Spring naar bijdragen

Woensdag, 8 oktober 2008


Gem

Aanbevolen berichten

Ik val even binnen en zie het bericht van Har onder Jarrah.

Har/jarrah,
Ook bij een zelfgevraagde ban moet je een gemotiveerde brief (mail) sturen aan info@alcoholdebaas.nl met het verzoek om je ban op te heffen. Ze doen dat niet automatisch.
Succes bij het stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 104
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste mensen,

Dagverslag 8 oktober 2008

Ben vanochtend opgestaan na een vrij goede nacht. Heb het toch weer gepresteerd om tijd te verprutsen en moest dus snel mijn fiets pakken. Er kwamen veel telefoontjes op mijn werk en uitgerekend iedere keer dat ik mijn muziek weer aanzette. Toch heb ik lekker gewerkt en al veel van mijn 'klussen die morgen af moeten zijn' geklaard. Nog even de afwas gedaan en ach, ik dacht: laat ik nu ook die potten met bestek en theelepeltjes afwassen. Wel dat was echt geen overbodig werkje. Bah! Gevolg was dat ik wat later klaar was. Ik wou net afsluiten en was me aan het voorbereiden om af te sluiten toen mijn collega er aan kwam. Nog even gekletst en dan gaat de tijd toch snel. Onderweg naar huis nog wat boodschappen gedaan. Toen ik bijna thuis was kwam mijn broekspijp tussen de ketting. Die is kapot. GRGRGR.

Dan lunchen met lekkere koffie, even snel douchen en dan naar de huisarts. De pijn in mijn schouder is dus ten gevolge van de dozen die ik op me af kreeg. Dat het geen klaplong was, had ik al door, doordat ik gewoon volop genoeg lucht had. Oh, wat zullen ze er van lusten morgen ;) . Werkongeval met gevolgen. Ik moet het twee weken beetje rustig aan doen, als de pijn dan niet over is, moet ik terug naar de huisarts. Ze vroeg ook naar hoe het met de therapie ging. Lief, he, dat ze dat zo navraagt en er aandachtig luisterend bij gaat zitten.

Thuisgekomen zat zoon een spel te spelen op mijn compu. Dus ik ben maar even naar mijn kamer gegaan om te liggen. Tegen de tijd dat mijn wekker zou aflopen werd er aangebeld. Slofje was het, dus hebben we gezellig zitten praten met een kopje koffie en een sigaretje.

Dan eten bereiden en bij mans thuiskomst konden we aan tafel. Lekker: spruitjes, aardappeltjes en wienerschnitzel.

't Eten is al aan het verteren en ik ga dadelijk een kopje koffie zetten. Tot later.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik ben zoo moe dat ik zo in bed stap. Het gesprek met bijstand is gedaan en afgerond. Ik heb het.
Het bedrag is ijzelijk laag maar ala, we kunnen even vooruit.
Nog twee dagen papier vreten en dan ga ik schilderen en samen met de buurjongen laminaat leggen.
Hij is nog maar 19 maar wat een poepie. Was ik ook nog maar 19:(

Ik heb Houtje niet gelezen hoop wel dat het goed gaat met haar.

Lieverds, weltrusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach die Har!
Vraag ik ook nog, kun je wat zeggen... hihihi :D
Nou har, heb je jezelf mooi bij de poot met die
Middeleeuwse ban! ;)
Sterkte man, en hou je taai!
see you!

Zo, kinders liggen er weer eens lekker op tijd in..
Lasagne gehad en een kopje kruidenthee voor het slapen gaan.

Corinne was nu je ketting of je broekspijp kapot? :huh:

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier Houtje, ze hangt nog aan haar Trouwtjes, wasvrouwtje.

Heb druk zitten lezen, wat een drukte vandaag. En dan zeggen dat het forum tam is !!!! Wie dat zegt voortaan moet voor straf met een mooi gedicht of lied komen en er over vertellen waarom het hem of haar zo raakt dan druk ik op record en Play tegelijk :D.

Drukke dag (tuúúúúúúúrlijk), ben wel een stuk rustiger, goh, kan het dan ook nog onrustigers?????

Net het oudste kind zijn Frans overhoord, daarvoor de voetbal + o jee de was moet nog aan, dat overhoren ben ik minimaal een uur mee bezig, voor het er allemaal goed inzit.

