Kohtje Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Ok, erg hoogste tijd om naar m'n bedje te gaan. Ik kwam hier even kijken en blijf toch al weer plakken tot ver na mijn reguliere bedjestijd. Nou ja, ik ben nou eenmaal verslavingsgevoelig. Ik blijf ertegen in gevecht. Elke keer dat ik een deel heb overwonnen komt er weer een ander deel naar boven. Zo zijn daar: drank, sigaretten, koffie, chips, aandacht, gevulde koeken, klagen over anderen, manipuleren, geld, comfort, ,, ... en zo kan ik misschien nog lang doorgaan als ik maar lang genoeg nadenk. En zo blijf ik in beweging, blijf ik nadenken, mezelf spiegels voorhouden.. en dat alles in de overtuiging dat mijn Hogere Macht dit alles voor mij zo bedoeld heeft en me door deze voorgehouden spiegels niet wil straffen maar slechts laten leren. Leren om zoveel mogelijk ballast overboord te gooien en zo dicht mogelijk bij het leven zelf te komen. Zonder daarbij uiteraard het leven zelf uit het oog te verliezen.. Ons is het leven niet gegeven om het uit het oog te verliezen, maar om het te leven zoals het Leven is. Puur, natuur, zuiver, schaamteloos. Genieten!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Welterusten allemaal, en voor sommigen misschien al wel weer: Goedemorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Truste Koh en alle anderenBen bekaf en ga naar mijn schaapjes toe. Lekker warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst 12 november 2008 Slaap lekker !!!!!! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst 12 november 2008 ik heb wel een adoptie in spanje gedaan van een ezel , maar dat wil niet zeggen dat ook ik een ezel ben die zich stoot aan dezelfde steen dus neen "blacky " heeft niet gedronken maar blacky zat er wel radicaal door , de dagen zonder ad en het naar huis rijden waren een hel , een thuis de kelder die overliep hoe leuk , mee gebrachte spullen van mijn ouders gewassen en van een lamswol heb ik er veel gemaakt ??vele keren in slaap gevallen en iedere keer zocht ik spanje maar kon het niet vinden ik weet zelf niet eens welk een dag we zijn vandaag ??ik dank jullie allemaal vooe de mooie wensen in speciaal die van sommge die echt in mij geloven , het zijn diegene die weten dat indien ik zou drinkenik het hier dadelijk zou komen schrijven , maar zin gaat over zeker drankjank ven iets anders doen denk ik dan veel mailfut heb ik nog niet mijn koppeke is nog flutloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden