An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Albertina :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Nina: hier nog een die daar veel last van heeft.Heeee Floor: hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Pippi: nee zeggen is ook lastig, je gunt het die kinderen. Ik heb hier heeeeel vaak nee gezegd en ze zijn er niet dommer van geworden. Na jaren zijn ze zelfs dankbaar dat ze nu zelf ook nee tegen zichzelf kunnen zeggen. Ze zal er zeker mooi uitzien.Tjemig wat ben ik moe zeg, zou het liefst op bed gaan liggen.Voel me een luie walvis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Jeemig Tina, wat een verhaal !!Ik zou er zeker nog op terug komen als jeje weer wat sterker voelt, want dit kan echt niet !! Ik snap best dat er gebeld wordt om uit te leggen dat het heel belangerijk is, en als het even kan of je dan toch kan komen. Maar ziek is ziek, en nou dat is dus ook gebleken !!!Tapas, ik heb je nu ook gezien, en je bent echt een hele mooie vrouw, wauw. Wat appart om de persoon achter de schuilnaam en het icoontje te zien. Je ziet er hartstikke zacht en aardig uit, ik had je veel harder verwacht......Nog even een reactie op het draadje van eergister, Kirky ik heb ook zitten kijken naar Nat. Geogr. over die drugs. Het ging over meth (crack) de meest verslavende dope. Belooft een orgasme maar die komt dan net niet, en de kater is een hell.Ik ga mn loopschoenen aantrekken en naar het park. Minuutje hardlopen steeds afwisselen met een minuutje wandelen, om het op te bouwen. Zit wel lekker in mn vel, mn menstruatie is net over dus dan voel ik me altijd toppie fit en energiek. Ik las ergens dat vrouwen in Japan e.o. geen pms kennen omdat ze veel vis eten en soja...................Ik bewaar altijd de nasty telefoontjes naar bedrijven voor die periode, als ik lekker sjaggi ben en me kwaad moet maken ergens over wat niet geregeld is en wel had gemoeten ofzo......tot later xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Hoi,Adam, jij denkt als ik aangeef, dat het een hoog scrollgehalte heeft, wordt de hang naar nieuwsgierigheid geprikkeld! Wat zou hij nu weer hebben.Ik heb je dus gelezen! Waarom volg je mijn raad niet op en ga korte verhalen schrijven. Een soort Carmiggelt die z'n observaties van de straat (en de kroeg) op papier zette! Of een tweede Martin Bril!!Er is zeker een sluimerend talent! Dus exploreren die handel.Groet, ik zal wat meer mijn aandacht naar hijskranen laten uitgaan! En vishandel Naatje (ik weet wat je denkt) is in de buurt, zo u weet.Adam laat de eerste staan! Begin met de tweede!!Hijskranen, wat beweegt een mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ha, ha, ha Adam, ik moest ontzettend om je verhaal lachen!Overigens: onze hijskranen zijn rood, maar die staan op dit ogenblik niet in Amsterdam. Zou je gemoederen nog meer verzetten. Leuk verhaal, leuke gedachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Pippi: tweedehands vinden op: www.veilingkijker.nltyp je postcode in bovenin. Daarna kun je de advertenties laten sorteren op afstand. (letterlijk: op "afstand" klikken. Ik heb laatst ook weer een hele goede deal in de buurt gesloten. Zocht een tv-kaart, kreeg een hele nieuwe computer voor weinig geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Adam, ik lees je graag! Je schrijft mooi!(kwam natuurlijk ook omdat ik voorbij sjeesde op mijn mountainbike..Door het woeste, verlaten, platte Friese landschap )Albertina, ik kan je geen raad geven! Wel vertellen dat mij vorig jaar hetzelfde is overkomen. Ik ben gestopt en heb de lat een heel stuk lager gelegd...Samen met het stoppen met drinken, bewandel ik nu een geheel andere weg.Ook wennen en opnieuw leren. Wat je ook kiest, blijf bij jezelf!Het allerbeste meis! Pip, het is niet makkelijk! Fijn dat je er kunt zijn voor Pietje en het voor hem op kunt nemen bij de juf! Je bent een goede mam!!!! Hard gewerkt. Viel tijdens de koffie bijna in slaap. Dus maar weer snel door!ben nog een half uur langer doorgegaan (het móest af )Thuis had ik ook al gelijk de stofzuiger in de hand...Ho! Op de plaats, ff rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Zit ik Sjef steeds aan te klikken! "Mijn naam is" Beetje wie van de drie!!Welkom Sjef, 23 maanden is lang. Je bent een goed voorbeeld!!Het is hier een leuke club, altijd goed gemutst, zo je kan lezen!Ik hoop niet dat je hier dorst krijgt. En ga door op de ingeslagen weg. Sterkte.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Hallo allemaal,Vanochtend was ik vroeg uit bed en had ik dus veel tijd over. Na mijn ontbijt heb ik dan nog even een kwartiertje was gevouwen. Ik was vroeg op mijn werk en heb lekker gewerkt. Toen ik op het punt stond te vertrekken zag ik de afwas nog staan. Nou, die heb ik er toch maar achteraan gedaan.De lunch zit er inmiddels ook in en ik ga zo dadelijk maar even liggen. Ook al slaap ik nu toch beter en wat langer, mijn middagdutje heb ik toch echt nog nodig. Wat mijn gebrek aan energie betreft, kijk ik erg tegen het congres op 1 december op. Aan de andere kant zal het wel heel leuk zijn. De teller staat nu al op ruim meer dan 300 gasten. Pfff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Dag dag,Boodschappen!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Slaap lekker Corientje!Je hebt weer hard je best gedaan!Ik hoop voor je dat het een mooi congres zal zijn...Volgens mij dek je je aan alle kante al hel verstandig in,ivm met rust in de dagen er omheen...Ik zou ook wel even willen liggen. Maar verrek het gewoon!Dan vanavond maar weer vroeg!Het is Klaas zijn vrije dag en hij is net terug van een bespreking...En gaat alweer door met zijn werk achter de computer! (bijna dan, even kletsen..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Pip, stort je hart uit..Ist weer goed met Pietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Vogel, hoe ging je biljarten voor dames, gisteren?Heb je het droog weten te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ha fijn! Klaas gaat stofzuigen..Dan ga ik even met de hond uit!Latersss...(Pips, wat is er toch de laatste tijd?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Hijskranen zijn geel of rood of oranje omdat ze dan goed opvallen en je ze goed ziet.Goudvissen heten in het Frans poisson rouge, dus rode vis. Ik vond het wel leuk om een goudvis op te graden naar een haai. Van een lief visje naar een mensenverslindend monster dus. Die link moet je dan maar leggen en wie wil dan door zo'n bedrijf upgegraded worden?Albertina ik vind het onvoorstelbaar dat zulke dingen gebeuren. Iemand die ziek is verplichten een training bij te wonen.Soms gaat het ook andersom. Ik geef een training in een bedrijf. De deelnemers zijn heel gemotiveerd, maar nu worden het er twee bijna onmogelijk gemaakt om deel te nemen. Iedere keer als er een training gepland staat, zorgen ze ervoor dat er een audit gepland staat. Hier geldt natuurlijk hetzelfde en ik heb al geprobeerd dit met human ressources en de leidinggevenden aan te kaarten. Wat als ze dan ziek zijn? Wat als ze een keer op vakantie zijn? Wie doet dat de audit? Tot nu toe geen resultaat. Ik begrijp het zo goed dat mensen een burn out krijgen. Er wordt veel te veel druk gelegd. Tina denk nu eerst aan jezelf. Rust goed uit en kijk wat je echt zou willen doen.Hier gaat het matig. Ik voel me vrij rusteloos, maar ik ga zo naar buiten. Even wandelen in de mooie herfstkleuren. De doffe gedachten eruit en frisse ideeën erin. Misschien wel gele hijskranen (o nee bij bij komen die 's morgens om 6.00 uur in actie), visboeren die hoeren in dienst nemen etc. Het is spannend in Nederland.Piano, piano iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Hallo Plus,Ik vind het altijd erg prettig je "ochtendschrijfsels"te lezen. Je geeft ons altijd iets mee om over na te denken. Wat maakt dat je je op dit moment zo rusteloos voelt? Marjo,Het biljarten is erg leuk. De mogelijkheid om te biljarten is in een van de dorpen wat verderop. Een groep vrouwen in leeftijd varierend van 32 tot 80. Er zijn 18 vrouwen lid van het clubje. Voor de nieuwelingen is er een man die lesgeeft. Zou ook best een van de vrouwen zelf kunnen doen, maar ik vind het wel grappig zo.En, YES het is weer gelukt de dag droog door te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ja vogel ik weet niet waarom ik me zo voel. Het is een mengsel van heel intens verdriet en het niet weten wat ik daarmee aanmoet. ik probeer iets te doen met wat ik vanmorgen geschreven heb, maar