Rudy Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik wens jullie allemaal een genoeglijke avond.Ik ga eraan beginnen,Hier en daar een kaarsje aan, tv op de voetbalzender, zacht muziekje op de achtergrond en geleidelijk aan dingen die voor de voeten liggen inpakken.Morgenvroeg terug naar mijn lief.Ik mis haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 ik wens je een fijne avond Rudy, voetjes rustig op de vloer en ontspannen en dromen van je lief.ik mis de mijne ook altijd al na een paar uurtjes.mooier is er niet in het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Lekker gegeten!Ja Rudy, een ei is erg veelzijdig. In mijn ovenschotel zat er ook een.Een grote wijsheid Rudy, die iemand je geleerd heeft, onder het bed kijken als je bang bent dat daar iemand is. Alleen durfde ik als kind nooit onder het bed te kijken, en vaak durf ik dat nog steeds niet. De laatste twee weken voel ik vaak die oude neiging terugkomen om weer in mezelf te kruipen, mijn huis niet uit te komen, en bovenal niets te ondernemen wat niet werkelijk 'moet'. Niet dat dat niet voldoende is overigens.Daarom trof het mij wat jij schreef Frannie, de neiging die terugkeerde om slecht voor jezelf te zorgen, zoals je ook deed toen je nog dronk, als je het moeilijk had. Ook ik merk dat ik terugval in oude, slechte gewoontes als ik niet lekker in mijn vel zit. Zelfs zodanig dat ik opnieuw eraan moet werken om oude, negatieve automatische gedachtes, die ik uitgebannen dacht te hebben, te bevechten. En soms word ik daar wel eens moedeloos van. Denk ik nooit uitgevochten en uitgeleerd te zijn. Waarschijnlijk ben ik dat ook niet, maar wat me vandaag een drama toeschijnt, kan morgen een zegen blijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Zo. Lekker hoor, snert uit blik..Lekker kaas/uien stokbroodje erbij. Voor dekinderen een ei gebakken (uit de koelkast, middelgroot, dubbel gebakken in olijfolie, met voor zoon gesmolten kaas).Op stokbrood met de overgebleven sla van gisteren. Gezond enmakkelijk.Safi, wat een prachtig verhaal! Voet bij stuk gehouden en je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik zou daar nooit opkomen op zo'n moment.Misschien achteraf en dan denken, laat maar... Wat geweldig leuk de dingen die je allemaal doet! En je angstenoverwonnen. Mooi om te zien wat je er uiteindelijk voor terug kan krijgen!Rudy, lekker gegeten en aanwezig geweest. Een goed reis alvast en wat LIEFdat je je lief mist!Alles geregeld ivm werken en m'n dagje uit morgen. Goed gevoel hoor.Meteen de telefoon pakken en doen! Waar zo'n dag als niet goed voor is.Vanavond maar niet te laat naar bed. Ben verschrikkelijk moe maar voldaan!Nog wel even de bende in de keuken opruimen.Doet Klaas meestal, maar die is alweer onderweg naar de volgende meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik heb mn pannenkoeken verprutst na 1 gewone pankoek kreeg ik een iets te creatieve geest, dus van alles door het beslag geroerd, knoflook, basilicum, tomaatpuree etc. Je zou denken lekker juist maar nee, veel te sterk. Dus uiteindelijk een dunnetje gebakken met drie tomaten en veel kaas. Tot zover het pannekoeken project. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 womanprobeer eens wat spinazie door het beslag te doenen dan vullen met gerookte zalm en briesmullen!ik ga nu wat tijd aan mijn relatie besteden.dat moet ook nietwaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 HMMMMMMM denk denk denk Heb nog veel beslag over, misschien ga ik eens een tortilla wagen, kan ik nu mooi uitproberen. Nog meer eieren erdoor en pruttelen maar op klein vlammetje. De kunst is juiste moment omdraaien, anders verbrandt of nog te slap en valt het uit elkaar en wordt het een omelet....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Spud, wat fijn dat die stemmetjes weer terugkomen!Ik ben blij dat je nix hebt! Dochter praat erdoor. Moeilijk concentreren.. Kom straks wel eens terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Sorry spud er is maar één echt tortilla recept.....je krijgt het van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Spud: met de eieren gaat het vanavond ook niet zo goed, lees Rudy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Broodje kebab was heerlijk, maar een beetje koud... naja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 ja wel sielig eigenlijk. Maarja die eieren... hoe wil je die omschrijven???Bruine bonen dan maar, minder pijnlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ook lekker gegeten,Hazepeper,aardappelen,rode kool,sla en appelmoesTjoge, wat een nieuws he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Jeetje Spud, zo'n stemmetje !! Het kan zoveel uitmaken in je leven !! Al lijkt het soms in eerste instantie volkomen onlogisch er naar te luisteren, ik heb geleerd dat toch maar te doen....Het blijkt altijd te kloppen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Voor wie de humor ervan in kan zien, is zoon 12 kilometer moeten lopen uit school (buskaart vanmorgen verloren... toen hij wsch. uit de bus stapte) en mobiel gejat op school.Op zich allemaal overkomelijk, afgezien van de cranck (ik schat 100 euro met arbeidsloon). Verder had hij MIJN MOBIEL MEE omdat de zijne kapot was, tenminste mijn reserve-mobiel (zo handig, simlock vrij, door iedereen bruikbaar en ook door de dief dus) met nét opgeladen 30 euro beltegoed (=40 euro bij AH) daarom neem altijd die dure kaarten.Kinderen......zijn hinderen zei mijn ex-schoonmoeder altijd (maar is ze is gelukkig ex-). Dus ik heb amper gepreekt, maar meer getroost, en verteld dat hij nog heel was en dat het daarom gaat. Mijn dag kan nu echt niet meer stuk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Wat zei Soothe ook alweer? Met mijn Zoon kun je..... "apen vangen"? Het is wel een portret ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik doop mijn tortilla: 'De Womanaanse tortilla'Het pruttelt, en nu......geduld........Even denken, wat zit er allemaal in:6 eierenknoflookverse basilicumbeetje tomatenpureeeen zakje van de cup a soup special "paprika en mozarella"doorgebakken spekjestrostomaat (hele kleine stukjes gesneden)melkbloemrietsuikerzout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Houtje,Ik moet steeds wel erg lachen om die zoon van jou hoor.Maar jij zit er maar mooi mee.Je mag wel een extra bijbaantje nemen om al zijn fratsen te kunnen bekostigen.Ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Woman,Zou dat echt lekker zijn?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Er is al weer veel bijgeschreven na vanmiddag.maar om even bij het onderwerp te blijven bij mij waren het kippepoten met gebakken aardappelballetjes, doperwten en witlofsalade.verderOrleando; wat een triest bericht lees ik. Ik moest vanmiddag nog aan je denken na ons gebabbel van vanmorgen en dacht, die gaat net als ik vanmiddag lekker met die kids bezig, lekker afleiding. helaas dus niet gelukt. maar dit gaat niet goed zo hoor. zo'n getypt bericht was ook nog wel erg vroeg.maargoed, neem nu die beslissing en ga ervoor. dit maakt alles kapot.succes meid.Spud: fijn dat je zelf nog heel bent. blik is maar blik zullen we maar zeggenWoman: jammer van de pannekoeken maar het brengt je weer op experimenten lees ik.Houtje: wat een wonderjoch heb jij zeg. maar geweldig dat je niet uit je dak ging en hem kon troosten. helemaal toppie !!!en voor alle anderen, succes en maak er een leuke avond van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Tsja, Rapilos, ik weet het nog niet. De tortilla pruttelt nog, mn huis ruikt wel echt megalekker nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozzie Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Waarom blijven de problemen zich opstapelen? Goed er is veel gebeurd maar ik hoef toch niet alles te pikken? Ik kan niet meer.Nu weer ruzie thuis en moet weg hier. Mijn gezin kan mij niet vergeven en ik heb geen leven zo. Ben zo boos, teleurgesteld en verdrietig. Kan nergens heen. Iedereen is boos op mij. Voel mij zo alleen!Niet eens door alcohol maar door overspel door mijzelf blijven we in ruzie leven. De verleiding om mijzelf te verdoven is zoooo groot.Gestopt met drinken sinds 19 november en ga dat ook volhouden. No matter what! Maar voel me zo beroerd van alles. Moest het even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 En anders de braintraining, Winchi ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ben blij dat je weer beetje ok voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozzie Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Hay Wingchun,Alles er uitgooien durf ik niet eens. Maar zie het even helemaal niet meer zitten. Ben helemaal kapot. Wanneer komt er nou eens een einde aan. Zie op tegen de eenzame toekomst. Ik haat mijzelf Ik haat het leven alleen mag dat niet! Jij hebt toch alles wat je wil Ozzie, zegt iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden