Spring naar bijdragen

je bent niet mislukt als iets niet lukt maar een winnaar omdat je het probeert

Vie

Aanbevolen berichten

Wat was er met Kirky dan? toch geen schuiver gemaakt in de sneeuw hoop ik.

Ik zal in ieder geval voorzichtig rijden.
en wat ik wel heel frappant vind aan mezelf is dat ik nu heel anders tegen zo'n weekend aankijk.
Ik heb nu 2 weken niks gedronken, misschien heeft het daarmee te maken zou de trek een beetje afnemen?
als ik normaal gesproken naar zo'n weekend ging proefde ik eigenlijk 's ochtends de drank al en kon ik eigenlijk niet wachten tot ik er was om te kunnen drinken.
Nu heb ik gewoon zoiets van: gezellig om elkaar weer te zien en ik denk helemaal niet aan drank.
Ik weet wel dat de moeilijke momenten vanavond nog wel zullen komen maar het is in ieder geval fijn dat het niet nu al zo'n gestresste toestand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

het hagelt!!!

tja marjo,
de wind heeft mijn hoofdpijn weggewaaid!
we hebben het er vanochtend uitgebreidt over gehad bij therapie, ik bemerk dat ik behoorlijk leeg en gevoelloos ben dat is natuurlijk ook niet zo raar in al die jaren ben ik dan ook wel behoorlijk afgestompt.
ik moet u mijn leventje opnieuw opzetten, hobby's zoeken, nieuwe vrienden etc etc maar ik vindt niets leuk. ik denk dan ook dat dat de trigger was gisteren. gezelschap, het bekende gedoe, niet nadenken etc etc.

ik heb dan ook besloten dat ik me niet schuldig ga voelen maar het was wel weer een knalharde les!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Marjo, ik maak me helemaal niet druk...:angry::(:o
Nee hoor, helemaal niet, mijn nagels zijn gewoon nog net zo lang als vanmorgen (knaag knaag).
Ik weet het, het slaat nergens op, en ik heb zeker nog een breiwerk liggen. Goed idee, een trui waar ik al een jaar geleden mee ben begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga spullen pakken en mijn dochter wil met haar hyves aan de slag (7 jaar en meer verstand van computers dan ik)
Jullie horen over een paar dagen wel hoe het was.
Ik ga maar gewoon uit van het positieve en bij mezelf blijven.

goed weekend allemaal, en zet 'm op !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

{{{{Marjo}}}}}

Har beterschap :present:

Tina, fijn dat je op de goed plek bent!

Bianca goede reis morgen!

Scholeke: ja vermoeiend he, zo moeten bedenken hoe je eruit gaat zien, daar kan je je dan uren gestrest door voelen terwijl het eigenlik maar een paar minuutjes kost om een stelletje uit de kast te halen en aan te trekken... vandaag hou je het in ieder geval droog, dat is goed te overzien, maak morgen pas de beslissing voor morgen okay? Het is best spannend hoor, je volledig laten gaan in je nuchterheid ;)

Pino, gefeliciteerd met dag 3, wat ben je goed bezig zeg, super, hou vol hoor je gaat goed :)

Tasseke wat lijkt me dat een onmachtig gevoel zo'n dochter in haar eigen wereldje, maar ik weet ook nog hoe ongelukkig je kan zijn op die leeftijd, zo verwarrend die hele identiteitstoestand... dat ze maar gauw 20 is!

Sas, in mijn ervaring staat jezelf niks opleggen kwa drankgebruik gelijk aan gewoon weer gaan zuipen. Ook een poging tot mindering voelt zo heel anders dan een besluit/overtuiging tot mindering! Maar misschien moet/wil je dat eerst nog even zelf ervaren, of ben jij wel sterk genoeg om het met zo'n vrijheid in je voornemens alsnog bij 1 of 2 glaasjes te kunnen houden? In ieder geval heel veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat jullie allemaal zo bezorgd zijn gezien het slechte weer of bedoel je een andere weg Tasseke. er zullen vast nog veel gladde "op en afritten' langskomen als ik er eenmaal ben. Maar ik ga proberen me niet te laten verleiden tot een grote uitglijder.

Maar nu begint mijn dochter echt te zeuren. we moeten toch meer computers aan gaan schaffen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even snel dan...
ik wil nog even reageren Kaia,
nee ik weet niet of ik daar sterk genoeg voor ben en ik weet ook niet of ik dat eigenlijk uit wil gaan testen of niet.
Ik ga dat in de auto op de heen weg bedenken.
Ga ik voor helemaal niet drinken of ga ik voor een paar glaasjes drinken?

nog even een dilemma'tje weg te werken in de auto (wat kan je op zo'n moment blij zijn met een file denk ik, heb ik meer tijd)
jullie horen het wel of het allemaal in de soep is gelopen of dat ik zondag ook nog trots ben op mezelf
goed weekend allemaal en denk om de gladde op en afritten (in alle vormen van betekenis)
Sas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sas,

ik bedoelde gewoon de snelweg:)

maar eehhh je komt op de andere weg inderdaad wel eens afslagen tegen die je beter niet had kunnen nemen. jammer genoeg bestaat er nog geen tom-tom voor onze persoonlijke snelweg, ik weet trouwens ook niet of ik dan wel geluisterd had, eigenwijs als ik ben:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja het wordt denk ik tijd dat ze hun eigen computer krijgen maarja, zo goedkoop zijn die dingen nu ook weer niet.
dus we zien wel. toch handig zo'n laptop moet ik zeggen, deze moet ik onthouden kan ik ook op de bank internetten.

en Tasseke, dus toch maar niet aan het stofzuigen, ik ben ondertussen nog een beetje was aan het opvouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij hoor je ook niet meer klagen over pubers. Antonia, hemel wat een verhaal.
Krijg het er warm van.

Nou ik was bij de kapper en mijn haar zit geweldig.

Wat je er allemaal voor terugkrijgt om gewoon nuchter door het leven te gaan.

Ik durf weer in de spiegel van de kapper te kijken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat jij pubers hebt.
Die van mij zijn nog klein en willen altijd graag helpen maarja daar schiet je nog niet zoveel mee op. Of je doet er uren over.
en als kleine kabouters grote kabouters worden doen ze helaas alleen wat ze zelf leuk vinden en ik denk niet dat zo'n stofzuiger erg aantrekkelijk voor ze is.

tja wat kan je er aan doen? In mijn werk maak ik dan vaak een corveelijst en dan heeft iedereen zijn eigen taken die week, ideetje? of een brug te ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ik kan het op dit moment ook wel begrijpen. z
e zegt nu doodgewoon, je voert de hele dag niets uit, ga je nuttig maken.

het klinkt hard maar het is ook wel zo, toen ik nog gewoon 40 uur werkte deed ze gerust iets (ahum, troep maken, half opruimen en oh ja af en toe ook stofzuigen hahaha)
maar goed ik ben nooit een huishoudelijk licht geweest en dat zal ik ook nooit worden, mijn eeehh kwaliteiten liggen op een andere vlak (welke weet ik nog niet)

he An,

ik begrijp dat je er weer uitziet als een glossy-lady. lekker gevoel hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, even over dat droogdrinken.....
Ik herinner me toen ik gestopt was met drugs dat ik heel af en toe een flashback kreeg. Dan lag ik in mn bed te denken aan die housefeesten en dan was het net of ik het weer voelde. Ging vanzelf over, nu heb ik dat nooit meer.
We hadden toen ook het fenomeen 'drugstalk' inderdaad, alleen maar over drugs praten .........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...