Spring naar bijdragen

dinsdag 9 december 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Get Marjo, chocola eten in bed en dan niet meer tanden poetsen!
De hele nacht een chocoladetoet!
Maar goed als je wilt heb ik hier nog twee megaletters voor je,eten we geen van beide.
Ik ben een tut,eet alleen maar chocola met hazelnoten
Wordt je echt niet dik van:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Bedankt voor alle bemoedigende woorden, maar ook voor alle verhalen waarin zo helder beschrijven wat ze voelen. De herkenningsverhalen. Dat heeft me even goed gedaan. Mijn stemming is nu gelukkig wat beter dan gisteren en vanmorgen, hoewel ik denk dat er nu geen BOE tegen me gezegd moet worden, want dan begin ik zo weer te huilen vrees ik.

Ben bij brijder geweest, zag er als een berg tegenop, maar was toch goed voor me. Daar heb ik ook verteld over mijn boze bui, huilen enz. En idd daar werd ook genoemd dat het een soort rouwproces is waar je inzit, maar ook (h)erkennen van je emoties die je vroeger altijd verstopte achter het gordijntje van de jww. Ik heb er vandaag ruim 2 uur gezeten, verteld, gehuild maar ook veel gevraagd.

Gevolg: ik kwam er kapot vandaan, alsof een stoomwals over me heen was gegaan. Alles deed en doet zeer. Ik heb een poging gewaagd om te gaan werken, helaas duurde dat niet langer dan een uurtje of 3. Het wilde gewoon niet lukken. Uiteindelijk heb ik er maar aan toegegeven. Vandaag wil het gewoon ff niet. En sinds ik dat heb besloten, voelt het wat lekkerder. Ik moet altijd van alles (iets wat ik mezelf steeds weer opleg). Maar ik had vandaag het gevoel, nu even niet. :)

Nogmaals bedankt allemaal,

Ga nu mijn kiddies ophalen bij de oppas en koken.

tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mag ik de huiskamer even binnen vallen?
Bij deze.

Zoon heeft eindelijk bijles, de student is op tijd gearriveerd, met veel pijn en moeite plek gemaakt op zijn kamer, ggggggggrrrrrrrrrrrr is Zoon zijn wiskunde boek kwijt !!!!! :devil:

Wsch. in de klas vergeten.
Vriendjes afbellen, wie thuis is .....
Moeder in de auto gesprongen, we zijn een half uur verder V O O R N I E T S.

Hier krijg ik dus frustraties van. Het kost wel 15 euro per uur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje!!!! Wat te doen?

Chocolaaaa!!!!! ;):D:P
(Puur... Heeft zoon niet nog wat liggen?)

Rot voor je meid! Inhouden van zijn zakgeld gaat natuurlijk ook niet.
Het moet een positieve investering blijven...

Hou je taai Hout. Overweeg een donderpreek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEM,

Dat rouwproces waar jij over schrijft is herkenbaar.
Toen ik 3 weken niet meer dronk heb ik het voor het eerst aan mijn dochter verteld.
Tot mijn eigen stomme verbazing barstte ik in tranen uit en kon dat toen niet echt plaatsen.
Maar het was dus eigenlijk een soort rouwen omdat ik nu dus echt opelijk afscheid nam van mijn vriendje alcohol dat al die tijd alleen voor me gehouden had.
Dat huilen gaf ook aan hoezeer ik er eigenlijk mee worstelde door het allemaal alleen te proberen te verwerken.
De gesprekken bij de verslavingszorg kunnen een hoop bij je losmaken,maar dat hoort bij het hele leerproces en bewustwording.
Het kan je ook heel moe maken. Extra rust(lekker vroeg naar bed) kan dan heel goed voor je zijn.
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val ook even binnen....
Ik heb nu draadloos internet, maar hiervoor een poging tot ADSL van Online (toen Orange).
Sinds de laatste verhuizing van ong. een jaar geleden heeft dat nooit meer gewerkt. Er kon iets zijn met de telefoonaansluiting hier, dat die het niet goed deed. Ik heb er veel over gebeld, op een gegeven moment niet meer (kostte me elke keer weer een half uur en veel geld voor de telefoon van Klantenservice...
Nou blijkt dat ik niet tussentijds op kan zeggen en ik dus nóg bijna een jaar voor niks moet gaan betalen, of ik kan de voorrijkosten van 90 euro riskeren als KPN langs moet komen en het probleem zou bij het huurhuis zitten.
En ik heb dus helemaal geen geld!!
Ik wil gewoon van die lui af en het liefst nog (gedeelte) geld terug omdat internet via hun nooit gewerkt heeft!
Weet het nu niet meer, zit gewoon te janken! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF,

Dien toch maar een klacht in waarin je dit precies zó omschrijft. Als hun internet niet goed heeft gewerkt buiten jouw schuld om, hebben ze niet geleverd wat je mocht verwachten en kun je gewoon opzeggen. Flinke brief op poten schrijven. Blaffen met allerlei maatregelen, is er een rechtswinkel in de buurt?
Kijk eens op www.brievenwinkel.nl voor klachtbrieven (modellen). Verder zou ik het ook niet 1-2-3 zo weten.

Rapilos, een puber ja :devil: die ik soms kan wurgen ja (virtueel dan hè).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Houtje!
Ja het is nogal onduidelijk wanneer het mijn fout is, als het aan de aansluiting ligt kan het mijn schuld (van het huis) zijn, ik moet voor goede middelen zorgen. Als je een tijd niet belt sluiten ze ook je dossier, ik was een paar keer niet bereikbaar voor de KPN (onder werktijd) en dan wordt mijn dossier gesloten.
Ja rechtswinkel zou idd fijn zijn, die weten hoe je zoiets moet aanpakken, ik sta helaas niet supersterk, omdat ik zelf een half jaar niet gebeld heb.....
Ik ga morgen wel de klusjeman van dit huis (huurhuis) bellen en het probleem aan hem voorleggen...
Ik moet nu nog boodschappen doen, moet iig weer hondenvoer hebben, en dan heb ik nog een lezing!! Pffff....komt lekker uit.....

ik ben dus weer ff weg.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe relaxed Fish! Doe maar wat Houtje aangeeft! Geen reden om tranen te plengen. Brand is erger!
Ik zat in het verleden , heel lang zonder telefoon en internet. Een brief geschreven en 160 euro terug gehad. Voor al het mobiele bellen!

Actie is het motto!

Groet! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Houtje en Soothe!! :present: Ik heb de links geopend.
Ja, ik ben zelf 6 maanden niet actief geweest over dat internet....maar ga nu wel actie ondernemen.
Soothe, had jij die brief zelf opgesteld?
In me eentje vind ik zoiets heel erg moeilijk, dus ik ga hulp zoeken!

Straks naar een lezing, dus dan ben ik er niet hier....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Fisher, een nette hand geschreven brief. Geen E- mail!
Ik was een vermogen kwijt aan de helpdesks en mobiel bellen.
KPN heeft alles vergoed. maar ik wist dat het niet binnen in de aansluiting zat, maar bij hun!
Dat scheelt. Meteen afhandelen, dat geeft gemoedsrust en dat hebben wij nodig.
Geen triggers in de weg laten staan!
Groet. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...