Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 november


BamBam

Aanbevolen berichten

jiehaaa,

had net twee kleine kinderen aan de deur.. ik heb het meeste gezongen maar dat maakt niet uit..

woman,
een éénpersoonshuishouden verbruikt inderdaad niet zoveel, mijn dochter zal gerust leren om korter te douchen als ze eenmaal zelf de rekening moet betalen.
ik zat het me zo even af te vragen.. als je altijd met zo een kleine boiler leeft vraagt dat wel aanpassingen. gelukkig ben je het camping leven gewend en heb je laatst ervaren dat je jezelf schoner voelt als je je wast met een teiltje, hahahaha
gelukkig heb je iemand die het voor je kan installeren.
maar goed, ik heb kennis aan iemand bij jou om de hoek die veel dingen kan regelen ook tweedehands, maar het blijft een bedrijf dus altijd duurder dan iemand in je eigen kring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Misschien zie je er wel heel lief uit Spud. Ik zou er niet zo zwaar aan tillen hoor.

Ik zou ook wel eens vaker lief gevonden willen worden, maar ik ben te lang gewend om te vechten om te overleven. Een luipaard wordt nooit lief gevonden, denk ik dan maar weer. Bewonderd wel om zijn kracht en schoonheid. Misschien moet ik daar vanavond maar eens over mediteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Marjo: een keer dan. Marjo ik vind je zooooo lief.

Een beetje vreemde ervaring had ik vannacht. Ik werd lachend wakker, heb enorm gelachen dus in mijn droom. Het jammere is dat ik niet meer weet waarom. Voor het eerst sinds tijden weer eens lekker gelachen IN mijn droom dus.

Ik heb dat ook met fotos meegemaakt. Tot drie keer toe alles mislukt. Ik heb toen ook gedacht 'het heeft zo moeten zijn', hier hoor ik er voor het eerst over. Dit kan me wel bezig houden nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

plus,

inderdaad voel ik me nu rustiger, het heeft lang geduurd voordat ik voor mijzelf erkende dat ik hulp nodig had en vervolgens heb ik vier maanden geschreeuwd en kreeg geen soelaas.
vorige week had ik zomaar binnen een seconde ; ik stop ermee, ik ga drinken en misschien kom ik over mijn hoogtevrees heen;
ik ben ook zo opgestaan en uitgelogd ,uiteindelijk is het cafe wel 5 minuten lopen dus denk je een beetje na, in het cafe ben ik gaan huilen en uit ellende een sinasje genomen maar ook weer in een seconde besloten dat ik mijzelf liet opnemen, anders had ik het ook nooit gedaan.
en inderdaad ben ik zo verschrikkelijk blij dat ik nu geholpen wordt en het feit dat ik weer GWL heb, laat je nadenken over de simpele dingen in het leven..

maar laat je niet in de luren leggen hoor,, ik ben nog steeds geneigd om alles met een grap af te doen. realiseren wat er aan je mankeert is de eerste stap. met de tweede stap ben ik nu heel vrolijk, fris en fruitig bezig maar geeft mij eigenlijk een gevoel van paniek!
ik moet nu eerlijk zijn naar mijzelf toe, nog niet eens naar anderen! maar ik wordt eht niet blij van de persoon die ik in de spiegel zie en moet verdomd hard mijn best doen om goede, lieve, leuke dingen van mijzelf te ontdekken. (ik zie gelukkig ook geen slechte dingen, ik heb nu eenmaal nooit naar mijzelf gekeken, alles was toch de schuld van anderen)

marieke,

als je bovenstaand hebt gelezen heb je al begrepen dat ik op dit moment hetzelfde meemaak.
ik moet ook eerlijk bekennen dat stoppen nu een stuk moeilijker is dan de eerste keer, ik ben nu dan ook gewend aan het uitgeruste, goede gevoel en een mooie huid dat ik het ook niet meer als traktatie zie al die kleine dingen die mij eerst holpen om niet te drinken zijn zo gewoon geworden dat het niet meer stimuleerd. ik moet het nu echt uit mijzelf doen en voor mjzelf. en dat is het moeilijkste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:

BLACKY, van harte met WEER OPNIEUW een jaar alcoholvrij!!!!

