Spring naar bijdragen

woensdag 19 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen adb,ers ,
blijkbaar als eerste wakker , brbrbr was een kort nachtje ;)
Ieder leven heeft een bedoeling. Zonder richting verdwalen we en raakt de bedoeling van ons leven verloren. Houd je richting voor ogen én leer te slingeren.
dit is de dagdagelijkse gedachten wou ik toch met jullie delen , want zo is de verloop van mijn leven tot nu toe een beetje , maar valt wel mee hoor dat slingeren men leert ervan zou ik zeggen ;)
allez blacky jump richting douche en vertrekt dan , wie zei ook al weer ochtendstond heeft goud in de mond ......... nou in mijn mond geen goud te zien ;)
zo er zijn al enkele uurtjes van mijn 34 uren kontraktje voorbij en ja ik volbreng mijn uurtjes vandaag
daaaaaaaaagg tot vanavond :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Blacky wat ben je toch een vroege vogel. Ik was ook vroeg hoor, maar ik hem mezelf gedwongen toch nog even in bed te blijven liggen. Ik heb gepoogd te mediteren (lees diep ademhalen en hierop concentreren, maar dat valt niet mee als je gedachten alle kanten op fladderen. Vandaag een vrije dag en een deel van de avond zonder vriend. Momenten dat ik gauw toch een wijntje pakte en nog wat meer. Dus vandaag zal wel en knokdag worden, maar we gaan er net als blacky gisteren voor: het eerste glaasje laten staan.:).

Ik ga me nu in gereedheid brengen om me kiddo's naar school te brengen. Tot later allemaal en een hele fijne en goede dag.
Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

gisteren hier niet geweest, was erg laat thuis van het werk en we kregen 's avonds nog visite (gelukkig een frisdrinker) dus ik kwam niet extra in de verleiding.
Nu de kids zometeen naar school en de jongste heeft vandaag kijkdag. dus ik zit ook de hele ochtend op school. niet echt veel zin in maar ach als ik er eenmaal ben zal het wel leuk zijn denk ik.
Ga nu even in de hurry en tot later!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal!!!

ik ben gisteren om 16.00 uur naar bed gegaan, om 20.00 een stukje pizza en om 20.30 er weer in, wat ben ik verdomde moe!!!
ik ben brak, heb een rollater nodig om mij voort te bewegen, ik wil een slok koffie, kom ik erachter dat ik wel een beker heb maar geen koffie.
kortom, eerst wat oefenigen doen zodat ik weer wat soepeler wordt en vandaag op mijn vrije dag toch wat ondernemen want nu takel ik af.

voor de rest hoop ik natuurlijk dat iedereen goed geslapen heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Pip, zou je Stolli daarmee helpen? :D
Als je het maar laat, recalcitrante!

Kom net terug van fysio.
Voelt goed! Durf die man wel te vertrouwen..
Morgen weer. Vandaag manueel losgesjord.

Ff een bakkie nu!

Tasseke, het lijkt mij eigenlijk niet zo vreemd dat je zo
moe bent. Je hebt heel belangrijke stappen genomen.
Hebt het laten gaan. Misschien een soort opluchtngsgevoel?
Dat je eindelijk van jezelf moe mag zijn?
Niet teveel tegen vechten dan! Geef er maar even aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach thanks voor de koffie, ik was alweer mijn beker kwijt!

hmmm, exact op smaak pip.

het zal wel door de therapie komen, vroeger ging ik altijd als de brandweer maar het lijkt echt of mijn lichaam zegt, bekijk het maar! het gebeurt de laaste weken nog wel eens dat ik op de bank lig en dan hoor ik de televisie, ik lig gewoon te denken en plotseling.... hoor je jezelf snurken!! dat is eng, je lichaam heeft al gedag gezegd en ik lig nog te malen...

hoort er bij denk ik maar, het zal toch wel over gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky ben ik er net van af wil je me weer aan het slingeren hebben(lol)

Ik ben wakker, goed geslapen.

Pip vecht niet tegen een slechte nachtrust.
Accepteer dat het zo is.
Probeer overdag wat te rusten.
Op een goeie dag ontdek je dat je zomaar een week achter elkaar snachts goed hebt geslapen.
En dat zonder er iets voor te moeten doen.

Pem, 24uur alleen vandaag de drank laten staan.
dat is te doen.
wees strijdvaardig maar knok niet te hard.
Bedenk alternatieven.

Denk het ook SAS eenmaal over de drempel zla het best wel meevallen.

Ik ga aan mijn dag beginnen
Laat de eerste staan en alles komt op den duur weer goed.
Soms tandenknarsend, maar zet door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hoi :) Gisteren te moe om hier nog effe langs te komen, om 10 uur bedje in gedoken en vanmorgen tot klokslag 7 uur geslapen :P Als ik dan lees over de nachtbrakers hier die de slaap niet kunnen vatten (Pip o.a.) voel ik me rijk. Zou best wat slaap aan jullie willen geven, gratis en voor niets ;)

Carolientje, ik mis je!

Spud, succes vandaag met je sollicitatie! Mooi, dat je de dag van gisteren aan het rijtje van droge dagen toe kunt voegen :present:

Marjo, gekneed en wel door een boom van een vent...had ie wel zachte handen?

Rudy, moeilijk pakket man, sterkte!

Tasseke, gewoon aan toegeven toch? Mijn lijf had die vermoeidheid nodig...dat lijf mag ook wel eens krijgen wat het toekomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...