Tatum Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Geer, moet je vertellen dat je gay bent? Kom je niet bij de AA met een andere hulpvraag, namelijk dat je van de alcohol af wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Ik kan me dat niet voorstelen, discriminatie bij de AA..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Niet dat ik je niet geloof hoor Geer, maar drankmisbruik komt toch overal en bij iedereen voor?! En de term Hogere Macht geeft toch juist aan dat iedereen daar het zijne/ hare bij kan/mag denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Misschien hoef je niet over alles open te zijn? Je hebt een duidelijke vraag: "help mij van de alcholverslaring af". Daar is de AA voor (mijns insziens). Kunnen anderen met ervaring hier ook op reageren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Opnieuw mijn ideoterie:Hogere macht, ik heb een tatoeage van een pegasus. Op mijn (boven)arm. Was in mijn idealen het vliegende paard van de goden. Ik heb daar als klein kind hele verhalen aan verteld. Tot huilens aan toe. Die tatoo heb ik overigens op mijn 24e laten zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Tapas, bedankt hoor meissie! Je deed me weer even aan het goede knopje frummelen. Had er zelf ook al een tijdje weer last van...Inderdaad erg knap om op die manier je grenzen aan te geven, ipv steeds maar hopeloos doorbaggeren tegen de stroom in!En steeds kwader worden en teleurgesteld in jezelf... Want het moet wel kúnnen allemaal! Ik ervaar vaak dat mensen mij ergens willen hebben. Maar uiteindelijk komt het er vaak op neer dat ik mezelf ergens plaats. Daar wringt de schoen, dat moet er uit!Vanmiddag was wel weer een opstekertje en een positief leermoment met dochter.Al die apen en beren weer! Opzouten!!Tnx floor Het is soms maar net hoe je het bekijkt!Niet naar wat je niet hebt, maar juist wél! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Geer, het spijt me voor je.Ik was mijn eigen tekst aan het typen en daarover vooral aan het nadenken. Het lijkt me heel erg naar om iemand te verliezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Had van alles geschreven, toch maar gedeleted en ga maar koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Dag dag,Ook toevallig dat ik vandaag net eens even meelees. Geer, ik weet niet waar je het over hebt: "Vie zat te posten op een andere thread", maar ik heb hier al weken niet meer meegeschreven.Met mij gaat het best goed, kwa drank. Fijn zo te lezen dat het met de meesten van jullie ook goed gaat.Tot over een paar weken maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 An, kan ik je helpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Mag ook een heel verhaal via pb, alles wat jou helpen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Hoi Geer,Er zijn ook engelstalige AA meetings en daar lopen genoeg gay's om het maar zo te formuleren.Met name in Amsterdam... ik ken persoonlijk best wel een aantal mensen bij AA , NA en CA die gay zijn...AA/CA is non-comformistisch als wat... het boeit bij ons niemand een moer of je gay bent , een ander huidskleurtje hebt , in de bak hebt gezeten of in het gekkenhuis verbleef... lekker belangrijk allemaal...Je kunt niet een organisatie afrekenen op basis van een ervaring bij een gelegenheid.Dat zou hetzelfde zijn als alle marokkanen afrekenen op een paar relschoppertjes in Gouda.Dat is net zo goed discriminatie.Succes man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Ziza, er zijn zelfs Gay meetings!! Strictly gay!!! Zie het nut er niet van in, maar het is er!!En ook voor lesbiennes!Hier in A'dam wel te verstaan. Het bruist hier man. Wow!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Hoi Soothe,Ja dat klopt... maar als hetero ben je ook welkom hoor...Nou ik heb er de kracht niet meer voor hahaha... ik ga eten...Tot later allemaal...Ziza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 lieve mensen allemaal,Vorige week had ik gesprek met de directeur van mijn oude opleiding ivm het schrijven van mijn scriptie. Dit was een goed gesprek. Wat ik wel altijd moeilijk vind is of ik hem zou vertellen over mijn opname in de kliniek. Doordat mijn grootste valkuil is dat ik veel stoerder overkom dan ik werkelijk ben, dacht ik dat ik mijn kwetsbaarheid maar eens zou durven laten zien. Het is me gelukt om in een gesprek van een uur, werkelijk alles, maar dan ook echt alles te vertellen wat ik de laatste 8 jaren heb gedaan, niet letterlijk natuurlijk....Ik heb er geen spijt van.Waar ik erg van schrok was dat hij vertelde dat een docent die ik dus zo`n 8 jaar geleden voor het laatst had gezien en gesproken (ben ook bij haar in therapie geweest, alleen en 1 keer met het hele gezin, mijn vader, moeder, zus en broer), zij is vorig jaar overleden, borstkanker!Gisteravond ben ik op een site terecht gekomen waar een interview met haar staat: http://www.shakti-instituut.co...iewsmetFrancoise.html. Het gaat over nieuw leven, ik herken hierin zoveel met ons nieuwe leven zonder alkohol, prachtig verwoord door haar. Dit wil ik graag met jullie delen, ter ere van haar nagedachtenis.Liefs van Slofje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Mag ik wat praten over "bezit"?Tuinen, links is groter, rechts is een plaatje. Toch ben ik ontzettend gelukkig met onze tuin. Heb ik vriend trouwens ook gezegd vanochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Caro, blijkt dat de AA overal zit. Zelfs vlak bij mijn huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Geer, je moet maar snuffelen op het internet.Ik heb een oude adressenlijst met gay meetings, maar ik kan onder A'dam niets terugvinden. Wel Spaans en Pools. Maar het is wel lang geleden, dat ik er was. Mijn foldertje is licht vergeeld.Misschien te weinig bezetting. Anders even opbellen!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Kan je lachen Floortje, zitten je buren er ook! Zou maar wat verder van huis gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Beste sloffie, de link werkt niet. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Sorry hoor!! Slofje!! Soothe, niet met de namen rommelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 What`s in a name Soothe?Hoop ik dat deze wel werkt http://www.shakti-instituut.co...viewsmetFrancoise.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Yep Slofje. Ik ga even eten en me er dan aan wijden!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Hoi Jarrah, haha Har, leuke naam hoor, klinkt gelijk al als Har. Vertel, hoe is het me je?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Sterkte Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden