Soothe Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 An, ik wil ook wel een weekje Algarve! Kan hier heel slecht tegen. Warmtebehoeftig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 There's no way to happiness, happiness is the way......Goede reis, reizigers !!!Heerlijk dat gevoel, als je vliegtuig opstijgt van Schiphol. Ik heb veel gereisd, veel gezien. Nu heb ik een hondje dus nu wordt het Nederland en omstreken haha. Geeft nix ook lekker in een hutje op de hei.Geer hoe gaat het met je rug ??? Mieke, beetje kunnen slapen vannacht ???Ik trek mn warme broek aan en begeef me naar het park. Mn oefeningen doen, beetje rek en strek en als ik zin heb hobbel ik nog wat minuutjes in looppas. Vandaag of morgen op zoek naar tweedehands spijkergoed om te pimpen, want dat is toch wel heel erg te gek. Wil een collectie maken; "Gypsy Woman"Tot later, ik hoop dat ik het droog kan houden, heb een smerige gremlin op mn schouder zitten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Als ik pijn in mn rug heb ga ik altijd zitten bij het stofzuig bezem en dweilwerk.....scheelt enorm !!nu ben ik weg doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Heb de knoop doorgehakt. Ga tóch een uurtje liggen.Kan wel de hele tijd doorploeteren, maar dat heeft nu toch even geen zin.Pip, fijn dat het je al wat beter afgaat met schilderen!Mijn tanden werden ruwig, ik denk door de zuren ofzo vooral in witte wijn. Het tastte mijn glazuur aan. Nu voelt het veel gladder weer.Had bij rode wijn altijd een vreselijk zwarte tong en gekleurde tanden ook.'s Ochtends de tong boenen met zeezout. Je moet wat als je eigenlijk niet als alco doorhet leven wou (de volgende dag). Nu is het een stuk makkelijker, wat dat betreft. Alleen de koffie en rook-aanslag wegpoetsen. Moet je nagaan als ik daar ooit eens mee stop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Trusten!Woaman zet 'm op hoor! Je kan het!(ben ook wel heel erg benieuwd naar je creaties...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ja, ik ook. Zum kotzen hè, wat een absurd gedrag! Nou, hop! Naar bed!Laterss..!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Dat bleken, deden ze ook toen de blokjes erop geplakt moesten,bij dochter. Is eigenlijk ook aantasten van het glazuur. Maar het mooie van de natuur, het herstelt zichzelf... Dus je moet altijd weer. Ik hou het maar zo, heb er ook wel eens aan gedacht, maar nee. Wat zal dan het volgende zijn? Verslavingsgevoelig als ik ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Adam: wederom genoten van je verhaal! Leerzaam en amusant.Pippi: ja hoe krijg je tanden wit. Ik loop daar ook al een tijdje mee rond. Mijn tandarts wil niks aan mijn tanden doen, die vindt dat allemaal onzin en slecht voor je tanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Bleken is ook heel slecht voor je tanden. Je verminkt ze en het glazuur raakt wel degelijk beschadigd. Gevolg daarvan is: meer gaatjes - meer vullingen - breekbaardere tanden. Bovendien is wit wit heel onnatuurlijk om te zien. Het lijkt dan of je naar een goedkoop kunstgebit kijkt.Ik heb een goede kwaliteit eetkamer en alles zit er nog in met 5 vullingen en dat wil dus zeggen: geen polonaise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Nou ja, en al die Hollywood sterren dan? maar goed, dan geen witte tanden. Ik doe het er maar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Baai ze wee, mijn echtgenoot heeft spierwitte tanden sinds hij is gestopt met roken (en hij drinkt ook nauwelijks) en zelf heb ik mijn tanden laten bleken. Het is niet zo dat het slecht voor je tanden is als je het bij een tandarts laat doen. Wel van die goedkope methodes, dat is weggegooid geld.Ik heb nu weer de witte tanden die ik vroeger had. Sommige dingen gaan vanzelf als je stopt met drinken, zoals dat je oogwit weer wit wordt, maar andere dingen kun je een beetje helpen.Ik vind trouwens, en dat is misschien een heel ander onderwerp, dat men aan zichzelf en een eventuele partner verplicht is om er zo goed uit te zien als je kan. Ik ben zelf niet "mooi" in de zin van een plaatje. Maar ik doe er wel mijn best voor om er zo goed mogelijk uit te zien. Ik zou zelf ook geen partner willen die zich verslonst, of dronken rondloopt, of die niks aan zijn uiterlijk doet. Vertederend vind ik dat mijn echtgenoot zijn gezicht altijd met baby-olie insmeert na het scheren. Dat hij na een uur alweer prikt kan hij niet helpen.Geer, het is waar dat je wegen kan vinden om met incasso-bureaus om te gaan. Ik vind het nogal flauw om te lezen dat die bureaus alleen maar geld willen. Je hebt wat gekocht en daar heb je voor te betalen, zo zit dat. En dan niet achteraf kinderachtig gaan klieren van: ik wist het niet. Wel vind ik hun tarieven en methodes vaak nogal rigoureus.En verder wens ik iedereen een heel goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Hoi Geer, ik zou dinsdagmiddag wel kunnen, als het jou ook schikt ???ik hoor het wel, dag dag dag xxx quote: Originally posted by: GeerWoman al een stuk beter, heb net zelf beneden de stofzuiger erdoor heen gehaald, ging niet als een tierelier, maar toch het ging:D Vanaf volgende week Donderdag weer werken, ben dus nog t/m Woensdag vrij, misschien voor die tijd even een middagje..., lemme know okay. Hang die gremlin aan een boom in het park, geef hem een trap en zeg hem dat hij niet nodig is. Als het niet lukt , mag je me altijd bellen he, gewoon doen hoor! Ga boven even wat was doen, mn favo bezigheid, maar niet heus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Hahaha Vie ik heb graag een prikkebaard !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Top voor mensen met slap en futloos haar; droogshampoo !!!! Echt megavolume !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Hoidiehoi,jeetje wat een rotweek!voel me behoorlijk rot, was de gehele dag thuis en aan de ene kant wilde ik niet weg en aan de andere kant riepen alle verlokkingen mij. thuis is het zooooo stiiiillll het enige wat ik hoor is mijzelf denken, peinzen, overwegen en piekeren.ik ga morgen ook wel naar huis, ik red mijn kontje ook wel!oke beslissing genomen, maar hoe is het hier?? heb niet echt bijgelezen en gepraat maar dat kan ook niet echt hier! Vandaag zijn we met zijn allen. broerlief is weer terug van studiereis in india dus moet er heel wat bijgepraat worden. ik weet niet of dat gaat lukken met drie kleine kinderen die oververmoeid zijn. maar toch.....ga even lezen en zie wel of ik nog kan reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Volgens mij is het heel natuurlijk als je tanden niet spierwit zijn. De meeste foto's in bladen zijn gefotoshopt en zo krijgen we een verwrongen beeld van ja van wat eigenlijk.Ik voel me gelukkig niet verplicht om mezelf "mooier" te maken. We zijn allemaal al helemaal mooi zoals we van nature zijn.Mijn mannie loopt soms met vellen op zijn gezicht omdat hij echt geen zalfjes wil smeren.Hihi, hij is gewoon lief zoals hij is.Geer, 's ochtends onder de douche voel ik me altijd superfit en blij dat ik niet drink.Maar 's avonds, met een boek op de bank, of het moment dat ik fris mijn bedje inkruip, dan ben ik altijd ook enorm dankbaar.An ik doe met je mee. Gewoon helemaal nul.Tina, als het niet gaat dan gaat het niet. Nu maar eerst een tijd rust. En ik gun je van harte dat hij mr. Right is.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 blader ik even snel door en kom erachter dat er véééél meer mensen zijn die kampen met schulden, schuldanering, wsnp etc etc.ik wil even in het kort mijn verhaaltje doen als steun voor mijzelf maar mischien ook voor anderen. Maar pas op! echt leuk is het niet! (scrollen mag)Mijn ex (nog steeds verliefd op) was altijd ongelukkig, samen hebben we echt rijke periodes gekend waar niets tegenop kon maar doordat hij zo ongelukkig was vierde d&d hoogtij, ook bij mij!uiteindelijk hebben we gezamelijk de beslissing genomen om uitelkaar te gaan hoezeer dit ook tegen mijn gevoelens inging. mijn ex heeft toen een persoonlijke faillissement aangevraagd en na vijf jaar heeft hij uiteindelijk toegegeven aan zijn persoonlijke gevoelens, namelijk dat hij meer op mannen valt dan op vrouwen. hij is na vijf jaar weer goed op de rails en gelukkig.ikzelf bleef achter met een kind en heel veel schulden (niet zijn kind maar wel gedeelde schulden). Ik ben altijd opgevoed met het idee van werken en werken en nog eens werken dus dat heb ik gedaan.echter kan je wel blijven werken en zuipen maar je blijft achter de feiten aan lopen en ipv de schulden wegwerken bleven zij stabiel.uiteindelijk ben ik ziek geworden door de drank, depressie etc etc.nu liepen de schulden op en loop sinds 1,5 jaar alleen maar dieper de ellende in. ik heb altijd goede banen gehad met een goed salaris maar mijn lichaam en geest werken niet meer mee.mijn geheugen is pet.. en kan dus ook niet meer functioneren, ondertussen heb ik de afgelopen jaren minimaal 60 uur per week gewerkt maar ik raak iedere keer mijn werk kwijt want ik functioneer niet meer.afgelopen augustus heb ik de pijp aan maarten gegeven en ben ik gestopt met werken. (eerst vermelden dat ik afgelopen februari in de schuldsanering ben gegaan en radicaal gestopt ben met drank)Nu ben ik drie maanden verder en heb ik nog steeds geen inkomsten en ben ik om bureaucratische redenen uit de schuldsanering gezet, gevolg...... op dit moment ben ik dus weer loslopend wild waar alle schuldeiseres achteraan zitten. ondertussen is het GWL afgesloten en loop ik bij iedereen te leuren om hulp.Vandaag heb ik dan wel te horen gekregen dat de uitkering gaat lopen en kan ik dus weer terug naar de schauldsanering waar het gehele traject weer opnieuw ingezet moet worden. Maaaar edit gaat weer een tijd duren dus ben ik aangemeld bij de GGD, deze heeft een speciale afdeling waar ze mensen zoals ik bemiddelen voor allerlei dingen (GWL maar ook de huur, sta namelijk op het punt om ook mijn huis uitgezet te worden).Bambam schreef vanochtend zoiets moois over een reis... tja dat voel ik ook maar op dit moment heb ik wel het gevoel dat ik gestraft wordt omdat ik het avontuur aanging.had ik nog maar zo goed geweest om te werken........had ik maar eerder aan de bel getrokkenhad ik maar....ach, ik ga op dit moment dieper dan diep en het duurt nog even voordat ik aan mijn persoonlijke reis ga beginnen maar een financiele reis is ook een mooie ervaring.wat ik hiermee wil zeggen is dat er veel meer mensen zijn die in deze ellende zitten en dat elk probleem opgelost kan worden óók als je al heel lang je kop in het zand steekt. soms moet je over je schaamtegevoel heenstappen en jezelf realiseren dat je het gewoon niet redt!doen dus!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Woman: heb ik nog nooit gebruikt droogshampoo, krijg je dan geen vettig haar. Waar haal je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Kate: nou ik wil wel zo knap mogelijk zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Tasseke, Duidelijk verhaal. Knap je er over het algemeen zo positief onder kunt blijven. Petje af en sterkte de komende periode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Carolien: dat roep ik hier thuis continue 'KOOP HET PAS ALS JE HET GELD ERVoor hebt'. Ik koop nooit, nada, never op krediet. Ook wij kennen hier heel magere jaren. Niet een beetje mager, maar zeer mager en evengoed niks op krediet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Carolien,ik zat in de schuldsanering, geen inkomsten en ik werd platgebeld door allerelei bedrijven die mij ondanks de negatieve registratie ij de bkr toch nog aan een lening konden helpen.ik heb voor de gein gister nog (samen met mijn moeder ) contact gehad met wehkamp, zonder probleem konden zij mij 500 eurootjes storten op mijn rekening!! wie snapt dit??ik in ieder geval niet! (heb het ook niet gedaan ondanks de verleiding want GWL moet een keer geregeld worden.contact heb ik overigens niet zelf gezocht maar werd weer gebeld hierover. ondanks ik de situatie uitlegde was dit allemaal geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 vogel,er komt een moment in je leven dat je er niet meer onderuit komt. de keuze is of positief blijven en alles regelen of............flink zuipen en uiteindelijk toch van de flat afspringen ondanks hoogtevrees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Nee je krijgt geen vet haar, het is juist tegen vet haar. Ik kan niet douchen nu door kapotte geiser en heb geen zin om elke dag mn hoofd in een emmer te doen om mn haar te wassen. gewoon bij de drogist, kruidvat ofzo, wel goed zoeken want ergens bovenin of onderin het schap. paarse spuitbus. quote: Originally posted by: AnWoman: heb ik nog nooit gebruikt droogshampoo, krijg je dan geen vettig haar. Waar haal je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 zoik heb een berg marshmellows, marsepein, bonbons, reuzemergpijpenen verse sapjes gehaald.Zo kom ik de avond wel door.vanavond even doorzetten, morgen weer blij !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden