Spring naar bijdragen

dinsdag 18 november 2008

blacky

Aanbevolen berichten

Geen idee, Het is wel zo dat het centralezenuwgestel wordt gedemd. Waardoor wilskracht wat kan afnemen. Iets van laat maar waaien,we zien wel waar het schip strand.
Ik heb de Pharmaceutische industrie verrijkt. Ik denk wel dat als ik nog zoveel pillen zou slikken, mijn weerbaarheid minder was.
Met een kater slikte ik strips te gelijk! Pfffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Okay, klein vraagje, ik heb voor poppedeintje en nogal grote doos met peppernoten etc gevuld. De proto bedraagt zeker 30 Euro dus we hebben het best wel over een groot kleinigheidje.
Ik krijg niets op papier, ik heb van dochter1 niets meer gehoord sinds augustus.
Wel heb ik choladeletters met allen voorletters. Zou het door de beugel kunnen om alleen maar een kaartje te schrijven van Sint aan Poppedeintje?

Fijn je weer vaker te lezen, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo hier ben ik dan weer .dit is mijn 3de dag dat ik droog sta en ik heb het daarnet weer knap lastig gehad .mijn vriend is vandaag thuis en nu kan ik niet doen wat ik wil want moet rekening met hem houden he .maar ik merk wel al het verschil tegen zaterdag hoor .deze morgen kwam mijn vriend me wakker maken en ik was helemaal niet slecht gezind .dat had hij ook in de gaten en in plaats van direkt naar beneden te verdwijnen is hij boven gebleven om nog even dicht tegen mij te komen liggen .en ja van het 1kwam het andere en ik moet eerlijk zijn het was anders .ik heb meer gevoeld dan anders en heb er heel bewust van kunnen genieten .mijn vriend begind nu ook meer vragen te stellen .hij begrijpt me nog steeds niet maar doet wel zijn best .zo vroeg hij mij wat ik eraan had om zoveel te drinken .wel daar kon ik dus geen antwoord op vinden he .hij vroeg ook hoeveel ik dan werkelijk dronk en waar ik mijn blikjes bier dan allemaal verstopte .ik heb hem allemaal mijn plaatjes laten zien en daar kwamen dan nog enkele lege blikken tevoorschijn ook .
met grote schaamte moet ik zeggen dat mijn kinderen ook op de hoogte waren van mijn drankgebruik .bij mij is het zelfs zover gegaan dat ik donderdags(dan is mijn vriend gaan kaarten ) naar de nachtwinkel ging terwijl ik mijn zoontje alleen liet als hij lag te slapen .daar schaam ik me zo voor en heb ik zoveel spijt van he .ook heb ik mijn dochter een paar keer naar de winkel gestuurd om mijn voorraad te gaan kopen .of heb ik haar mijn lege blikjes laten weggooien ergens waar er nooit volk komt .pfff nu ik nuchter ben besef ik pas hoever ik ging om mijn verslaving maar te kunnen bevredigen dat zet me er meer toe aan om vol te houden .daarnet had ik het zo moeilijk he we stonden in de winkel en voor ons stond iemand die een biertje gedronken had en ik begon plots te beven en kreeg het koud en warm teglijk .ik ben vlug naar buiten gelopen en heb mijn vriend laten afrekenen .ik had wel een chocolade cent bij en die heb ik dan maar opgegeten .ik ben dus blijkbaar ook iemand die met niets of niemand rekening gehouden heb en toch doorgedronken heeft .ik ben blij dat mijn vriend me betrapt heeft en dat ik nu kan zeggen vandaag drink ik niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben potdorie een heel bericht aan het typen en poef.....
m'n pc slaat tot 2 keer op tilt.
Ik houd het dus maar kort.
Mensen, bedankt gister voor alle lieve berichtjes,
zag door de bomen het bos niet meer.

Ben begonnen aan de internetbehandeling, althans,
kan m'n dagboek vast in gaan vullen, op m'n begeleider
moet ik nog een paar dagen wachten.

Allemaal veel succes en hopelijk sluit ik me snel bij de meeste
van jullie aan en kan ik zeggen dat ik de eerste laat staan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelukkig spud je kan lopen, ik wilde het al een tijdje vragen maar vond het zo stom staan. Niet dat het erg zou zijn als je in een rolstoel zou zitten maar gewoon.

Blijf jij hier nog maar ff gezellig rondhangen dan ga ik eens even kijken of er nog wat in de koelkast zit want ik denk dat ze hier straks allemaal wel wat lusten.

Voor ieder die gaat eten, eet smakelijk en voor die gaan slapen, trusen, ga je sporten sportse etc etc

ik ben nu weg, ciao ciao Antonia

Oh Soothe jij komt altijd zo rustig en verstandig over het is moeilijk voor te stellen dat je ooit ook een warhoofd was. Maar nu gaat het volgens mij heel goed met jou. Mag ik vragen hoelang je al geen A drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonia hoi, ik kom net met wat boodschappen binnen, inclusief Woef!!!
Ben niet zo rustig hoor! Een vrij nerveuze natuur. Af en toe de greep een beetje kwijt. Ga ik wat hyperventileren. Maar wel rustiger dan toen ik dronk.

Schaamte- schuldgevoelens! 's Ochtends trillen en beven, donkere bril op voor de buren.
Dat maakt heel gespannen, dus nu gaat het beter.

Antonia, de 25 November, één jaar! B)

Groet en ga er voor!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Ik hou het even kort nu. Het is hier ff spitsuur. Met mij gaat het goed. Nog steeds alles droog gehouden. Ook gisteren het moeilijke gesprek met mijn vriend nuchter ingegaan en nadien nuchter gebleven. Redelijk geslapen, wel koud gehad. Zal wel te maken hebben met ontwenningsverschijnselen. Het gesprek was goed en minder goed. Een moeizaam gesprek met veel bozigheid van mijn vriend zijn kant. We hebben wel heel lang gesproken en dat stemt goed. Helaas warmte en een knuffel ontbreken en dat doet erg pijn. Maar goed tijd moet wonden helen zeggen ze dan. Ik moet wel zeggen dat dit me het gevoel geeft dat ik er alleen voor sta. En het klopt ik moet stoppen voor me zelf maar een beetje begrip en warmte kan je soms wel wat steun geven.

Scholleke zal wel herkennen wat ik bedoel. Goed gedaan Scholleke. Volhouden.

Ik schaam me dat ik het zo ver heb laten komen, maar ik ben ook wel een beetje trots dat ik nadat ik betrapt ben toegeef dat ik toch wel verslaafd was aan de alcohol. Ik doe nu eea op eigen kracht omdat ik e-therapie niet zo zie zitten. Over 2 weken ga ik naar een therapeut. Hopelijk hou het tot dan vol zodat ik nuchter mijn gevoelens kan uiten en kan aangeven hoe het zo heeft kunnen komen.

Maar vandaag zie ik weer als een winpunt. Dat heb ik toch maar gedaan.

fijne avond allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...