vogel Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Corinne proficiat.Goed gedaan.Deze avond toevoegen aan je lijst van overwiningen.Het zijn geschenken.verkregen door te stoppen met drinken.slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Lieve Rudy, bedankt voor je reactie eerder op de avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Vogel, ik ben tot de stellige overtuiging gekomen dat wij mensen niet de hoogste machten in dit leven zijn. We weten een heleboel, we kunnen een heleveel, hihi... maar alles wat we doen en maken is onderhevig aan natuurwetten.. en wij net zo.. we worden geboren, maar we gaan onherroepelijk ook weer dood.. Al dit soort van simpele dingetjes en mijn overtuiging dat ik mijn leven niet meer in de hand kon houden door mijn verslaving hebben mij gaandeweg tot de overtuiging gebracht dat er iets is waar ik aan onderhevig ben als simpel levend mensje... En bang daarvoor worden zou alles alleen maar onhanteerbaarder maken dan het door mijn verslaving al was. Ik heb mij overgeleverd aan de gedachte, nee, sterker gezegd...aan het besef, dat ik maar een heeeeeel klein onderdeeltje ben in een heeeeeeeel groot geheel, en dat ik me het prettigst zal voelen als ik me tevreden stel met dat kleine onderdeeltje te zijn. Ik mag zijn die ik ben, niks bijzonders, maar ook zeer bijzonder, want onderdeel van het geheel.. Nu is belangrijk want NU is leven.. Denk er even over na... je zult zien dat er toch ook voor de synicus wel iets ter overdenken inzit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 ribbelchips mmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Kohtje: je hoort nog van me. Ik laat het even bezinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Corinne, ik geloof dat ik je toch nog steeds aardig vind..:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik ga slapen.. tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Brrrrr ik moet nog naar buiten....het regent en is bere koud. Ik ga eerst wel even Frasier kijken, misschien is het daarna droog, vast het kacheltje in de douche aanzetten dan kan ik meteen onder de warme douche als ik buiten ben geweest...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 welterusten lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Vogel bedankt.Een goed nachtrust gewenst.Ik ga ook onder de wol.Morgen weer vroeg op.Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Zo is het maar net retteketet Slaap zacht alle slaapgangers, morgen weer een schone dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Horizon Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Weer een dag voorbij. Ze vliegen voorbij lijkt het wel.Nou ja, vandaag (het is na twaalf uur 's nachts begint mijn elfde dag dat ik ben gestopt. Welterusten allemaal. Ik ga lekker naast mijn meisje (7) liggen die in mijn bed ligt te slapen. Ik voel me lekker.Erg actief ben ik nog niet geworden nu ik niet meer drink. Morgenavond mezelf maar eens proberen te activeren om wat op te ruimen hier in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Ik ga vrijdag de 19e weg tot/met de 24e Winchi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Horizon, slik je wel vitamine B ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Ik lees net op een andere site het volgende, wel vaker gezien, blijf het mooi vinden:(¯`v´¯ ) `* .¸.* ´ ¸..´¸..* ¨ ¸..* ¨ (¸..´ (¸..´ ..´* , ¸¸..¨¯`. (¯`v´¯ ) `* .¸.* ´ ¸..´¸..* ¨ ¸..* ¨ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 K'zei nog dat de uren voor twaalven dubbel telden..zucht. Kon niet slapen helaas. Geeft niet, tv gekeken, broodjes gegeten en voor nu een kruikje mee naar bed. Morgen weer lekker poetsen. Dat gaat helemaal goed komen hier. Nu nog ff slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden