Spring naar bijdragen

donderdag 13 november

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An,
Vier pannenkoeken is veel.
'k Moet trouwens wel bekennen dat ik met al dat vreten van me toch wel 3 kg ben aangekomen. Dat verklaart helemaal waarom ik nu wat moeite moet doen om de knoop van mijn broek dicht te doen en vanochtend had ik bij het dichtknopen van mijn bloes zoiets van: niet alles kan gekrompen zijn.
En ik moet ook altijd naar bed. Het lukt me 's avonds maar niet om dat om te buigen naar: ik mag naar bed. Nah ja. Ik straks wel weer braaf naar bed toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat verrotte verantwoordelijkheidsgevoel van mij. Als ik zou willen drinken doe ik dat om het allemaal niet meer te willen weten. Dat is het. Tot deze conclusie kom ik vanavond. Ineens weet ik het.
Ik wil gewoon niet meer en drink me onder tafel en dan kan ik dus vanzelf niet meer.
Is dit nog te volgen? Ik zou willen dat iedereen me gewoon eens een jaartje met rust liet.
Gewoon niks. De vakantie was zalig, vooral die week helemaal alleen. En daar mag ik dus weer 8 maanden op gaan zitten wachten.

Als ik jullie lees over die afspraakjes word ik alweer zo moe, het idee alleen al. Al dat afspreken, overleggen. Je best doen etc. etc. ik zou het allemaal niet kunnen opbrengen.

Corinne: ik eet me ongans, maar dikker nee, integendeel. Maar nu sta ik op ploffen hoor. Letterlijk en figuurlijk. Misschien ook al zoiets. Als ik niet vanzelf plof dan laat ik mezelf wel ploffen.

Voor het geval dat iemand me gaat zeggen dat ik vooral positief moet denken, die kan ik uit de waan halen, want ik denk juist heel de dag zeer positief en daarmee graaf ik mijn eigen afgrond.
Fout, helemaal fout allemaal.

Moest ff luchten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Ik zou willen dat iedereen me gewoon eens een jaartje met rust liet.
unquote
Lijkt me overheerlijk. Het is echter voor niemand weggelegd.
Toch zou ik aardig wat meer rust kunnen krijgen als ik meer NEE zeg.
Alleen - als ik al NEE durf te zeggen - krijg ik dan weer meteen een schuldgevoel.
NEE zeggen is moeilijk als je alleen maar geleerd hebt ja te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud precies dat bedoel ik, nee dat liedje heb ik niet.

Morgen ga ik eens een dag op mijn bed liggen. Iedereen zoekt het zich maar eens uit.
Ik zal een briefje neerleggen 'vandaag ben ik er niet' . Morgen staat er niks op het programma.
Vanaf zaterdag weer aan het werk. Ff luchten helpt dus. Alle andere zogenaamde 'gezellige, geweldige, leuke, feestelijke' bijeenkomsten heb ik zowiezo van mijn lijstje geschrapt.
Ik ben niet blij en wens ook helemaal niet blij te zijn voor helemaal niemand niet. Niks wandelen, sporten, knutselen, breien, leuk doen. Bah. En dat is wat ik bereik wanneer ik drink, want dan kan ik dat gewoon niet.
Ik drink niet hoor, voor het geval iemand dat mocht denken, ik ben super ellendig veel ste nuchter.
Oh ja, die heerlijke nuchterheid. Sorry Corinne, maar dat ga ik even omzetten in een andere zeer helpende negatieve ondertitiel. Nog even verzinnen.

'de opstandige'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou eigenlijk alle woorden met een negatieve lading uit mijn woordenschat moeten schrappen.
Oeps, daar heb je dat moeten weer.

Ik ga nu geheel vrijwillig mijn computer afsluiten.
Dan ga ik even nog wat lezen en daarna ga ik naar bed.
Ik mag gaan slapen (en daar zit vooruitgang in, dus...).

Morgen ben ik lekker naar mijn pianomaatje.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je slaapkamer heééééééél fijn inrichten met een superfijn bed en een fijn lichtje om nog wat te lezen.....volgens mij krijg je dan een 'ik mag naar bed' ipv 'ik moet naar bed'. Das Feng Shui......
Ik slaap nog steeds niet helemaal fijn, mijn vloer moet (-daar isie weer) nog geverfd (hout) voordat ik er echt ga inrichten.
Slaap lekker iedereen die naar bed gaat, ik moet er nog even uit om mn hondje een rondje te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, 't is waarschijnlijk niet eens gez><k.
Maar omdat ik zo verrekte nuchter ben (letterlijk en figuurlijk)
ben ik gewoon overal op tijd, kijk goed uit m'n ogen, denk snel, praat goed...
dus m'n collega's gaan weer zitten afwachten want Water trekt de kar wel weer.
Iedere dag om 6 uur op, 8 uur op m'n werk, 17 uur klaar, om 19 uur in slaap vallen, om 22 uur wakker,
en nu moet ik eigenlijk alweer naar bed want morgen de hele riedel nog een keer.
Tussendoor de hond en boodschappen en verder is er geen tijd meer.
Soms ben ik dat allemaal wel eens zat.

Toen ik nog zoop kon ik af en toe opbellen van "sorry maar 't was gisteren een beetje gezellig".
Dan had ik weer een dag voor mezelf (en m'n kater, dat dan weer wel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hela hola het is al drie minuten over twaalf. Mn doel is voor twaalven erin, maar ik geef me zelf de tijd om dat te bewerkstelligen. Niet vandaag dan wel misschien morgen. Dus ik zwaai : daaaaaaaag
En ik ben het er zo mee eens, lekker potjesjaggerijnen is nog altijd beter dan nepblij. Dan voel je tenminste wat je voelt !!!! Nou echt doei; doei !!
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerder perfectionistisch dan perfect, Wing.
't Ligt ook aan mezelf, dat weet ik.
Als ik eenmaal iets in m'n kop heb zit het niet in m'n kont.
En ik kan heel doortastend optreden dus dan gaan mensen al gauw aan de kant.
Heb ik dus ook geen rem meer en komt er te veel op mijn bordje.
Maar ja, iemand moet (!) het doen he...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water: dat is duidelijke taal. Al dat brave gedoe van mezelf komt me al jaren de str#t uit.
Het wordt tijd dat ik eens een andere koers ga varen. En vooral NIET LIEF zijn.
Een anti liefheidscampagne.

Wat maakt het uit of het van buiten of van binnen komt. Ik werd het geneuzel ineens zat hier op het forum, maar ook vanuit de 'echte wereld'.
Wat is wijsheid??? Ik heb nog niet een antwoord, nog niet een zinnig woord gehoord hoe van dit kl^te gevoel af te komen. De wereld blijft zoals die is, ik blijf zoal ik ben en dingen die er zijn blijven zoals ze zijn. Dus maar meedraaien in die malle molen van dat imbeciele leven met mensen die om niks liggen te z^^ken.

Ja ATV, VVV, WW, UWV, Oprotpremies, AOW en andere niet zaligmakende regeltjes die ons mensen in bedwang moeten houden. Ziektewet, ziekteverlof, zorgverlof en nog meer van dit soort onzinnige uitvindingen zodat we ons maar koest houden. Jaaaaaaaaaa wel nuchter he?! Alles wel nuchter ondergaan. Blij kijken als we op een feestje zitten en we mogen een watertje drinken, want ja, dat maakt me zo blij omdat morgen nuchter ben en dan weer fijn alles kan doen wat ik zo graag doe, want ik moet vooral positief denken.

Zo ik heb genoeg om me heen geschopt en ben van plan me de komende tijd zeeeer asociaal te gaan gedragen. Nuchter wel te verstaan, met het volle verstand.

Ik vind dat ik ook een ander hoofd op moet gaan zetten, ik ga ns ff kijken wat nu beter bij mij past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, het valt niet mee!! Ik hoef niet meer te werken, hetgeen ook niet alles is. Een dag is verdraaid lang. Ik tracht het redelijk te vullen, maar soms balen!!
Van Anna hoor ik hetzelfde geluid, dus ik snap het wel!!
Half zeven op, half zes thuis, dan de hond uit. Dan de rotzooi opruimen wat de jongens in de aanrecht pleuren.Wassen draaien! Koken- afwassen. 's Avonds strijken en dan is het bedtijd. Zaterdag een lading boodschappen. Geen tijd voor zichzelf, nagenoeg nooit rust! Ook zij is het soms spuugzat, dus het is zeer herkenbaar. Ook een perfectionist, die nooit nee zegt. Het is moeilijk!!!

Als je maar weet dat de drank het verre van rustiger maakt. Dan wordt het voor een ander portie ellende ingeruild!

Sterkte man, ik leef mee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...