Spring naar bijdragen

meeting in november


visje

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Om eerlijk te zijn 'trek' ik het op dit moment niet.

Zou het een idee zijn om het naar januari te schuiven? net als vorig jaar? dat we dan om het half jaar een meeting hebben?
November en december zijn bij mij altijd wat onrustige weken. In januari wordt het dan weer rustig en kan ik mijn aandacht er meer bij hebben.

Wat vinden anderen daarvan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Stienemeis... ouwe treintjes zouden op mij net zoveel indruk maken al nieuwe treintjes... Jij blijft voor mij indrukwekkend, iets van stoïcijncisme of zo... lekkere nuchtere trien, lekker makkelijk allemaal.. en je verwoord je problemen allemaal in mijn ogen zo simpel en raak en klaar...Ik zou je graag nog eens ontmoeten in het spoorwegmuseum.. niet vanwege de treintjes (heb ik destijds maar heel erg vluchtig kennis van genomen...) maar het restaurant ( was het dat wel??) was erg open en anoniem en gastvrij... En het punt van museum was natuurlijk erg makkelijk vindbaar voor zelfs de grootste oen zoals ik... ik heb jullie gevonden,, en voor de twijfelaars, zoals ik er destijds ook een was... het is een verrijking van je forumervaring... misschien doodeng in het begin, maar zo inspirerend later... en je kunt je altijd nog onder een andere anonieme naam opnieuw inschrijven (toch??? of ben ik nou erg paranoia...) In mijn geval heb ik geen annonimiteit aangenomen aangaande dit forum, wel afstand genomen.. maar ik kan altijd terugkomen onder mijn naampje..en er is altijd wel iemand die weet wie ik ben.

Eigenlijk is dat naampje ook maar een farce...menigeen weet wie ik ben.. dat is de warmte van dit forum.. de ware vrienden die je hier ontmoet krijgen je persoonlijke gegevens wel te pakken.. Ik ben daar zelf voorzichtig mee.. maar laat me ook meedrijven op liefde van anderen....
Anna, Soothe... jullie krijgen van mij nu een persoonlijk compliment en een bericht om niet op te geven.. ik heb meerdere persoonlijke berichten van jullie ontvangen, ik meende ze een beetje per telefoon afgehandeld te hebben... Vooral Anna...Ik zal me nog eens proberen in je te verdiepen......



Mijn leven bestaat tegenwoordig voornamelijk uit schilderen overdag, avond een meeting van NA. Dat klinkt saai.. maar saai is misschien juist wel de rust in m'n leven...Juist in deze rust kan ik de verbinding voelen met mijn Hogere Macht.. de God zoals ik hem begrijp.Het zogenaamde monnikkenwerk neem ik nj erg serieus, maar ook als erg louterend en me mezelf nederig laten voelen.. ik voel me niet minder dan een ander, integendeel, door me nederig te voelen kan ik me zelfs méér voelen.. hoewel dat juist ook weer niet de bedoeling is... Ik ben gewoon Koh....en ik doe gewoon Koh..; Niks meer en ook niks minder... en als ik zwak ben zal ik toegeven aan een meeting,... hahaha...ik weet nu al dat ik zwak zal zijn... ik ben toch ook maar een mens...

Ik heb zo vaak in mijn wanhoop de makkelijke vlucht in alcohol gezocht.. ik ben een verslaafde.. of dat nou alcohol of drugs is..dat maakt niet uit ...... ik ben een verslaafde..... alcohol IS EEN DRUG.......... Ik ben gewoon een drugsverslaafde die niet meer wil buigen voor de verslaving...Ik bezoek meetings(AA en NA) in de regio.. ik leer daar mensen kennen met basic gezien mijn problemen.. zij hebben hun verwerking van hun verhaal, ik heb het mijne... door deze ervaringen week na week te delen.... en je ervaringen veranderen na het horen van die andere verhalen...komt er een helende mengelmoes voor jou tevoorschijn... smeed en vervorm die ervaring... doen anderen ook... zo blijft het levend.. het werkt zolang je eraan WERKT...


tijd en plaats maakt me echt geen donder uit.. ik zie wel. Ik weet ook niet of ik me officieel aan wil melden.. Dit laatste heeft dan weer te maken met dat ik me niet meer voel meegegrepen door afspraken die door anderen gemaakt.

Komt er op neer dat ik graag jullie nog eens weer wil zien, ook mensen die ik nog nooit ontmoet heb.. Ik hoop een beeld van hoop uit te kunnen stralen naar anderen... ik hoop inspiratie te zijn... niet het zielige niksnutje dat altijd overal onderdoor komt... en voor de mensen die dat wel zijn hoop ik uiteindelijk deel te kunnen uitmaken van hun persoonlijke herstel...en ik klink misschien erg JEHOVA... allez... ook die mensen moet je eens goed objectief beluisteren.. de tijd nemen voor elkaar, is erg belangrijk...Ik heb genoeg aan mijn twaalf stappen.. die hebbben alles in zich wat een volwassen leven tot een volwassen leven maakt...


tja, de tijd ontbreekt me om hier echt wat van te maken... ik ga nu slapen.. Ik zie wel.. ik hoop op dit onderwerp nog wel eens terug te komen...ik heb het dus eigenlijk onbewust ook over de jacht op wild.. maar ook over wat ik nou met m'n dromen moet.....

Lieve Groet van Koh...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien, jij koppelt ook de maandjes aan elkaar, mijn oprechte waardering!
Ik hoop dat het overige ook een beetje beter loopt!

De hamvraag! Komen we? Komen we niet?

Stien, echt waar, ik heb geen idee. Ik heb jullie zo kort geleden nog gezien.
Ook zijn er enkele opstakels recht te zetten.

Laat ik eerlijk zeggen wij zijn er nog niet uit!

Jullie horen!!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...