Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: VieNog even voor Tapas: is je bed een aanlokkelijke plek? Voor jouw doen wat vroeg misschien, maar wel veilig. Neem er een mooi boek bij en sluit verder alles uit. Ja wij krijgen ook van die foldertjes met 24-uurs drankservice. Holadiee, daar laat jij je toch niet van uit het veld slaan? Er is vast ook nog wel een avondwinkel open. Verbrand je weer calorieën om daar met tegenwind heen te fietsen. En sta je morgen met een kater en een smoor-humeur op. Weet zeker dat jij dat niet wil. Haha Vie, wat zijn jouw reacties toch altijd lekker doorspekt van een straffe toon. Is je vader soms dominee geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Marjootje Ik heb het vandaag even van je overgenomen...goed? Twas leuk, ik ben niet meer jaloers op je Oh nee, ik snap dat niet van vrouwen...jaloezie. Ik heb er als man iig geen last van...zal wel niet in mijn mannelijke genen zitten zucht: de correcties overlappen elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Oh ja! En geen tijd tot nadenken gehad. Is ook wel goed. Morgen he-le-maal nix!Gelukkig kan ik dat ook goed! Sluit ik me voor alles en iedereen af. Beetje prutsen hier en daar..Zo nog even een briefje voor dochter schrijven, dat ze niet naarhaar logeetje moet gaan zoeken... Ze sliep al als een roos. Kapot!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 hoi hoi net wakker in slaap gevallen op de bank. Nachtdienst he brrrrrrrrr vanavavond viel uit gelukkig. Ff liedje luisteren wat Woman gisteren heeft geplaatst vind het een super mooi nr. uitgeslapen nee, bijgelezen nee, ga ik nu maar even doen, weet niet hoeveel het is dus misschien tot straks en anders tot morgen. chagerijnig ja, waarom, geen idee, ben ik gewoon, kan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Har je deed het leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: marjoHar je deed het leuk! Thanks dear, but you are bloody needed here...otherwise I have to stop working again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Ja, waar haal ik het vandaan na zo'n dag..Nou, ik zit er niet mee hoor! Het is POSITIEVE ENERGIE!!!Allemaal een beetje... Woeshhh...Alsjeblieft! Wing, hoe is joe/En de drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Nou Har, dan hou je er toch gewoon mee op!Vind je het niet leuk ofzo?Of kun je niet kiezen?Niets van The Pip gelezen/ BTW??Even virtueel wat doorzenden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Ik denk dat ik er zo maar in moet gaan ,heb ook nog gewerkt vandaag in de weekenddienst....Morgen de hele dag studeren....truste alvast allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Fish, welterusten. Gaat het goed?Ik zal zo wat beter miss nog terug lezen.het was een snelle scroll, stoppen bij de bekendste namen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Tapas,Dat gevoel is herkenbaar. Ik hoop dat je er snel uit weet te komen. Nee, drank helpt daar niet bij en heeft niks toegevoegd behalve een rottige smaak in mijn mond en dat ik nu weer tegen trek 'vecht'.Vie,Zo soepeltjes ga ik er nu ook niet overheen.Har,Wees maar een softi, dat zijn de echte helden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: marjoNou Har, dan hou je er toch gewoon mee op! Vind je het niet leuk ofzo? Of kun je niet kiezen? In tegendeel, ik geniet! Moet alleen oppassen dat ik niet hyper wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: CPASHar, Wees maar een softi, dat zijn de echte helden! Aha..fijn om te horen, je zou alleen mijn pantoffels eens moeten zien, die zijn helemaal versleten...door de held Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Och gut, nu zie ik het pas..Ik vergat een regel Har, nl:Ik ook niet! Weet dat je het leuk vind, ik voel het!Je geeft het door..We willen, willen, willen weer alles soms.Of niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: wingchunIk heb zoveel energie dat ik echt niet weet waarheen. Het is oneindig. Daar is het drinken. Terugbrengen naar de eindigheid. Het is een mooi spel. Ja ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
survivor Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Goedeavond.... dag 5 alcoholvrij...Drukke dag gehad.... hele huis is in kerstsfeer, heeft toch wel weer wat.Net de dag van vandaag gelezen; maar ik ben het nu alweer kwijt.Behalve van Tapas.... wrs omdat ik het zo herken (alhoewel ik heel veel herken van iedereen hier als ik aan het lezen ben). Nooit rust vinden in waar je bent of wat je doet, altijd het tegenovergestelde willen... kost me geestelijk zoveel dat al het andere niet blijft hangen.Heel vervelend soms, zelf als ik mijn zin aan het typen ben blokkeer ik halverwege al; want waar had ik het ook alweer over????????Hee...... maar ik drink niet hahaha.Ik wens iedereen veel wijsheid, rust en warmte in deze koude dagen.De hond is gelukkig al buiten geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Kaia is ons aller onwijste wijze nichtje.maar het ergst die van Tapas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Corinne, normaal ben ik wel redelijk snel uit dit gevoel te krijgen, heb er dan wel mijn acties voor, vooral grenzen aangeven, rust inbouwen maar het is al een tijd net of mijn remblokjes niet meer werken, ik schiet door en wordt daar weer boos over. Okee, niet boos over worden, mild zijn, en om oude valkuilen heen lopen.An, je zit er dichtbij, beslissingen nemen, maar daar heb ik mijn 'hart' voor nodig en die is geloof ik even op vakantie. Misschien moet ik ook maar weer vakantie nemen om dat hart weer terug te vinden. Vrouw zoekt Hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Oei, oei Marjootje de maanstralen hebben jou helemaal te pakken...ik zie je hier gloeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: tapas Vrouw zoekt Hart. Gevonden! Stop het maar terug in je borst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Tot me nemen..Het begint al te dalen..Gaat vanzelf hoor.Gewoon blijven zitten. Senseootje..Nog even de dag teruggenieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Marjo,Ik had te vroeg de lieslaarzen uitgetrokken Wingchun,quuote Corinnene: who are you kidding? unquoteWhat do you mean by that?????Har,Je zit weer vol harrewarriaanse uitspraken. De wereld bulkt van de jaloerse mannen, vandaar al die oorlogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: CPASHar, Je zit weer vol harrewarriaanse uitspraken. De wereld bulkt van de jaloerse mannen, vandaar al die oorlogen. Dat is haantjesgedrag Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Corinne, ik had toch ook gezegd dat ze even UIT moesten... Dieren zijn ook jaloers. Dat is heus weer eens niet alleen aan den mensch voorbehouden...Voorbehouden?Nou ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Ach, misschien was je juist te laat Corine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden