Spring naar bijdragen

zaterdag 13 december

Vie

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Vie

Nog even voor Tapas: is je bed een aanlokkelijke plek?

Voor jouw doen wat vroeg misschien, maar wel veilig. Neem er een mooi boek bij en sluit verder alles uit.

Ja wij krijgen ook van die foldertjes met 24-uurs drankservice. Holadiee, daar laat jij je toch niet van uit het veld slaan? Er is vast ook nog wel een avondwinkel open. Verbrand je weer calorieën om daar met tegenwind heen te fietsen. En sta je morgen met een kater en een smoor-humeur op.

Weet zeker dat jij dat niet wil.

Haha Vie, wat zijn jouw reacties toch altijd lekker doorspekt van een straffe toon. Is je vader soms dominee geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marjootje B) Ik heb het vandaag even van je overgenomen...goed? Twas leuk, ik ben niet meer jaloers op je :D
Oh nee, ik snap dat niet van vrouwen...jaloezie. Ik heb er als man iig geen last van...zal wel niet in mijn mannelijke genen zitten :huh:

zucht: de correcties overlappen elkaar :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja! En geen tijd tot nadenken gehad.
Is ook wel goed. Morgen he-le-maal nix!
Gelukkig kan ik dat ook goed! :D
Sluit ik me voor alles en iedereen af. Beetje prutsen
hier en daar..

Zo nog even een briefje voor dochter schrijven, dat ze niet naar
haar logeetje moet gaan zoeken... Ze sliep al als een roos. Kapot!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi net wakker in slaap gevallen op de bank. Nachtdienst he brrrrrrrrr vanavavond viel uit gelukkig.
Ff liedje luisteren wat Woman gisteren heeft geplaatst vind het een super mooi nr. uitgeslapen nee, bijgelezen nee, ga ik nu maar even doen, weet niet hoeveel het is dus misschien tot straks en anders tot morgen. chagerijnig ja, waarom, geen idee, ben ik gewoon, kan he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Dat gevoel is herkenbaar. Ik hoop dat je er snel uit weet te komen. Nee, drank helpt daar niet bij en heeft niks toegevoegd behalve een rottige smaak in mijn mond en dat ik nu weer tegen trek 'vecht'.

Vie,
Zo soepeltjes ga ik er nu ook niet overheen.

Har,
Wees maar een softi, dat zijn de echte helden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond.... dag 5 alcoholvrij...
Drukke dag gehad.... hele huis is in kerstsfeer, heeft toch wel weer wat.
Net de dag van vandaag gelezen; maar ik ben het nu alweer kwijt.
Behalve van Tapas.... wrs omdat ik het zo herken (alhoewel ik heel veel herken van iedereen hier als ik aan het lezen ben). Nooit rust vinden in waar je bent of wat je doet, altijd het tegenovergestelde willen... kost me geestelijk zoveel dat al het andere niet blijft hangen.
Heel vervelend soms, zelf als ik mijn zin aan het typen ben blokkeer ik halverwege al; want waar had ik het ook alweer over????????
Hee...... maar ik drink niet hahaha.

Ik wens iedereen veel wijsheid, rust en warmte in deze koude dagen.
De hond is gelukkig al buiten geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, normaal ben ik wel redelijk snel uit dit gevoel te krijgen, heb er dan wel mijn acties voor, vooral grenzen aangeven, rust inbouwen maar het is al een tijd net of mijn remblokjes niet meer werken, ik schiet door en wordt daar weer boos over. Okee, niet boos over worden, mild zijn, en om oude valkuilen heen lopen.

An, je zit er dichtbij, beslissingen nemen, maar daar heb ik mijn 'hart' voor nodig en die is geloof ik even op vakantie. Misschien moet ik ook maar weer vakantie nemen om dat hart weer terug te vinden. Vrouw zoekt Hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...