Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 november


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo! Speciaal voor hen die eens behoefte hebben wat vaker NEE!! te zeggen....ging het gisterenavond nog even over :D
Dus: NEE!!! tegen perfectionisme, de drank, vervelende kinderen, lastige werkgevers, nukkige partners, teveel bier/wijn/sterke drank drinkers in je omgeving enz. enz.
Vul het lijstje zelf maar aan. Ik zeg JA tegen vandaag trouwens, heb er zin aan.....dat mag dus ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaaaa voor optimisme, gezelligheid, steun, humor, positiviteit en het leven! :D

goedemorgen allemaal,

het leven is al zwaar genoeg laten we er voor vandaag in ieder geval een feestje van maken!
ik begin met een glimlach en een yoga/lachoefening op aanraden van corinne en het helpt want ik ben de dag begonnen met een daverende lach.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ritme waar ik in terecht kom bevalt me prima trouwens. 's Avonds rond een uur of elf val ik bijna om van de slaap, geef er aan toe en lig (ongetwijfeld) te ronken tot een uur of 6. Spring uit mijn bed, heb zin in een senseo en natuurlijk een peuk....hup, effe forumchecken...radio aan (tv blijft voortaan UIT 's ochtends!) nog een peuk en een bakkie senseo en dan langzaam maar zeker aan de dag beginnen. Geen gestress, niet in de file...heerlijk :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik ben toch wel aangedaan door het feit dat Blacky hier niet meer wil schrijven.
We hebben allemaal wel eens geschreven afscheid van het forum te nemen,
zo ook mijn persoontje.
Het is niet mijn bedoeling om olie op het vuur te gooien of om iets op te rakelen.
Maar....ik heb nog eens terug gelezen waar het nu om gaat.
En, eerlijk gezegd kan ik me levendig voorstellen dat Blacky hierdoor gekwetst is.
De posting kan dan wel ongelukkig geplaatst zijn, ik vind het ook insinuerende posting.
Het zal je maar geschreven worden als je dag in dag uit strijd levert met je verleden.
Als je keihard werkt om er boven op te komen.
En nee het spijt mij niet dat ik de dag hiermee begin.
Ik wil het gewoon gezegd hebben.
Dus bij deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hum, ik klets nog gewoon effe door. Ga zo meteen naar de smoelsmid, paar nieuwe tandjes aan laten meten...ben zo toe aan die stralende glimlach dat ik de pijn voor lief neem op 10 december. Wat zal me dat goed doen zeg, ben die fietsenstalling zo beu! Nog een bakkie en een kleintje gevulde koek....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tina,

voor beide kanten van het verhaal is begrip op te brengen maar laat het waar het moet zijn.
namelijk bij de personen zelf.

uiteindelijk draait het om verkeerd begrepen bedoelingen en gekwetste gevoelens. ongetwijfeld zal het na wat rust en overdenkingen zich oplossen en dat zal beter gaan zonder dat iedereen zijn/haar mening hierover geeft ook al wordt dit met de beste bedoelingen gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tina,
voor jou een dikke :sun:

har,
voor jou een vette :D en dat je vooral vaak nee kan zeggen vandaag

wing,
succes met je afspraak en dat stoppen.... natuurlijk ga je dat redden! waarom zou je het niet doen? gevoel van af en toe drankzucht geeft aan dat er iets anders mis is.. als je daar nu eerst iets mee doet en daarna bekijkt of je borrel dan nog wel of niet wilt. :present:

verder voor iedereen.... :D:present::moon::):rose:

dochterlief is beneden met een gigantisch ochtendhumeur en gelukkig mag ik met een half uur weg rennen!

tot laters!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, niets is het waard om te gaan drinken...laat ik dat maar even zeggen, want dat weet jij vast ook ;)
Heeft het gesprek met je werk te maken? Wat zit je dwars?

Lijkt me leuk Tasseke; scheten laten, boeren....ach, kom je bij je instinct uit, daar zit ook vast een lach in verborgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
adam

Nee,

Nee, nee, nee

NEE, nee nee, nee

NEE, NEE, nee, nee

NEE, NEE, NEE, nee, nee

NEE, NEE, NEE, NEE, nee

NEE, NEE, NEE, NEE, NEE,

NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE,

NEE, NEE, NEE EN NOG EENS NEE.


NEE, NEE, NEEM ME ZOALS IK BEN !!!

Aah, thanks Adam...dat lucht op! Toch? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Ik ga weer naar de Detox Har. Ik zuip niet meer. Drink nog wel. En het comfort wat dat biedt, lijkt zich te ontpoppen als een drempel.

Comfort? Is het niet onveiligheid/onvrijheid als je bedoelt dat je nog drinkt? Uh ja, en verder dezelfde vraag als Tasseke....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...