het is allemaal vaag en ik zie het niet echt helder op dit moment. Ik moet het allemaal de tijd geven.Ik weet dat het nooit meer zal worden zoals voor de ruzie met mijn dochter, maar daar heeft die ruzie niet alles mee te maken. De verandering zat al in de lucht, omdat ze nu een vriend heeft. Ik vind het alleen heel jammer dat ik er op dit moment niet bij mag zijn om het mijn kleinkind wat gemakkelijker te maken. Ook zij moet de 'vreemdeling' accepteren. Wij hebben niet de gelegenheid gehad om over de veranderde situatie te praten. Dat alles maakt dat het zo vaag is, niet uitgesproken.Het zal wel beter worden door de rebalancing, regressietherapie en weet ik al niet meer en daar geloof ik echt in. Het vraag ook best wat van me en al zou het me 100 keer meer vragen dan zou ik het nog willen en doen. Ik wil niet klagen, maar het voelt niet prettig nog.Verder sta ik droog. Dat is het belangrijkste op dit moment.Har, je doet goed je best ook. Neem niet te veel dingen op je schouders. Van kluizenaar tot entertainer, dat is een beetje te snel en te veel. Denk eerst aan jezelf. Laat ze zelf haar rommel opruimen. Dat kan niemand anders doen. Ik ben benieuwd of de Boei je de kansen gaat geven die je verdient.Liefs:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Plus, ik weet niet hoe ik je hierbij kan steunen. Ik heb zelf geen kinderen, zelfs geen familie meer.Als ik me goed herinner schreef je dat er een koffieafspraak staat met je dochter volgende week. Lijkt me iets om naar uit te zien, hoewel de teleurstelling als het om een of anderre reden niet door zou gaan er ook weer in zal hakken. Hoe dan ook, ik heb veel respect voor de manier waarop jij met jezelf bezig bent gegaan. Er komen dan toch veel gevoelens die je liever nog wat weggestopt had weer boven. Knap dat je het toch aangaat.liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 J, ik ben blij met die koffieafspraak, maar het kan inderdaad ook niet doorgaan. Het vreemde en ook het knagende daarbij is dat ik niet begrijp hoe zij aan die dinsdag komt, want dan werkt ze normaal gewoon. Dat is een van die rusteloze dingen die ik voel. Het voelt gewoon niet goed.Ik las net Caroliens bijdrage over het boek secrets. Buig het om. Daar ga ik nu maar op verder doorborduren.Zie het positief.Vanavond in ieder geval balletles en daar houd ik van.Ik ga nu echt wat stevig lopen. Leuk dat je biljart vogel. Toen mijn man leefde hadden wij een mooi Frans biljart in de speelkamer staan.Ik heb dat toen weggegeven, omdat ik er geen plaats meer voor had een aantal jaren later. Later zag ik het nog eens terug, kromgetrokken en verwaarloosd.Jammer, waarom kon het biljart niet met respect behandeld worden. Dit soort dingen maak ik dan te vaak mee denk ik wel eens. Ook dit ga ik ombuigen.Liefs iedereen en maak er nog een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Droog van binnen! Way to go Kirky! Hier (A'dam) ook buiten droog.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Hoi Kirky,Staat je spannende week tegemoet. Pittig, maar lijkt me heel goed voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Hallo beste mensen,Inmiddels mijn dutje gedaan, man thuisgekomen en die is alweer aan het hardlopen, dochter thuisgekomen en die is ook alweer weg, maar naar school dan en ik vermoed dat zoonlief net ook thuisgekomt.Na mijn dutje en een praatje met man heb ik lekker mijn voeten getroeteld. Nu zit ik weer even hier.Vanavond hoef ik niet te koken en neem wel een eigen diepvriesmaaltje.Mijn weekeinde is begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Corinne: ha, lekker niet koken. Ik ben hutspot aan het maken.En wat is het koud zeg. Was in diverse supermarkten op zoek naar oliebollen mix, maar nergens te vinden, wel veel bier en wijn. Tjee, het scheelde een haartje hoor.Nu ik hier toch ben, misschien heeft iemand een recept voor zoiets. Oliebollen dus. Had me het voorgenomen het komende week te maken, maarja.Nu aan de cola... pffff... gevaarlijk met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Pippi: ik lees net pas dat Pietje is aangereden. Hemel dan schrik je je ook kapot!!!!!!!!Wat ellendig. Hij heeft zelf niks, ik bedoel verwondingen of zo?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden