Spring naar bijdragen

woensdag 19 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,
ik ben heel erg aan het denken gezet over alcoholgebruik (wijntjes tanken, kaasje erbij) door het boek van annemarie postma (het leven is perfect en het lijf is perfect, de andere ken ik niet)
dat gaat over leven in het algemeen en houden van jezelf. Staan hele mooie dingen in, werkte bij mij door op het nadenken over drinken.
Als je in de gelegenheid bent is dat boek echt een aanrader..
ik merk heel erg snel altijd de positieve kanten van niet drinken, des te meer raadsel dat ik na verloop van tijd weer af en toe een wijntje neem.
Pippi, sterkte vanavond, laat het over je heen komen zonder oordeel misschien je hart laten spreken ipv je verstand.. je weet nooit. Naar de verhalen van vroeger klonk hij altijd lief voor je.
Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pip,

zonde van de tijd...... het duurt toch heeeel lang voordat die holevoetballers iets kunnen leren? :D

je moet doen wat goed voelt, als je er inderdaad geen zin in hebt en het meer als iets vervelends ervaart, zoiets als zonde van je tijd dan wordt het inderdaad tijd om te stoppen...

aan de andere kant... hij blijft wel, accepteert hij dan hoe je bent inclusief problemen etc. ook zonde om een begripvol iemand aan de kant te schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he wing,

ik heb het niet helemaal gevolgd, maar het plan was toch dat je vanaf maandag zou stoppen?

je moet ook de tijd nemen om met jezelf aan de gang te gaan, het wordt inderdaad wel verdomde moeilijk om 10 uur per dag te werken en dan ook nog piekeren, malen, wel of niet etc etc.

het enige wat ik kan zeggen is doe rustig aan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteren zo'n beetje de hele dag op de weg gezeten, als bijrijder dan. Werd er doodmoe van op het laatst. Al dat verkeer rijdend door die grijze soep, meestal bumper aan bumper...jack! Heb nu 2 jaar niet op de weg gezeten, sjezus...het wordt met het jaar erger :o
Maar goed, dat ik het 2 dagdelen in de week ga doen..niet meer. Zit graag achter het stuur hoor, maar wel met mate...gelukkig ken ik veel sluipweggetjes, waar ik dan op mijn gemak overheen kar :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,

noem het maar een meditatie oefening. ik wordt er altijd rustig van...
je kan toch niet harder of sneller, verder is het mij altijd de sport om op mijn gemakje te bekijken hoe gek mensen doen!
lipstick smeren in de file, neuspeuteren, vingers opsteken omdat je niet hard rijdt.

muziek hard aan, en iedereen toelachen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soms denk ik dat dat ook het beste is, hoef je je niet zo schuldig te voelen als je wel een slok heb genomen.

maar hoe je ook hier mee omgaat het en blijft wel een feit dat je het als een probleem ervaart en als je hiermee eenmaal aan de slag gaat moet je rustig aan doen.. dat wordt vanzelf aangegeven.
zo te lezen heb je al behoorlijke stappen in de goede richting gezet, niet het stoppen met drinken maar wel open en eerlijk naar jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt alsof je met drank op meer kan.
Dat was bij mij ook altijd het geval.
Telkens over de grenzen van je eigen heen.
Nu kan ik bijna niets meer.
Dus heb ik maar één optie nog:
De tijd nemen om te herstellen en rustig aan
weer opbouwen. maar goed, ik ben nog jong! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hum Tasseke, had eerlijk gezegd ook wel te maken met de chauffeur...die kon maar niet van zijn radio/navigator afblijven...er was dus meer stress in de auto dan erbuiten! Nou ja, nog effe kruip ik zelf achter het stuur en dan draai ik alleen mooie relaxte muziek, zoals dit :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

har, dat is nog eens relaxed!!

doet me denken aan een actie van mij laatst.

ik had het autootje van mijn vader geleend, een daihatsu cuore (ik geef een auto altijd een naam dus dit is dinky)
dinky is klein maar uitgevoerd met 6 boxen, subwoofer, cd wisselaar... noemhet maar dus gewoon een radio op wieltjes.. en ik had het liedje van Mary j. blidge, no more drama in my life!!!
kan je je een beetje voorstellen? zo een dinkytoy die meer aan het schudden was dan aan het rijden, ik bikkelhard meebleren, want zingen kan ik niet. en een beetje geforceerd zitten meedansen en schudden met mijn hoofd op de beat!
stop er vervolgens een busje achter me en begint te toeteren...
zitten daar twee kerels in, helemaal in een stuip van het lachen.... voelde me een beetje beschaamt maar ik had wel een goede daad gedaan, ze werden vrolijk van me!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...