sas36 Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 En nu houd ik die kids echt niet meer bij de computer vandaanlaters !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Spudje, aardappeltje-lief.Ik vind je een hele pief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Safi: dat bedoelde ik ook met stop, wist alleen niet meer hoe het zat. Heerlijk je bijdrage, ook dat bedoelde ik. Zeker als je hier nieuw komt. Ik heb al die verhalen in het begin opgeslorpt, bedankt Safi.Het moment is gekomen..dat ik moet stoppen met dromen...Alles zit nu inelkaar, maar ...MIJN GEDICHT IS NOG NIET KLAARAntonia: ik probeer het eerst maar op eigen kracht,het wordt nooit wat ik zelf had verwacht, maar ......wordt iets waar niemand aan dacht... Spud: jemig, blijf maar even schrijven dunkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Oh ja, en nog een uur naar de sleutels gezocht van de kamers om de boel af te sluiten. Nog een week te gaan, altijd spannund hoor Sint en Piet. Leuk. Het is lang geleden dat we het hebben gevierd. Door ziekte en overlijden, hoop ellende ... lag alles stil. We zijn er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Marjo..lief dapper krijgertje met je lieslaarsen aandie zo dapper de drank laat staanmaar nu even helemaal de weg niet meer zieten daardoor verzwelgt in een mistig verdrietomdat ze zo graag 'gewoon' wat gelukkiger wil zijnen kwijt wil die ellendige doordringende pijndie veroorzaakt wordt door de vragen van het levenen haar elke keer weer van haar voestuk doet bevenals het net even weer wat beter lijkt te gaanzijn alle goede voornemens weer van de baanen ze i.p.v het positieve alleen het negatieve zien kanen vergeet ze dat het leven een mix is vanbeidde dingen, want het leven is ying en yangen iedereen is wel eens een dagje bangdat we niet weten hoe we verder moetenen dan in ons hoofd gaan lopen wroetenterwijl je zulke dagen soms 'gewoon' moet doorstaanmet een masker op je gezicht door het leven moet gaanof gewoon moet laten zien dat je het even niet weetwant je bent de enige niet, als je dat maar niet vergeet.al die mensen die 'gewoon' blij rondlopen voor jouw gevoelhebben ook vaak een maskertje op met maar 1 doelte proberen de dag door te komen!zo en nu gaat deze rijmelaar even wat doenen geeft Marjo virtueel een dikke zoen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 En voor Saf en An, een dikke kus Voor iedereen: een vol liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Marjo dat krijg je van mij terug hoor. Je hebt hem echt nodig!!Spud...ja ons kent ons:Pen dat was voor mij echt een mijlpaal toen ik eindelijk op zulke momenten niet meer aan de drank hoefde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Coole Piet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 en nu ga ik echt !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Voor degenen die overwegen te gaan drinken met Kerst: mijn verhaal van Kerstmis 2008.1e kerstdag: gedronken en met een depressie in bed gelegen.2e kerstdag: uitgenodigd, samen met mijn kinderen, bij een zeer dierbare vriendin. Kinderen vragen mij van te voren nadrukkelijk of ik niet te veel wil drinken. Dat beloof ik en ik MEEN het ook.Ik heb een spel meegenomen om na het eten met z? allen te spelen.Vriendin heeft zich enorm uitgesloofd, heerlijk eten, een 2 meter hoge kerstboom, prachtig versierd, en drank natuurlijk. Gezellig met z? allen rond de kachel 1 wijntje, 2 wijntje....na 6 wijntjes controleverlies. Het eten gaat nog wel goed. Daarna het spel: ik verziek het volkomen vanwege de spelregels die ik niet (meer) begrijp. Vriendin schenkt glazen water voor me in die ik weiger. Zuip rustig door. Stemming daalt, kinderen bezorgd en geergerd.Laatste wat ik me herinner: 2 huilende kinderen in de keuken en vriendin die een taxi voor me belt. BAH BAH BAH. Ik heb heel wat goed te maken dit jaar, want ja, bijna niet te geloven, maar die vriendin heeft me weer uitgenodigd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Kerst 