Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 november


BamBam

Aanbevolen berichten

:moon: Sint Maarten Sint Maarten
de koeien hebben staarten
de meisjes hebben rokjes aan

en de rest ben ik effe vergeten maar dat wordt er zometeen wel weer ingeramd.
Hebben jullie dat ook, zingende kindertjes met lampionnetjes aan de deur?
Ze hebben vanavond in ieder geval droog weer hier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee wij hebben in het midden geen St. Maarten, wel jammer eigenlijk.
Vandaag had ik de armistice van de 1e wereldoorlog. Iets minder leuk, maar wel leerzaam ook.

Ja die ui vond ik wel goed een paar dagen geleden, alleen heb ik het vervelende gevoel dat ik nu in mijn nakie sta en er maar geen nieuwe velletjes omheen komen. Dat is heel koud op dit moment.

Ja Spud, lief hebben is ook loslaten. Ik wil geen kat meer, ik kan dat niet meer aan. Een is er dood gegaan van ouderdom. Kan ik vrede mee hebben, maar het was het laatste wat er overbleef van mijn vroegere leven. Een was een katje dat ik maanden heb verzorgd, maar dat zonodig weer mee moest van zijn baasje. Is dood gegaan, omdat hij er niet goed voor kon zorgen en nu bijna een jaar geleden mijn lieve Xian die ik maar 5 maanden mocht houden. Soms heb ik wel eens het gevoel dat alles wat ik liefheb me weer op een of andere manier heel ruw wordt afgenomen.

Ik heb het op dit moment best lastig vind ik, maar we vechten verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ja St. Maarten! Zoon knutselde vanmiddag nog
snel een lampion in elkaar, omdat hij toch nog graag mee
wilde lopen... :)
Dochter gaat voor het eerst niet, geen zin.
Ook dat hoofdstuk sluiten we binnenkort weer dus.
En zo hobbelt het leven verder..
Het was wel altijd leuk! De kaarsjes staan hier weer in
de vensterbank, de stormlantaarn buiten, snoep naast de voordeur.
Die dochter mag bedienen dus! ;)

Het is hier net droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had al gelezen dat je een grote liefde had daar, ik had nog niet begrepen dat het zo een kanjer was!!!!

loslaten.... heel moeilijk, maar wel noodzakelijk.. en een bewijs dat je inderdaad kan houden van..

je mag misschien van mening zijn dat iedereen het zelf het beste weet.. en dat de beslissingen af en toe jou tegen de borst stuit of anders gezegd, dat je op dat moment misschien een ander inzicht hebt dit houdt niet in dat je iedereen zomaar moet laten gaan.

over dit specifiek.. diegene moet je ook wel toelaten en openstaan voor ideeen, meningen etc. ik denk dan ook niet dat je jezelf medeverantwoordelijk moet voelen. blacky is een hele zelfstandige, wijze maar ook eigewijze persoonlijkheid en in het algemeen zich niet zomaar iets laat zeggen dus wat had je willen doen????

ontvoeren richting apotheek of andere dingen / instellingen?

ik neem gevoegelijk aan dat jullie genoeg dingen hebben besproken en dat jezelf goed hebt aangevoeld wat wel en niet kon op dat moment, daar zal de relatie ook wel naar zijn. anders nemen jullie beide niet het besluit om samen te gaan. vertrouw op het vertrouwen en op je eigen intiuties (weer verkeerd gespeld) in deze vriendschap dat is ook wat het zo bijzonder maakt.
elkaar fouten laten maken, in de waarde laten bij problemen of verdriet, maar niet weglopen en alles bespreekbaar houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is iets van boven Zwolle denk ik soms wel eens, Plus?

Eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten hoor Marjo.
Moest vanmiddag ook weer rennen naar de supermarkt omdat ik de snoepjes vergeten was.
En dan de heel tijd tringtringtring ladiedadieda pompidom steeds hetzelfde...
maar ja de kinders zelf vinden het wel prachtig dus toe maar.
En ik kan m'n hond mooi trainen om rustig te blijven zitten bij zoveel vreemds... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

plus,

die ui is ook niet in één dag gemaakt met al zijn velletjes, nu ben je hem aan het afpellen maar dan mag je niet verwachten dat er in één dag weer een nieuwe ui opstaat.

maar dat je het koud hebt en dat het een rotgevoel geeft om in je nakie te staan........
helaas daar heb ik geen leuk antwoord voor... het is ook koud en naakt en geeft een onbeschermd en angstig gevoel.

gaan we dan maar samen, langzaam maar zeker op zoek naar betere schilletjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had in het verleden ook wel eens geen zin in
al die jengelende kinderen. Deed ik gewoon de gordijnen
dicht en de lichten uit! :D
Maar nu, van jongs af aan met ze geknutseld en
altijd met een grote groep via school gezongen en gelopen..
Beetje sfeer. De hond blaft zich hier een rotje.. Grmff! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoekt en Gij zult vinden;
Ik heb hier in mn huisje een ieniemienie boiler gevonden. De buurman gaat em vanavond aansluiten voor me en dan heb ik een beetje warm water. Het is een boiler van 10 liter, dus net genoeg voor een afwas of 30 seconden onder de douche zoef zoef erin en er uit :):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tasseke het lijkt er wel op, maar zo groeien wel heel erg langzaam hoor.

Ik hoop dat ik vanavond wat aan de meditatie heb en wat extra energie op kan doen.

Ik moet gewoon mijn zitten verzetten en positief zijn en ik ben in principe een positief mens, maar nu zit ik al, misschien van al die afgepelde uienschillen, de hele middag al huilend te werken en piano te spelen.
Ik moet zo weg hier.

Ja, ik denk inderdaad dat St. Maarten in de buurt van Zwolle begint. Ik was een keer in Groningen toen het plaats vond. Ik vond het enig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tasseke, dat is een tijdelijke oplossing.
Ik heb straks wat geld in een bouwdepot van mn hypotheek, en daar kan ik een fatsoenlijke boiler van aanschaffen.
Maar ja, als dit zo prima werkt, werkt het prima, ik woon alleen, dus hoeveel warm water heeft een eenpersoonshuishouding nodig ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is lief. Ik heb daar de laatste tijd vaak over nagedacht.

Ik heb me geloof ik jaren niet lief gevonden, maar ik denk daar tegenwoordig soms wel anders over.

Is het lief als je een leerling aanbied om met haar de Nederlandse akte van levering van haar huis door te lezen en eventueel mee te gaan naar de Notaris als die overdracht plaats vind?
Over zulke dingen denk ik nooit na, ik doe dat gewoon.
Is dat lief of stom, want uiteindelijk verdien ik met zulke dingen ook mijn brood, maar omdat ik weet dat zij net dat huis kan kopen, denk ik dan weer dat ik iemand kan helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet Spud. Er gebeuren soms dingen die je niet kunt verklaren. Misschien was het inderdaad beter dat jullie geen goede foto's hebben kunnen maken.

Het is mogelijk dat ik vanavond wat meer leer over energie en dat ik dan iets meer hierover kan zeggen.

Ik weet wel dat mijn dochter in huizen feilloos aanvoelt of een huis een goed of een slecht huis is.
Dat had ze al toen ze nog maar een jaar of 10 was.

Ja er gebeuren soms onverklaarbare dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...