ferry Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hallo Marieke44,Ook ik ken jou al vanaf het begin. En hoop nu echt, dat het kwartje is gevallen voor je. Want meid, je bent de moeite waard. En nu ga je er voor, heb ik begrepen.Heel veel succes,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Klaas komt op de regionale tv zender aan het woord.Hij is mede-organisator van een ijsbaantje in de binnenstad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hè pff...ik voel me toch een beetje appelig...Ik heb geen idee wat ik hoor te voelen bij het woord "appelig", maar het voelt wel zoals ik me voel!Beetje "gatsie", beetje verloren...Zit naar de marathonaflevering van Paul de Leeuw te kijken, en die is nu (in zijn tijd 06.00 uur) ook een beetje doorgedraaid, en daardoor een beetje huilerig, en die stemming pak ik prima op...Nou ja, een beetje meesnuffen dan maar...altijd beter dan aan de zuip gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Véél beter Trees!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Trees, ik begrijp je, ik voel me een beetje sip.da's het zelfde als appelig.Eigenlijk wil ik er wel over schrijven, weet alleen nog niet hoe.Het is een lang verhaal, hoe ik het moet omschrijven weet ik nog niet.Maar een dezer dagen komt het eraan.Ik heb hier één ding geleerd, " delen is helen'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Nou, delen lukt hier wel, ik zie net dat AdB op 800 gebruikers staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Aah Marjo, op die fiets Fris, fruitig en dartelend...geef je groot gelijk dat je de zomer al in gedachten neemt, beste verweer tegen somberheid Trees, beetje appelig mag Doet me denken aan boodschappen halen, moet de spa-appel niet vergeten..kom ik het weekend wel weer door. Van een marathonuitzending zou ik trouwens ook een beetje appelig worden, zeker zo'n uitzending van Paul de Leeuw. Toch een fijn weekend Trees Ik ga boodschappen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 800!! Ik zeg niets meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hallo beste forumgenoten, Ik heb het vreselijk moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik ga niet drinken hoor.Jeetje wat duurt dit lang zeg!Sorry voor mijn gezeur.Doeg, tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Tine,hardstikke goed dat je niet wilt drinken terwijl je eigenlijk erge trek hebt!Heus het gaat over! Heb je al gegeten? Zo nee, dan meteen met de maaltijd beginnen. Dat helpt heel goed.Douchen, even een blokje om, alles als het maar helpt die trekaanval door te komen!Wat zal het straks een lekker gevoel zijn, als je niet hebt toegegeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Tine, is de trek al weg?Anders, hou vol hoor! Het is wat Gem zegt,het gaat over. Zoek afleiding, doe iets waar jeje prettig bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hoi gem en Marjo het is nog niet over...dank voor jullie medeleven....super lief!!!!!!Ik ga maar weer eens met de hond..pffff...ga ik weer....Tot laters....Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Lekker naar buiten, goed idee Tine.Daarna lekker douchen of in bad en lekkerin de pyama een kopje thee.. Boekje erbij..Misschien wat lekkers.. Kom op joh, je kan het!Tjeempie, ik ben me toch een vreselijk moe.Heb lekker een patatje gehaald, nadat we Klaas even hadden bewonderd.Gem, is je man weer veilig thuigekomen?Gezellig weekend saampies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Tine, de hond is er blij mee denk ik!Ik denk aan je! (ook al ken ik je nog niet zo goed..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Ik voel me nu maar een beetje eenzaam zo.....alleen eten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hallo forumvrienden,Zal wel een rustige forumavond worden.Misschien toch nog veel mensen die sinterklaas vieren vanavond.Hebben wij gisterenavond gedaan met de kleinkinderen. Harstikke leuk.Marjo doe je lekker rustig aan vanavond als je zo moe bent?Er werd gisteren wel een glas wijn voor mijn neus neergezet terwijl de eigenaar een half uur naar de keuken verdween.Kon de aanblik even niet goed aan en het glas opgepakt en netjes uit het zicht achter me in de vensrebank gezet.Zo ook weer opgelost.Ze weten toch dat ik gestopt ben en daar moeite mee heb.Blijkbaar niet dus:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Moet je alleen eten Fisch ?. Wat saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Klaas IRL Ben ff weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 An,Ik zie dat je weer ingelogd bent.Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. (Ben gisteren niet op het forum geweest,sinterklaas gevierd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 An, ook alsnog gefeliciteerd! Ik wist niet dat je jarig was gister!! :light::rose::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Rapilos, ik eet heel vaak alleen....weet er ook niet direct een oplossing voor....ik ben natuurlijk wel altijd samen met de honden....Nu ik nuchter ben valt het wat meer op....Misschien ook een onderliggende reden waarom ik dronk....ik ga nu maar even de berg was vouwen, ook gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Carolien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Carolien,Hier zijn geen woorden voor.Heel veel sterkte en moed toegewenst om dit vreselijke bericht te beantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Caro,Wat vreselijk, beide knderen verliezen,veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Carolien, sterkte met je vriendin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden