder dan alleen thuis te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, Ik denk inderdaat dat ik er ook even in moet komen,alhoewl ik me in een groep soms ook wat afzijdig kan houden en soms liever luister. Maar die moeten er tenslotte ook zijn he. Mijn man drinkt nog steeds teveel,maar hij drinkt hoofdzakelijk whisky en dat lustte ik toch al nooit. Alleen in de vakantie heb ik het heel moeilijk gehad want dan kwam er vaak een fles wijn op tafel. (of las ik nou dat er geen drank bij naam genoemd mag worden?)

Maar goed er zijn goede en slechte dagen en vandaag was een goede,bovendien ben ik vastbesloten om vol te houden. Ik vind het trouwens heerlijk om van jullie te horen dat die trek op een gegeven moment gewoon over gaat en steeds minder word,dat houd je ook op de been. Nou mensen ik brei er weer eind aan.


Rapilos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, ik ben in mijn berichtjes ook wat terughoudender omdat ik het geen aangenaam idee vind dat men mij aan de hand van informatie op dit openbare forum zou kunnen identificeren.
Aan de andere kant denk ik ook wel eens "nou en, ik doe hier toch juist iets goeds? Ik werk aan mezelf en aan mijn probleem!"
En dat ik niet op feestjes op kom draven enzo, ach, ik ben een beetje een loner en ben daar wel tevreden mee.
Maar jij mag jezelf best uitnodigen voor het volgende AdB-treffen hoor! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me weer even.....
ongelezen natuurlijk.
Ben erg blij met dit forum want heb nu prive contact met Lianne, en dat doet me toch heel erg goed.
Leuk nieuws en slecht nieuws.
Leuk nieuws is dat ik nu met mn hondje op doggiedance zit. En we mogen meedoen met de gevorderdengroep die al begonnen zijn. We hebben 16 weken gemist, maar omdat mn hondje zo'n aanleg heeft mogen we meedoen JOEHOE !!
Had gehoopt dat dat ergens op een zondagochtend was ofzo ( You know why) maar het is braaf op een maandagavond. Geeft nix, grote motivatie en we zijn al flink aan het oefenen.
Slecht nieuws. De Pijn die ik steeds heb komt toch van mn nek die ik 5 jaar geleden gebroken heb. Ik dacht natuurlijk dat alles goed was, tsja als je nog leeft en alles doet het nog ga je gewoon door toch met werken en leven. Yeah right - not.
Dus oefeningen doen, op een hele relaxte manier, en een fijne fysiotherapeut die niet zo schrikt van pijn.
Maar wel het gegeven dat ik dus moet leren omgaan met pijn, want mijn C2 wervel zit nou eenmaal scheef en dat vindt mijn lichaam niet zo leuk.
Zoiets dus.
Wel heel heel heel erg thuis in mn casa ondanks de heipalen die nu ineens verschenen zijn in mijn buurt ( kennen jullie dat - boem boem boem)
Maar goed dat gaat weer over en een schreeuwend wijf boven en onder je in de flat niet.
ok lieve mensen dag dag
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ,
Alles ok hier, alleen een vreselijke dag gehad gisteren.
Sollicitatie gesprek gehad. 3 uur over gereden en te laat. Wat een weer en een files. Op de terugweg 2x ANWB erbij en leen auto stuk.

Koud en moe werd. ik opgehaald door lief en daar lekker geslapen. Heeft me goed gedaan. Heb mannetje nodig geloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik ben het helemaal met je eens, behalve dan de feestjes,die mijd ik niet omdat ik vind dat ik me daar maar gewoon doorheen moet slaan. Maar als het voor jou beter werkt om niet te gaan moet je dat vooral doen. Ieder mens is anders tenslotte. Wat isuitnodigen voor adp ofzoiets. Ik lees je eventuele antwoord moren wel want ik ga nu naar bed. Welterusten allemaal en slaap lekker en zonder zorgen weer op.

Rapilos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja das echt lachen- not (sorrie als ik cynisch ben)
Na een wild leven woonde ik in dit huis waar ik nu weer terug ben - mn vaders huis.
Das in Zaandam.
Ik ben door mn wilde leven en reizen erg streetwise geworden.
dus ik ging niet uit in Zaandam - levensgevaarlijk, altijd in Amsterdam want das om de hoek en ik kwam altijd weer veilig thuis.
maar na drie jaar hier wonen wel beetje kriebels, op een zondagavond, dus ik dacht, weet je wat ik ga naar de Fabriek, soort filmhuis - zaten ook vrienden van mij.
Wijntje drinken - meteen gedrogeerd.... meegenomen naar een cafe van iemand die eigenaar was, wilde mij verkrachten, niet gelukt want ik ben wel wat gewend, dus hij flikkerde mij de trap af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames en heren,

Ik ga afsluiten, opslomen en naar bed.
Hopelijk kan ik morgen mijn bed uit, want vloer met sponje schoonschuren en geplamuurd muurtje tot een babyhuidje transformeren vraagt e.e.a. van rugspieren die je anders nooit gebruikt en dan spreek ik nog niet van het discomfort van treinbanken.

Maar afgezien van de mooie safaridagen in zuidelijk Afrika was dit de leukste dag sinds 5 jaar.

Welterusten allemaal.

En, de komende 24 uur drink ik alleen water, koffie, melk en bitter lemon.

Houtje, vergeet niet om bitter lemon op je boodschappenlijstje te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Mieke dat was ook een misdrijf, ben 3 jaar bezig geweest om die gast vast te zetten, want hij had dezelfde avond ook een andere vrouw belaagd....
Ik had geen advocaat en ik heb drie rechtszaken gewonnen - OM Hoger beroep en cassatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nogal een heftige ervaring Woman, met grote gevolgen dus, beschreven in een notedop, kan me voorstellen dat het een boekwerk is als je alles zou opschrijven over die nare ervaring en alle gevolgen er van. Maar fijn te lezen dat je zo goed bezig bent!

Ik voel me weer een beetje alsof ik gestopt ben met drinken, maar dan op eetgebied. Het is het zelfde principe eigenlijk. Uitstellen van eten als je trek hebt, afleiding zoeken.. en ook een stuk moeilijker trouwens, drank kan je uit je huis weren, eten niet, maar dit is de derde dag dat ik de ergste impulsen heb weerstaan. ben al 10x vanavond naar de ijskast gelopen voor dat laatste stuk geitenkaas maar het ligt er nog!

Ik ga slapen, voel met niet top, beginnende keelpijn en ploppende oren.. moet morgen tussen 10 en 1 thuis zijn want dan wordt het vlees voor de hond bezorgd, wordt dus weer een bloederige hakdag en de komende maanden weer groot feest voor de hond en een vriezer vol slachtafval!

Ik heb besloten dat ik morgen de elektrische onderdeken weer op het bed mag leggen en verheug me nu al op de komende avonden dat ik in mijn voorverwarmde bed mag stappen.

weltrusten allemaal en fijn dat volgens mij iedereen het weer droog heeft gehouden, een topdag dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Tapas, en Water, ik heb een beetje teruggelezen, jij zet ook weer het nootje op de dop de vrijdag en de zaterdagavond.
Ik weet het nog even niet, ben nog wel blij dat ik hier eerlijk kan zijn.
drink weer elke dag, kan ook zo maar zijn dat dat over gaat, nu in deze nieuwe situatie.
Ik heb wel vertrouwen in mijzelf, want ik wilde in den beginne 1 maand stoppen en het werden er twee.
Dus ik geloof daar ook in.
Mn hondje is nu bezig mijn slof te verslinden en dat is zo leuk om te zien !
Ik laat alles maar even los, maar die vrijdag en die zaterdagavond zijn wel lastig voor mij.
Hoe komt dat dan.
Vroeger mocht ik nooit wat behalve vrijdag avond en zaterdagavond een bakje sjips.
later meer hierover
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...