Soep eten voor 9 man gemaakt, de buurvrouw ligt met spit, de Marokkaanse, dus groooooote pan soep (zij zijn met zijn 6-en) en drie stokbroden gebracht. Tegenwoordig zweer ik bij worteltjes, ik breng de gasten uit school een bakje geschapte worteltjes dat knagen ze achteloos weg en een stuk minder zin in chips, Hoe verantwoord.

FF was aanzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb die keuze nooit kunnen maken. Ik zou de macht over dochter weggeven. Ik kan dat niet. Toen mijn moeder met mijn stief-vader getrouwd raakte heb ik zijn achternaam aangenomen. Daarmee heeft hij ook macht gekregen. Die macht heeft hij ooit willen misbruiken.


Als julllie minachting willen tonen, ga je gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ze zijn hier helemaal weg van kiwibessen, een soort minikiwis met een eetbaar velletje, LEKKERRRRR !!!!! Als je het opensnijdt is het een kiwitje- zo schattig........

En een gespek met de mentor van zoon aan de foon van een uur, mèn ik ben uitgeteld.

Daarvoor de boodschappen, vlug, vlug, daarvoor dochter uit school, helpen met huiswerk. Kunnen die gasten nog wat zelf tegenwoordig? Zoon doet morgen zijn kleren van vandaag nog maar eens aan vind ik. Ik was mijn hersens eruit. Zit wasverwachter voor in de plaats.

Vanmorgen last van de Zyprexa, het anti-psychoticum, krampende spierpijn en zoooooo duf, maar mijn hoofd is wel gereset.

Gisteravond gelukkig alles af, vaatwas gevuld, was aan de lijn, kliko buiten, zakken erin, pfffffff fietsen binnen gelukkig, schuur op slot, katten binnen, vandaag de bakken verschoond, ik ga er ook zo maar in. Midsommer Murders is toch al begonnen, te laat dus.

Verder niets bijzonders :D.

Ff de was aanzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee schat ik MOET nog een was strijken. Straf voor luiheid vanmorgen, eigenschulddikkebult. Dochter heef 3 spijkerbr., 1 in de was, 2 om te strijken. Ik moet het gewoon elke dag doen, dan heb ik maar 1 mandje, nu 2 grote, eigenschuld, ma en di niets gedaan.

Ik ga boven bij de TV strijken dus ik ben pleite !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje, ik denk dat je zeker nog veel te verwerken hebt. Dat geldt voor velen hier.
Je bent op de goede weg. Nuchter, en indien nodig met hulp, ben je in staat te verwerken.
Met drank in je lijf is er weliswaar een hele hoop drankjank, maar aan het echte verwerken kom je niet toe. Dat is tenminste mijn ervaring.
Ga door op de ingeslagen weg, en schroom niet hulp te zoeken als je voelt dat je er alleen niet uit komt. Sterkte!

Slofje, het moet een hele schok geweest zijn te ervaren dat iemand met wie je 8 jaar geleden zo'n band had, er nu niet meer is. Ik heb je link gelezen, en vind haar uitspraken heel mooi. Jammer dat er hier niet meer aandacht voor kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh Pip als iemand wat verkeerd opvat kan hij of zij dat toch uitleggen.

Iedereen die hier al langer schrijft, weet dat je soms een beetje "kort door de bocht" schrijft, nou ja en???? We zijn toch niet allemaal hetzelfde.

Je wordt soms ook ziek van mijn verhalen maar ik MOET HET KWIJT want de angel van de stress moet er uit en zo houd ik het vol. Ieder zijn meug.

Maar het moet wel volwassen blijven (zie gisteren met die vrachtwagen zand.....) Klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me lang niet meer gemeld hier, maar wil toch even reageren.

Pippi: Volgens mij is er juist niks mis mee als je over jezelf schrijft!
Ik had zelf meer moeite met de kritiek die je naar sommige anderen toe hebt, die het ook goed menen.
Je hebt het dan over BLUNDERS, terwijl degenen die het aanging dit niet zo ervaren.
Jouw waarheid is niet de ENIGE waarheid, denk ik dan.
En.....ik bedoel het echt niet vervelend, maar je hoeft toch niet op iedereen te reageren?!
Als ik iemand niet mag, hoef ik diegene niet te prikkelen, dan laat ik hem / haar met rust.
Gewoon iedereen in zijn / haar waarde laten...............that's all!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...