Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Haha, of je mag juist wel veel uitleggen, en dat mag dan gewoon.
Maar ik bedoel, je hoeft niet heel de achtergrond uit te leggen, want bijna iedereen snapt het.
Hoe het komt en wat je probeert en wat voor gevoelens daar allemaal bij los komen.

• Antwoorden 272
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
marjo

Bedankt Vie!

Blij zijn met mij!

:)
Dat voelt fijn!

Je blijft maar reageren Marjo....reactie op reactie op reactie....lieverd, gun jezelf eens rust. Je hoeft niet alles te verantwoorden, niet alles te begrijpen. Begrijpen doe je al genoeg, jezelf rust gunnen te weinig. Neem dat nou maar van mij aan, tis namelijk nogal herkenbaar ;)
Zijn er nu werkelijk grote problemen, nu net voor de kerst? Lijkt mij van niet, als ik je zo lees. Misschien een idee om ze dan maar even te laten rusten.....oooooohhhhhhmmmmmmmmmmm!
Effe niet hypperen gewwoon! Brrrrrrrrrrr :P

Geplaatst

Houtje, dat heb je goed opgeschreven!
Zo kom je de kerstdagen wel door! :heart:

Ik ging even een soepje maken.
Een stokbroodje erbij..

Niet teveel (weer met z'n drieën)
Maar wel gezellig.

Ieder lekker wat z'n eigen dingetje... Vakantie!
:D Ojah!

Geplaatst

Nou Spud, wat mij betreft vertel je wat er gaande is, maar vertel jou wel dat ik niet in de stemming ben voor ruzie, of klappen uitdelen. Je kan je maar gewoon rot voelen, en je komt hier vast ook niet met de bedoeling om mot te maken, maar om iets te vertellen. Dus, spill,
Ik zit hier aan mijn avondeten, dus ben er nog even.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Spud

Echt waar, da's byzar!!!

Idioot hé? Hoe de waarheid in elkaar kan zitten. Maar wat is nou jouw waarheid? Lijkt me, dat je iets diep geraakt heeft. Vertel, je bent welkom.

Geplaatst

Ik moet trouwens, terwijl me misschien wel op het antwoord van Spud wachten, erg lachen om een mail van mijn zus. Zij probeerde een engelse collega uit te leggen wat ontbijtkoek is. Verwarringen! Leuk, in het nederlands snappen we elkaar al amper.

Geplaatst

Wat wil je beleven meid? Ben niet zo goed in grapjes, heb je behoefte aan ontspanning? Zal ik eens een mooi nummer voor je opzetten? Heb je behoefte aan muziek?

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Spud

Was gister trouwens nog onze fight tegen gekomen Har.. Ik weet niet of je nog op een antwoord zit te wachten.
:)

Ech nie, hebben we toch achter ons gelaten? Het houdt mij iig niet meer bezig, jou wel?

Geplaatst

Ik heb ineens een nieuwe jas gekocht bij de Aldi!!!
:o
Het was eigenlijk niet de bedoeling, omdat ik geen geld heb.
Maar ik heb deze week voor de rest wel heeel zuinig gedaan.
Hij is bruin met roze accenten en wit.
Het is een ski-jack eigenlijk, zou erg warm zijn vanwege Thinsulate. Maar wel ademend...
En heel veel vakjes en zakjes, heb ik altijd nodig...

Mijn oude jas is zo smoezelig, en niet meer goed schoon te krijgen....

Tja....onbezonnen?

Geplaatst

Ja Spud?
Zie jij het positief? Dank je! :present::)
Ja, ik wil me graag weer wat zelfverzekerder voelen, en dat lukt niet zo goed met een smoezelige jas. Ik ga die oude trouwens weer goed wassen, nu kan ik deze aan ondertussen.
Het moet maar van mijn spaargeld af dan. Was maar 30 euro, maar dat is voor mij toch een smak geld.
Gister nog een artikel gelezen over je imago en uiterlijk e.d.....komt misschien daardoor....

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...