2007 was het natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Pijnlijk Bianca!Dan kun je idd maar één ding nog doen:Aan het water en een hart vol kerststerretjes mee! :light: En nu ben Ãk weg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Ja marjo, ik schaam me nog steeds kapot als ik er aan terugdenk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Ja, ik ook..Maar we moeten dóór!Voor de kinderen ook wel zo leuk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Ja we moeten door. Daarom log ik nu uit en ga door met mijn keuken schilderen. Het beste Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Bianca: heftig hoor. Ik heb ook zo'n kerstherinnering. Ik weet nog dat ik uit de kerk kwam en het haast niet volhield om thuis te zijn, om te drinken. Ik had de tafel al gedekt en ik zie me nog drinken als de meest dorstige aan dat 'ontbijt'. De rest van de dag weet ik niet meer. Oei. Inmiddels heb ik al een aantal droge kerstjaren meegemaakt, maar vorig jaar ging het toch weer fout. Ik dacht ook, een paar... ... dat lukt dus niet. Deze kerst geen drank. Samen komen we er wel, we staan er niet meer alleen voor.Marjo Safi: wat een mooi gedicht aan Marjo, ook voor jou een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 wauw iedereen is op de rijmtoer.nou dat interesseert me geen mallemoer (grapje)Nou Bianca op naar een goede kerst 2008 !!!!!An, lukt het al een beetje met de gediche=ten. Ik moet nog aan de gedichten beginnen en hier dus al genoeg inspiratie op kunnen doen.Spud, zet 'm op even je energie lozen, jumpen wil daar wel mee denk ik of een rondje rond de kerk en bij een kleine ker 3 rondjes, knal het er maar uit.met mezelf gaat het wel redelijk hoe wel de weekend kriebels weer beginnen. stom he dat het doordeweeks beter lukt dan in het weekend.maargoed, morgenavond visite we zien dan wel weer verder.maar voor vandaag, nu even niet !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 he Biancawat een lieve vriendin...Maar blijkbaar heb jij zelf ook iets dat de moeite waard is, anders zou ze je vriendin niet blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Nou ik blijf aan het rennen vandaag (hoi Lianne) dochter naar therapie, moet ook gewoon doorgaan en er blijft vanavond een vriendinnetje van haar slapen (FEEST !!!!!)ik vlieg weer weg en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Ik zit hier te huilen vanwege de herinnering en jullie lieve reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Maar ik raap mezelf bij elkaarWant die keuken is nog lang niet klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Adam: haha... dat is nog eens dichten.Bianca: hier een grote zakdoek, daar ben ik altijd heel goed in, zakdoeken uitdelen.snotter maar ff lekker hoor. Het mooie is dat we dat niet meer hoeven mee te maken!!Sas: ik ben aan het knutselen en inpakken, maar nog niet aan het dichten, maar dat komt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Hoi allemaal.Hier gaat het goed tot nu toe nog een rustig gevoel in mijn lijf.Vandaag ga ik de 12 de dag in!Ik ga het droog houden dit weekend als ik het zwaar krijg kom ik klagen Het weekend is vol gepland met Sinterklaas uitnodigingen.Altijd spannend voor de kinderen!Morgen een borrel.....ik drink "gewoon" fris hoor!Bianca sterkte dit jaar met de kerst ...we gaan ervoor hè?!!!!!Lunalee , hoe gaat het? Ik ga weer aan de wandel maar nu alleen omdat de hond uit moet!Gelukkig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Safi wat een goed gedicht, zal het overnemen en vrijdag 5 december in manlief zijn schoen stoppen, wie weet helpt het;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Safi dat is leuk wat je gaat doen joh. Ff wat anders dan huis en huishouding. Ontmoet je veel nwe mensen is wel spannend maar een goeie en leuke spanning. Niet afzeggen hoor, maak er wat van. Als het later niet bevalt kan je altijd nog afhaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden