Spring naar bijdragen

je bent niet mislukt als iets niet lukt maar een winnaar omdat je het probeert

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nee spijtig genoeg kan ik dat festje niet zo laten . ik hou dat het wel zo was .gisteren toen mijn zoontje zo ziek was was ik eigelijk blij erg he maar ik dacht nu heb ik een uitvlucht om thuis te blijven want zo doe ik hem niet naar mijn schoonouders maar nu is hij al heel goed opgenknapt en moet ik wel gaan .pffff ik hoop dat ik nee kan blijven zeggen en mijn belofte aan mezelf kan houden .ik bven inderdaad heel nerveus voor morgen maar dan denk ik weer ik moet er eens door en nieuwjaar komt er ook aan dus dan moet ik het ook kunnen he .ik ben zo moe van het peikeren en zou nu normaal me even op de zetel leggen en een tukje doe want het zoontje slaapt nu ook .maar het gaat gewoon niet he .als ik mijn ogen sluit zie ik mezelf met een biertje staan op een feestje en ben ik mezelf belagelijk aant maken .ik weet niet of dit nog wel normaal is hoor en hoop dat ook dat dat tegen vanavond over is anders zit de kans erin dat ik morgen instord op dat feest .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit me hier groen en geel te ergeren.Iedere keer ligt m'n internet er uit.
Als ik iemand bel, dan zit ik steeds in het luchtledige te l*llen, verbreekt de verbinding.

Net opgebeld!! Heeft u al eens een andere telefoon geprobeerd! Ben toch geen randdebiel!
Zit de ethernetkabel er goed in! :angry:

Ze gaan het doormeten. Zulke kleine dingen fokken me al op!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe: KMW weet je wel. Wat je wel kan veranderen en niet kan veranderen etc. Russssssstig blijven.

Wat ik eigenlijk wilde zeggen over dat kappersbezoekje was iets anders dan wat ik schreef: 'dat ik weer in de spiegel van de kapper durf te kijken'. Toen ik dus in de spiegel zat te kijken dacht ik, nog niet zo lang geleden ging ik drinken om maar niet na te denken over mijn veranderde uiterlijk. Hoe krom kan een mens denken.

Scholeke: sjee je bent half overspannen voordat je gaat. Dit is toch echt belachelijk, nu is het net of ik weer in een spiegel kijk. Hoe vaak ik me voor dit soort dingen zenuwachtig heb gemaakt.
Nu ben ik daar heel, heel makkelijk mee. Gewoon niet gaan. WAT is NU het belangrijkste?? dat je niet drinkt, je zegt zelf dat je het niet wilt.Je bent zo gespannen dat het misschien op het feestje niet gebeurd maar daarna als alles voorbij is.

Misschien is hier iemand die wel goed zo'n feestje door is gekomen met zo'n lading stress van tevoren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja an ik weet het dom van mij he .in plaats van alles gewoon over me te alten geen en me erop te verheugen maak ik me heel zenuwachtig ik begrijp hetzelf niet goed hoor .het lijkt echt of ik gek word ben zeker al 5a6keer naar mijn kleerkast gelopen om ze daarna weer teleugesteld weer dicht te doen .ik heb heel veel kleding en weet zeker dat er iets inhangt dat geschikt is en dat zeker past maar ik vind gewoon niets naar mijn smaak .denk dan ook dat dat een uitvlucht is om gewoon niet te gaan ik vertrouw mezelf niet .ik weet ook dat mijn vriend wel gaat drinken en heb hem al gezegt dat ik dan wel in 1 van de bedden van de kids ga slapen .ik zou het gewoon niet aankunnen om zijn drankadem een hele nacht in mijn gezicht te voelen en te moeten ruiken .pfffff ik weet het eigelijk allemaal niet meer ik schaam me ook omdat ik gisteren dacht jes nu heb ik een uitvlucht om niet te moeten gaan terwijl mijn zoontje van bijna 3j zo ziek in de zeltel lag met 39.6koorts .ik ben gewoon bang voor de gevolgen dat is alles .ik weet dat ik me nu goed voel en dat ik dat zo moet houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Scholeke, wat nog te zeggen. Je zegt het zelf. Je krijgt nu acute hoofdpijn en kan niet mee? Of acute darmkrampen of zo? Kan zo maar gebeuren hoor.

Tina: ik las net dat dat leuke hondje je vloerkleed aan het opeten is???? Dus niet alleen laten. Maarja zo'n hondje kan overal aan gaan knagen.... En je vriendin met hersenschudding gaat niet een paar daagjes duren. Ik wil dus zeggen, je moet even heeeeeel egoistisch zijn, want extra ergenissen zijn echt niet goed voor je. Dus ik zou het hondje gezellig terugbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winchun, wat wil je nou eigenlijk. Stoppen geeft trek!!
Je drinkt ook af en toe en houdt het systeem draaiende, dat heb ik eerder gezegd.
Soms word ik niet serieus genomen. Hij kletst maar wat!!

Minderen mag ook hoor, anders valt iedereen over me heen.

Stippel een koers uit en houd je er aan. En neem je kompas mee!!

Groet en laat de eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...