ferry Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Ha die Blacky,Meid, van harte met je eerste droge jaar. En zoals anderen al schreven, je bent een sterke vrouw. Jij gaat ook dat tweede jaar redde.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 La..la.laa..Tom..tie..domm.. Ja, daar doe ik het dus voor! Nou, het jasje kon aan hoor!Door storm en regen... Zó lekker!loop hier dwars door polderlandschap..Jagende wolken aan de hemel, tegenwind..Terug voortgeduwd door de wind..Smile van oor tot oor..Wat ben ik toch een bofkont!40 min, dus ik denk ong. 6,5 km... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Halloa ik meld mij ook weer eens !!Vandaag op zoek naar een gasboiler :s Bij de gasboilerwinkel ??? Ik zal eens googlen. In de kelder staat het nog steeds blank door de regen. Ik heb een plant staan tegen mijn voormuur, en volgens mij staat ie er al heeeeel veeeel jaren en zijn die wortels diep de grond in gegroeid. Die moet weg dus. Wil vanmiddag nog even gaan hardlopen, maar dat hangt van de regen af. Beetje regen kan wel maar veel regen wordt niet leuk.Tasseke wat fijn wat fijn, goed nieuws dus !!! Prettig dat je hulp krijgt !! Ik heb vorig jaar deeltijdtherapie gedaan (halve dagen) en dat heeft me heel erg goed gedaan !!Mooie spreuk Houtje, die komt op mn wc te hangen !! Ik zet em ook op mn msn !Blacky !! Een jaar !!! mama mia, groot respect, groot respect, wie weet ik ook ooit ????? Vanavond St. Maarten mikmak, Morgen fysiotherapie, donderdag buikdansen, vrijdag naar de notaris en zaterdag een etentje bij Geer. Lekker weekje dus !! Mn activiteiten mooi verspreid. nou toedeloe, ik ga weer even wat doen (poepen in een oude schoen)xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 :camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::camera::clock::light:Blacky!Een heel jaar!Een heel knappe prestatie, want het was echt een heel moeilijk jaar voor je.Blijf groeien!:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:Ziza!Ook jij gefeliciteerd met weer een maand erbij!:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Hallo allemaal,Ik ben er weer eventjes.Vanochtend vroeg opgestaan en gaan werken. Mensenlief, wat een pokkenherrie wordt er gemaakt bij gevelreiniging. We werden er alledrie niet goed van. Taart gegeten natuurlijk voor mijn verjaardag. 'k Was toch extra blij dat ik maar een halve dag in de herrie hoefde te zitten.Vanmiddag maar wat heel rustig aangerommeld en straks heb ik mijn pianoles. Ik denk dat ik daarna even op pad ga om oordopjes te kopen.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Blacky lieverd,:beer::$:rose::wine::light::beer: VAN HARTE!!!!!!!beetje raar omdat je het nu zo moeilijk hebt maaaar dit is toch wel o bereberebereberetrots op te zijn.en hopenlijk helpt alle gelukwensen van de wereld en al onze forumgenoten om je weer even uit het dal te trekken en vooral een hele belangrijke reden om gewoon door te gaan met het niet drinken.ik loop vanaf afgelopen februari mee en heb je mogen meemaken met inderdaad hele diepe dalen maar ook hele hoge pieken en vooral je humor en je scherpe kijk op de dingen, neiging tot zelfdestructie maar vooral zelfreflectie heeft altijd gemaakt dat je voor mij een voorbeeld bent, zeker nu...ik heb mezelf maar gebombardeerd tot een postitieve depressieveling maar dat komt mede door jou, ik heb zovaak gelezen dat je het niet meer trok maar toch de juiste beslissing nam en doorging op het normale pad en altijd weer kiest voor jezelf, een leven zonder drank, hoe moeilijk je het ook vaak hebt, je komt er altjd doorheen. Daar neem ik een voorbeeld aan en hopelijk ook andere mensen.Met veel dank en veel genoegen dat ik je een knuffel mag geven!Bij deze, ::present::present: x 365 :present::present:ga gewoon door