Spring naar bijdragen

vrijdag 28 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guttegut... je kunt hier niet inloggen zonder getuigen, hahaha... dag en nacht bezet, dit forum. Nou ja, kan van pas komen voor mensen die het even echt moeilijk hebben..
Ik heb het niet moeilijk qua drankgebruik momenteel. Ik werd een beetje raar wakker, zonet. Ik droomde namelijk dat hier een dronkeman langs het huis zwalkte, zwalkend van lantaarnpaal naar lantaarnpaal en elk steunpunt daartussen..Ik herkende mezelf zo erg in die persoon.. schaamde me en werd wakker.. was toen ook meteen zo blij dat ik dat niet (meer) was... Had een onbedwingbare behoefte aan een sigaretje.. dus naar het balkon, bijna 3 uur 's nachts..sta ik daar te roken, zie ik ineens mezelf langskomen. ?. Een dronkeman, zwalkend van lantaarnpaal naar geparkeerde auto naar boompje, naar lantaarnpaal. En maar mopperen (luider dan ie zelf denkt, denk ik..) dat de wereld niet klopt, dat de wereld hem om zeep wil helpen... o, o, o... wat een spiegel.

Ach, ik geloof helemaal niet in helderziendheid en dat soort dingen.. en toeval??? Tja, het hele leven valt me toe.. dus alles is toeval. Toch?

Ik vond het echter wel erg opmerkelijk. en zo midden in de nacht kan ik niet zomaar effe iemand bellen om dit te melden... (jaja.. m'n sponsor kan ik bellen, maar dat doe ik alleen als ik drankgerelateerde moeilijkheden ondervind. En dit vind ik er niet onder horen. Nou, daar zijn jullie dan weer goed voor, hihi... dank jullie wel. Ik laat het hierbij.. en voor de nog wakkeren: welterusten voor zometeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste meneer Geer,

ik voel mij niet verheven, niet meer dan een ander.. integendeel, ik voel mij niet begrepen en klote.. ik voel me niet thuis, ik voel me allesbehalve verheven. En kunstenaar zijn is iets dat iedereen eigenlijk is. Ik ben niets meer, ik leef gewoon wat ik doe. That's all.. En wat u vindt, dat vindt u. Dat ben ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, meneer Geer, ik zal het U laten varen.. en het ge'meneer'ook..
Ik weet dat ik af en toe dit forum degenereer.. dat is eigen onmacht. De onbegrepenheid die ik net noemde. Het lacherige om AA doet me pijn omdat ik er zelf zo mezelf in gevonden heb. Niet zozeer de AA zelf als wel de 12 stappen. Nou ja, dat is ook een proces dat niet zomaar van de ene dag op de andere heeft plaatsgevonden. Ik zit nog steeds in het proces van mezelf ontdekken, herkennen en erkennen.. en dan ook m'n eigen wil en weten overgeven aan een hogere macht.. tja.. daar sta je niet mee op met het idee: dat doe ik effe... En het hele kunstenaarschap valt voor mij nu weg.. ik schilder, meer niet. Wat ik ben is niet aan mij om te bepalen.. tenminste, niet dat wat anderen vinden dat ik ben. Ik ben gewoon wat er nu van mij is.. meer niet. Maar ook niet minder. Dat dan weer wel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enneh... ik ga nu weer afsluiten want ik ga verder met slapen.. Ik slaap soms slecht omdat ik dan geplaagd word door rare schaamtevolle dromen, zoals nu net.. en dan je eigen droom langs zien komen is bizar.. Maar nu vallen de oogleden weer toe, dus ik ga terug naar m'n beddeke..

Trusten, Geer. En: no hard feelings hoor. Naar niemand hier op het forum.. Het ligt puur allemaal aan mezelf. Spiegels kunnen soms zo ongenadig zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...