Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 november

Har

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik heb het draadje gelezen van 11 november en ik heb die dag niet gedronken maar wel mijn roes in pillen gezocht .
ik heb carolien gelezen en ik dank haar voor haar schrijven omdat zij alles heel goed aanvoelde :present:
mij gaat men nooit meer horen zeggen "nooit" ik zeg alleen "vandaag drink ik niet "
ga de andere draadjes niet lezen want wordt er een beetje mottig van ;-((
maar de felicitaties heb ik eerlijk verdient

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik val even middenin zonder gelezen te hebben.
Ik ben BOOS. Ik had vandaag mijn maandelijkse ganzen- en zwanentelling. Geen gans gezien, want pal naast het opvanggebied waren jagers bezig. Woedend word ik van die mensen. Er valt niet mee te praten (met mij ook niet trouwens). Rotlui vind ik het. pffffffffffff. Nu even niet in de drank afreageren..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OOk ik weer achter de computer gekropen. goed zeg vogel, warme chocomel.
Heb even teruggelezen en bedankt voor de steunende woorden.
En tja, ik weet ook wel dat ik niet echt vrolijk wordt van drank maar op het moment zelf voelt het wel even zo dan kan ik de dingen om me heen vergeten en heb ik het gevoel of ik de hele wereld aan kan.
Daarnet bij mijn kids wezen kijken bij zwem en tennisles.
En ik kon de drankwens even van me afzetten. dus ik dacht ik moet denk ik niet zoveel denken (hoe stop je dat?) en misschien wat bedenken voor vanavond om te gaan doen ipv te gaan zitten wachten tot het gevoel weggaat.
Want dat gaat vast niet vanzelf weg.
Dus maar gewoon proberen door te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sas,

Je mag van mij aannemen dat zo'n flits voorbij trekt, anders stond ik niet droog.
Je moet wel iets gaan doen, en niet in een soort lijdelijk verzet vervallen.

De flitsen gaan voorbij, ze worden minder heftig en de tussenliggende ruimtes dat er geen gedachten zijn worden groter!!
Als dat zou blijven, dan was stoppen helemaal geen lolletje. En ook hier is na een jaar soms de gedachte dat alles beter wordt met een slok. En toch ben ik niet gek, maar het is een hartnekkige vijand.
Hij moet verkruimelt worden, en dat kan lukken!

Acceptatie, het is even niet anders!! Houd je bijeen!

Het was drama ten voeten uit, maar drank wil je om de tuin leiden. De hele wereld kunnen we belazeren, maar toch niet ons zelf!!! :)

Ga er voor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Soothe,

bedankt
Het is gewoon niet makkelijk en het is ook niet makkelijk te lezen hier dat het over een langere periode nog niet makkelijk is.
maarja, ik ben een plannetje aan het bedenken voor vanavond (speelgoedkast opruimen, bureau opruimen, was opvouwen). Ik denk dat ik maar gewoon een beetje bezig moet blijven.

Nou net een sms van mijn man. Ik kom vroeg thuis, gezellig was de boodschap. Ik hoop alleen niet dat hij gezellig een glaasje met me wil drinken. nu even niet !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sas, ik zeg het wordt makkelijker over een langere periode. Met drinken had je ook tijd genoeg.
Nu ook even relativeren.
HET WORDT BETER! Ik denk soms aan een glas, maar er komt geen spanning bij. Het waait over, dan pak ik het beest en ga lopen.
De obsessie is weg, en dat voelt goed. Ik voel me vaak rot, maar drank wordt einde verhaal.
Dit is vele malen dragelijker!
Groet

*** vouten vouten en foutjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@sas36
Je hebt kinderen toch? Het is echt weer voor een ouderwetsch gezelschapsspel? Lastig hè dat eerste weekend zonder, ik ben ook de hele tijd maar bezig om maar niet op de bank te ploffen. Wedden dat je je maandag keitrots voelt zomaar het eerste weekend sinds eeuwen zonder.
@Vogel, de kroeg nog wel, knap hoor daar zul je mij voorlopig nog niet binnen zien. En wat die ganzen betreft, elke geschoten gans is er 1 minder tellen. Die jagers nemen je wel werk uit handen. (geintje moet kunnen toch ?) Vogelaars en jagers zal wel nooit wat worden samen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

erik, ik zat inderdaad te denken aan monopoly en morgen kunnen we ons de hele dag vermaken met de binnenkomst van sinterklaas (mijn jongste gelooft daar nog in, dat is wel leuk)

tot later
PS het helpt op zich al om het gewoon over andere dingen te gaan hebben dus nu ook maar andere dingen gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Soothe voor de belangstelling.

Met pijn in het hart zie ik hier de volgende spraakverwarring :brokenheart:
terwijl alleen empathie met Blacky nodig is, meer niet.

Nee, ik mag even niet zuigen en strijken zelf,
maar deze week was de pgb hulp ziek, dus, tja, wat doe je dan?

Voorzichtig aan maar hè.

Ik ga weer.

Dochter heeft een extra training van de voetbal op vrijdag. Pffff.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vogel: chocomelk met slagroom, zzaaalliggg.

Kom op allemaal, we gaan ervoor, vandaag moet gewoon lukken.
Ik ben toch even in actie gekomen. Lekker vis gehaald. Vers brood. Dikke olijven.
Nu ben ik soep aan het maken.
We maken er zelf gewoon wat van.

Soothe: volgens mij heb jij niet veel gedaan vanmiddag :D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...