en geniet van it speciale jubileum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 tina,wees blij dat je nog een soort van boosheid in je hebt, dat betekend dat het leven je nog niet helemaal heeft stukgemaakt.zoals je weet ben ik net terug en heb de afgelopen dagen geleerd of ingezien dat ik helemaal niet meer voel. voel me alleen maar rot maar ik kan niet meer nadenken, boos worden, genieten, houden van of wat dan ook, ik leef op automatische piloot en op hetgene wat ik heb geleerd hoe je zou moeten reageren maar dat is angstig..........ik weet het.. dit antwoord lost ook je gevoel niet op maar laat het over je heen komen en probeer alles op je gemak het een plaatsje te geven en (beetje positiviteit kan geen kwaad) realiseer dat je nog gevoel hebt en boosheid is ook een emotie die niet verstopt moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 hoi weegschaal,ik zie je ingelogd staan en dat je redelijk vers op het forum bent.hoe staat het leventje vandaag? gaat het lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 he woman,,,,,,,,zit net vanalles terug te lezen maar gefeliciteeerddddd nog!:musicnote:::present:hihihihi,ik zit me al een paar weken af te vragen hoe oud je nu eigenlijk was,zelfde muziek, zelfde ideeen, taalgebruik etc etc maar je weet het nu eenmaal nooit helemaal zeker hé?ik had je mijn leeftijd geschat (op basis van tekstuele percepties) haha zat ik op de goede riching hoor, je bent maar 3,5 jaar ouder!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 lekker dan!,spreek weegschaal aan en logt direct uit, feliciteer woman alsnog en logt ook direct uit.goed voor mijn ego!!!hint begrepen ik ga wel mijn wasgoed opruimen, thank god voor het wasgoed, wat ruikt het lekker en wat is een wasmachine toch ideaal..aanradertje hoor, 2 weken geen GWL en je waardeert alles weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Tasseke, als je een poosje niet achter je pc zit, word je vanzelf uitgelogd door de moderator. En.....pbtje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Hoi Spud, uhhh.... zat van alles te verzinnen, maar weet nik..... een stalker zou je het kunnen noemen.Ik zou het nieeeeet weten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Ja ik ben ook een poosje gestalked, ik heb toen mijn telefoon doorverbonden met homobar de Cocring......wel even mn vrienden gewaarschuwd natuurlijk. Het was meteen over !!! Ik had eerst geprobeerd door te verbinden met de politie, omdat ie meteen begon te hijgen enzo, ik denk dan schrikt ie zich een hoedje maar helaas is dat niet mogelijk, om door te verbinden met de politie.Maar op hyves, ja kan je mensen toch ook blokkeren ???. Het is toch te gek dat je niet eens een hyves account kan hebben !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 BLACKY: nog proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Tina: ik was vannacht om drie uur ook klaar en klaar wakker!!! had ik DAT nu maar geweten!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 spud,het enige wat ik kan bedenken is dat je kort en kractig moet zijn!! en het liefts per de computer en dan ook alles bewaren.sorry maar er komen even rot herinneringen naar boven, kort, eerlijk, duidelijk zijn en alles bewaren wat er op de computer gezegd wordt dat is het enige wat ik kan aanraden.je kan ook een avondje zooooo dronken worden en vervelend doen, uitgebreidt vetellen wat het probleem is, duidelijk maken dat je chronisch geldgebrek hebt en dat je hem als enige uitweg ziet!!!!!geintje hoor hahahaha maar niet om aan te radenk.u.t hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Spud, dit is ook een hyves, als je jezelf hier aanmeldt, komt het logo op jouw eigen hyves te staan. En er zijn vast een heleboel tips te vinden !!http://stopstalken.hyves.nl/?ref=sr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 spud,over het uitloggen bedoelde ik niet vervelend, ik heb nogal de neiging om overal over te geinen en ja ik blijf gewoon doorbabbelen.Over het algemeen trek ik mijzelf terug, steek mijn kop in het zand en laat vooral geen gevoelens toe.in dit geval is het erg gemakkelijk want ik voelde me niet boos of in de steek gelaten maar realiseer me wel dat dit één van de weinige plekken is waar ik weer kan leren om sociaal te zijn, mijn fouten te erkennen en te veranderen etc etc... dus beetje egocentrisch, net als iedereen, maar helaas jullie zijn mijn proefkonijnen en lul ik de oren van ieders kop.heb het dus gewoon nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Spud, Dat is inderdaad een gewapende betonnen plaat zeg die diegene voor zijn hoofd heeft! Geen tips.Raar hoe sommige mensen toch een kronkel in hun hoofd hebben en ja horen als je nee zegt. Heeel duidelijk zijn dus!!Haha, Marjo, eigenlijk is hardlopen het lekkerst met wind en regen, hoewel ik dit keer in een gigantische lange, kouwe en vooral natte hagelstorm belandde en samen met de 2 honden drijf en drijfnat ben geworden.. dat is ietjes minder! vooral omdat ik dan ook nog een stukje moet fietsen met de honden in de bak. Maar wel lekker mijn hoofd weer leeggewaaid!Oppashond is weer naar huis en ik wacht nu op mijn afspraak van half 5... die altijd te laat is namelijk!! standaard! wel zo duidelijk! ze wilde eerst in de stad afspreken maar beiden kwamen we er achter dat het handiger is om bij mij af te spreken, ik houd niet zo van alleen in een kroeg te zitten wachten namelijk alleen kan ze dus nu nog makkelijker te laat komen omdat het toch bij mij thuis is... los dat maar eens op!Genoeg te doen hoor, en mijn huis is inmiddels netjes, dus ik wacht geduldig en werk ondertussen weer verder aan de foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 wel nare herinneringen, vooral het machteloze gevoel!iemand wil iets van je wat je niet kan geven en als het wordt afgedwongen dmv stalken, verbaal of fsiek geweld heb je helemaal de poppen aan het dansen.moet even denken aan een uitspraak van een politieagent;"tja mevrouw, diegene is slimmer dan de wet, maar als u iets doet in een donker steegje...zonder getuigen...."maar tja, ik ben misschien medogeloos in mijn dromen maar in de werkelijkheid heb ik al moeite met het doodslaan van een vlieg dus is het enige wat overblijft...machteloosheiddat is ook de reden dat ik zeg wees kort,duidelijk en bewaar alles.. als je het (hopen van niet) ooit nodig hebben, kan je wel alles aantonen.sorry hier help ik je ook niet echt mee, kan wel wat andere sinische, sarcatische manieren voor je bedenken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 ja, het is inderdaad mijn ontdek en leertuin!ik ben heel sociaal opgevoed en heb ook veel sociale studies gedaan en grotendeels hierin gewerkt, dat is voor mij nu ook het probleem.. door alle ellende voel ik niets meer maar ik ben nog steeds sociaal bewogen en met iedereen begaan. de hamvraag is nu... doe ik dit omdat ik dit geleerd heb? of ben ik gewoon zo?ben ik nep of ben ik echt? en ja dat probeer ik te ontdekken in deze speeltuin er zit gelukkig ook leuke dingen aan deze ontdekkingstocht want het beginsel mag dan wel egocentrisch zijn, maar doordat ik zoveel klets en af en toe ook een bord voor mijn kop heb neem ik jullie wel mee op mijn reis..en nu maar hopen dat er iemand net zoveel hieraan heeft als ik hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 daar heb ik geen zinnig woord tegenin te brengen, kan ik niet cynisch of grappig over zijn.....het is gewoon zo! en gelukkig maar uiteindelijk is het leven, kiezen voor jezelf.uiteraard moet je nadenken over het leven en niet doelbewust