Spring naar bijdragen

zondag 16 november 2008

blacky

Aanbevolen berichten

sorry mensen maar bij mij lopen de tranen nu over mijn wangen ........... van het lachen dan wel
water ik denk dat je een leuk iemand bent om aan tafel te hebben ;)
ik heb dos dus ga ik een theke drinken
fishy is dagelijkse kost hoor die grgrgr dingen hier , ach ja welkom indien ik het nog niet gedaan heb ben blacky alcoholiste en heb vier poezen sorry drie katers en een poes , een konijn en een landschildpad had ook een lief hondje maar dat is door mijn scheiding bij mijn ex gebleven al zie ik ze wel regelmatig .......... hondje bedoel ik:)
en ja ik ben een beetje den belgische clown hier op het forum als ik lekker in mijn velleke zit B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja zeg, zal je meemaken, zit je lekker te eten, vraag je "mag ik water?", staat deze pipo ineens aan je tafel... :P

Fish, nog een welkom van mij, sorry! Mag ik vragen wat jouw doelen zijn?
('k vind je kijk op een "hondeleven" wel grappig trouwens... hier ligt ook zo'n luxe-probleem bij m'n voeten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regels zijn regels, Ook voor mij!!!!

Mijn berichtje aan Fisherman, is door de moderator verwijderd. Je zou er haast een Mega Gremlin van krijgen!! Maar we drinken niet. We schikken ons in ons "lot".

Ik ga mezelf nu even verwijderen en wat televisie kijken.

Tot een volgende keer!!

Groet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik heb bij de internetbehandeling nog geen officieel doel gesteld, maar ik denk dat mijn lichaam rust nodig heeft, en de termijn van 3 maanden stond er voor de Vit. B1, en ik heb ook gelezen dat je brein in een paar maanden tijd een aardig stuk kan herstellen, dus ik ga voorlopig voor 3 maanden droog.
Of 3 maanden water, hoe je het noemen wilt.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat dus te surfen op internet over alcohol en de effecten, en toen kwam ik op een wetenschappelijk artiekel van N.J.M. Arts (!) over Alcohol en het brein.

Hieronder een stukje eruit dat ik interessent vind:

Chronisch alcoholmisbruik gaat gepaard met atrofie van het brein, vooral in de frontale gebieden.
Wanneer alcoholisten stoppen met drinken, treedt een gedeeltelijk herstel op van zowel de atrofie als de cognitieve stoornissen.
Wanneer alcoholisten stoppen met drinken, treedt er in de eerste weken tot maanden van de abstinentie (=onthouding) een aanzienlijk herstel op.
In de meeste gevallen wordt niet alleen een opvallende verbetering van de cognitieve stoornissen gezien, maar ook een vermindering van de cerebrale atrofie. (het krimpen van de hersenen).
Zelfs een zeer aanzienlijke atrofie kan in het verloop van een aantal weken bijna volledig normaliseren.

Meestal wordt in de eerste 6 weken van de abstinentie (=onthouding) een snelle en substantiele verbetering gezien, die in de maanden daarop nog iets toeneemt, waarna er vrij stabiele restverschijnselen overblijven.
Wanneer een alcoholist na een periode van abstinentie weer begint te drinken, stopt het herstel van de atrofie en de cognitieve veranderingen onmiddellijk.
- - - - - - -- - - -- - -- -- - -- - -- - -- - -- - -- -- - - -- - -- -- - -- -- - -- - - -- - -- - -- - -- - - - -- - --

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fishy wist niet waarom mijn hoofd zo leeg aanvoelde de laatse dagen :devil:
neen alle gekheid op een stokje als men jou posting leest dan krijgt men inderdaad schrik om ooit nog een glas te drinken ......... bedoel iets met alcohol .
ach ja ik heb even goede raad nodig tegenwoordig drink ik graag thee , zelf bereide dus niet uit een zakkie of zo , maar ik vindt een ding om te kotsen en dat is dat die blaadjes in mijn mond terecht komen bweukes het enige dat ik dan wil is water ;) om de blaadjes door te spoelen
ter informatie onze chocomelk heeft een mooi liedje geplaatst beginnen we allemaal te dansen en vertaling van solamente una vez is - men leeft maar eene keer
toedels ga blaadjes uit mijn mond halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo eeh, spannend hier! Plus gaat in de min, Soothe banned zichzelf verplicht naar de TV na een op- en berisping, maar FishermansFriend vertrekt geen spier en er wordt geen traan gelaten. Ach, wat is forummen toch leuk, vooral als je het niet te serieus neemt... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit forum veel te onrustig . Probeer van de drank af te blijven. Dat zou echt niet lukken als ik hier vaak mee zou praten. Wat een stelletje ruziezoekende lui hier. Althans , te vaak.
Er zijn in elke periode weer een paar die het voortouw nemen en denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Herhaling van zetten ,in de anderhalf jaar dat ik hier ben.
Mensen kunnen hier geen respect voor elkaar opbrengen. En dat is regel 1 in elke relatie, hoe of waar dan ook. RESPECT. Voor je vrienden, collega,s meerderen, minderen enz. enz.
Allemaal wijze berichten. Soms iemand naar beneden halen. Dat zet je zelf weer een stapje omhoog nietwaar,. En daar gaat het om bij de meesten. Kijk eens hoe wijs ik ben!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we hier maar eens een enquete moeten houden met de vraag wie met wie wel door de forumdeur kan en wie met wie niet en aan wie dat misschien wel eens zou kunnen liggen. Wie weet raad? Vraag me wel af met wie, wie dan vergeleken moet worden...:P

Uuh...Plus, of het zijn de emoties die je zo onzorgvuldig doen schrijven of...:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...