B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:B):present:


:sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote:

CORINNE, weer een maand alcolvrij ERBIJ!!!!!!!!!!!!!!

:sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote:


:):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose:

ZIZA, ook een maand erbij en zolang al zonder alcohol!!!!!!!!!!

:):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben zo sjaggerijnig!!!!! Ik ga gauw douchen in de hoop al die negatieve energie een beetje kwijt te raken!
Een enorme "but"dag op het werk gehad, waar ik doodmoe van ben! Ik zal jullie er niet mee vermoeien, ik vermoei mijn man er zo wel mee! :devil:

Fijne avond!

O ja, ik drink niet vanavond, al zou het wel prettig zijn! Ik weet zeker dat ik morgen dan heel vervelend op sta. Moet op dit moment alle zeilen bijzetten. Nu eerst douchen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben de liefste van de heeeeleeee wereld, maar iedereen ziet mij als een
BITCH
ben daar ondertussen heel blij van geworden en vindt het ook een compliment als iemand dat zegt.
Being In Total Control of Herzelf (gepikt van pip of blacky)

lief zijn,
ok, ik heb de afgelopen week heel wat afgelezen en gepraat ben er zef nog niet helemaal zeker van, wel in theorie, maar de rest van mijn zijn is nog niet zover....
lief ... is een graadmeter. elke ochtend in de spiegel kijken en tevreden zijn met jezelf en jezelf durven te verwennen, te begrijpen en accepteren dat is lief zijn!

lief zijn voor anderen heeft meestal een omgekeerde betekenis; je bent wel lief voor anderen maar je doet jezelf tekort, waardoor je jezelf slecht behandeld en na een periode ook niet meer in staat bent om voor anderen lief te zijn.

persoonlijk ben ik meer van de heksen. uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
zoek die mooi, spontane, lieve, leuke, hittsige, pietluttige, simme, klungelige persoon in jezelf, omarm het, koester het, bedank het, en waardeer het met veel liefde en respect. en beloon het!

om het makkelijkker te verwoorden, de uitspraak van onze ambassadriese van de plastic chirugie (ben even de naam kwijt).
Borsten vooruit en lipjes getuit.
doe alles om te zorgen dat jezelf lekker in je vel zit en dan komt de rest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud: ja dacht ik ook aan, de afgelopen carnaval, hoe jullie me daar doorheen hebben getrokken. We hebben ons toen nog 'verkleed' op het forum, weet je nog. Was wel lachu hoor.
Zonder drank kan ik geen carnaval vieren. Dan snap ik het allemaal niet meer zo. Nuchter is het niet AAN te zien, naar mijn idee. Weggaan lijkt me ook geen goed plan. Zoontjelief een beetje in de gaten houden. Maarja, dat zien we dan wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Tapas, ik heb het duidelijk zijn over gelaten in het totale negeren. Maar dat laat de hoop niet verdwijnen.
;)
Heel vaak zeg ik dan "ik ben ook zo'n loveble mens" Maar soms komt het me m'n strot uit, eerlijk waar.
;)

Enuhh iets anders, ik wil graag weten hoe je omgaat met dat je weet dat er iets aan de hand is maar niet weet wat? Hoe verdraag je die spanning? Is dat typisch Borderline of kunnen kenmerkende daar ook last van hebben?Anders gezegd deze kenmerkende heeft daar ook last van.
;)
En wil graag weten hoe een die hard daarmee om gaat.



Spud, Kan je iets duidelijker zijn in wat je precies bedoelde? stemmingen? onrustgevoel? Heb je een voorbeeld? Dat je denkt dat er iemand boos op je is ofzo? en dat je niet weet waarom? tenminste dat herken ik er in. Dat mensen aardig tegen je doen maar je aan hun toon hoort dat er iets is.

zoiets?

smakelijk eten trouwens met de pizza!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...