iedereen om je heen kwetsen maar aan het einde van de rit kan je alleen maar gelukkig zijn als je trots,tevreden en blij bent met jezelf en dan pas... kan je voor anderen iets betekenen.ik ben dan ook blij met plekken zoals dit, met heel veel proefkonijnen, je wordt in je waarde gelaten, je mag blazen, je mag huilen, je mag ruzie maken maar vooral ook de leuke dingen delen.sta nog aan het begin maar heb ook al een behoorlijke weg afgelegd vanaf februari. ik vergeet dan ook niet mijn eigen hoogdravende gevoelens van........ ik doe het wel even en wat een gelul al die problemen.. en wat een gezannik..ben ik wel op terug gekomen.. uit egoisme (waarschijnlijk fout geschreven maar weet het even niet zo snel) maar ook bereidheid.. om te leren.ja, ik vind mijzelf belangrijk genoeg om te veranderen en ben nederig genoeg om te willen leren van anderen..voor anderen....... wees vooral egocentrisch en vindt jezelf belangrijk genoeg voor plaats één en wees nederig en bewogen om dit te delen met anderen zodat deze ook van jou kunne leren.tjee, ik begin filosofisch te worden...... ben ik niet gewend van mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 mag toch wel hopen dat ze meeleest, anders zijn we verplicht om het gehele draadje te kopieeren en naar haar toe te sturen, via hyves, facebook, per post, per pb, en wat dan nog meer wat we kunnen bedenken.zat trouwens net te lezen dat jij, spud, ook lekker in spanje was. heb je genoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Goedemiddag iedereen,Het was weer heibel bij de NS. Niets reed op tijd, tenminste niet rondom Amsterdam en Amersfoort.Nu weer lekker thuis. Piano gespeeld, maar mijn hoofd stond er niet zo naar. Ik was de hele tijd aan het piekeren en dat is absoluut niet goed.Ik kan nu ook vrijdag een balletles gaan doen bij een Russische balletdanseres. Dat ga ik denk ik doen. Dan ben ik weer 1,5 uur onder de pannen en ik weet dat ik dan even alles vergeet.Deze zondag ga ik naar Alkmaar om weer met Fred Berlips 2 balletlessen te doen.Zaterdag ga ik met een vriendin Spakenburg onveilig maken. Wij gaan dan heerlijk een stuk wandelen langs het IJsselmeer, het stadje en het museum bekijken en daarna natuurlijk vis eten. Ik denk eraan om vanavond naar een meditatiebijeenkomst te gaan met daarna een lezing over energie. Misschien kan ik dan mijn gedachten beter ordenen. Als je hoop hebt boek je vooruitgang schreef ik vanmorgen. Ik vertrouw er maar op en doe alles om die hoop waar te maken.Blacky, als ben je dan nog niet op je feestje, ik denk aan je. Je hebt mij de eerste dagen op het forum geholpen met je katjes, je ongelukken met je handen en je strijd tegen de alcohol en de rest. Ik vond en vind je zo sterk en zo positief. Liefs:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 marieke,ik heb niet alles bijgehouden maar heb je een behoorlijke terugval gehad???? en op welke fiets ben je nu aan het fietsen?ik heb geen terugval gehad maar ik had tijdelijk weer even mijn oude leventje opgenomen. tja dat maakt het extra moeilijk om weer opnieuw te beginnen ikzelf ben eigenlijk verder weg en dieper dan afgelopen februari maar waarschijnlijk is dat soms nodig.kreeg vorige week een mooie uitleg;je bent als een ui.. gaandeweg heb je heel veel schilletjes om jezelf heen gevormd. soms is het nodig om al die schilletjes af te pellen en als je dan al je oude schilletjes met ideeen, pecepties, verwchtingspatronen van je af hebt gegooid dan kan het uitje weer groeien en nieuwe schilletjes maken.als ik het opschrijf klinkt het een beetje ui-ig maar het is wel waar.het moeijlijkste is om al die oude lagen met verkeerde verwachtingspatronen, percepties etc etc weg te werken ze zijn namelijk zo vertrouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden