Spring naar bijdragen

zaterdag 20 december

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oooh...nog iets, hoezo overkomt mij veel op dit moment :huh: Heb gisteren een afspraak bij Novadic gehad, in Januari start mijn 'vaktherapie'. Ga daar hopelijk van leren om non-verbaal te communiceren. Nadruk komt te liggen op vormgeving, weet haast wel zeker dat dit veel gaan losmaken.

Ooh.. en Soothe, 1 ding moet me toch van het hart...het verleden verkennen heeft voor mij wel degelijk zin, er zit een boodschap in verborgen, zoniet....had ik het toen wel anders gedaan toch? ;)
No fear!

formulering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tasseke

ha har,

je had toch wel begrepen dat wij geen proefpersonen voor je zijn hé, lijkt me zo lastig om iedere keer te bedenken welke gezichtsuitdrukking bij schrijfsels hebt
:D

maar dat is toch zeer positief?

't Barst van de spiegels hier :D Nu nog daarbij naar jezelf kijken...en ja, ik zie mijn proces als positief, kom toch stiekum steeds weer wat verder ;) Dat ik daarbij soms op hol sla heeft alleen maar te maken met de heftigheid voor mij van confrontaties....zolang ik daar drank niet bij gebruik ben ik goed bezig. Dat weet ik wel zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het met Ziza? Man, je hebt een nieuw leven gekregen...is je dat soms niet teveel? Je vertelde laatst dat je veel had geschreven...ik vind het een beetje jammer dat dat voor ons verborgen blijft. Je lijkt me best een teacher....iig mooi dat je dat op je eigen leven toe kunt passen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Ziza

Wat je schreef heb je al meerdere malen geschreven.

" Ik ga het bij mij zelf houden etcetc. " en alleen maar goed Har.

Dat is dan wat je wil doen en je intenties zijn goed.

Hoe ga je doen wat je zegt te willen doen ?

Heb je een plan daarvoor ?

Wat ik al zei, ik ga weer in therapie. Mag er weer eens in mijn zieltje gekeken worden. Daarnaast ben ik gewoon aan het werk en sta midden in het leven. Kan eindelijk eens weer mensen om mij heen verdragen. Jammer, dat je zo weinig kunt lezen hier, ik vertel nogal wat over mijzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Har,

Ik heb niet veel tijd om hier te schrijven en sommige zaken bespreek ik liever met andere mensen dan hier op het forum. Niets ten nadele van dit forum maar dat is zoals ik het doe. En ik voel mij daar goed bij.

De reden dat ik bepaalde zaken die mij dwarszitten op papier zet is om het voor mij te hebben in plaats van dwarrelend door mijn geest. Mijn angsten staan voor mij op papier en ik kan ze met geen mogelijkheid meer ontlopen. En door ze met iemand te bespreken en hulp te vragen kan ik ze ongedaan maken. En sommige verdwijnen en andere angsten keren na verloop van tijd weer terug.

Ook op het forum heb ik regelmatig over mijn issues geschreven. Helpt ook wel. Alleen ik moet er wel wat mee doen. Zo ervaar ik het.

Maar om je vraag te beantwoorden Har met mij gaat het wel goed.
Ben wel moe door alle ervaringen van de laatste paar weken maar het is oke. Dat is normaal.
Vanochtend lekker geluierd en daarna de voortuin opgeruimd ; lag vol met bladeren.
Kindjes waren ook buiten en dat is leuk om te doen.
Vanavond lekker thuis op de bank relaxen met mijn partner.

Gisteravond waren we ook sprekers op een AA/Alanon meeting wat harstikke leuk was.
Samen dingen doen is waar het om draait in dit leven.
Op de heen weg hadden we keihard de muziek aan zongen we lekker mee.
En op de terug weg hadden we Fat Boy Slim door de boxen schallen... heerlijk...

Life is good

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je betrokkenheid roert me. En daar is het vooral in het leven van een alkie om begonnen. Ik ben verheugd dat het goed met je gaat en je inzet spat ervan af. Duidelijk dat wat eerst destructief was nu positief wordt gebruikt. Heb daar verder niets aan toe te voegen behalve dat vreugde zo belangrijk is, gelukkig ervaar ik dat ook....op mijn manier.
Ik kom er wel, want ik weet zeker dat ik niet in het donker wil verblijven, zo zit ik niet in elkaar ;)
Laten we elkaar het beste toe wensen, lijkt me een goed plan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stekels die rechtop gaan staan krijg ik van die vraag van ene Lilian van Viva.
Waarom eigenlijk?

Leiden we een dubbelleven omdat we hier schrijven????????????????
Dan leidt zo'n beetje de hele wereld een dubbelleven?????????????
Misschien snap ik iets niet.

Hoi Ziza, hoi Har, jaaaaaaaa ik had jullie wel gezien hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat ik ook niet snap... dat zoveel mensen zich komen voorstellen hier en het voornemen hebben om iets aan hun drankgebruik te doen en dan zie je ze nooit meer.
Ik ben een heel ander type. Ik ga iets doen met het idee er iets mee te doen. Of het wel of niet lukt is een ander verhaal. Nu weet ik niet of ik nog zin heb om welkomst woordjes te schrijven. Heb ik ruim een jaar gedaan, maar heb het idee dat ik het voor jan toko doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik dus ook niet An. Alleen omdat we hier vaak een andere naam hebben? Maar dat is toch meestal zo op fora? Je gaat natuurlijk op internet niet meteen je hele naam en toenaam en adres vertellen. Maar of je daarom meteen een dubbelleven hebt.

Har, ik kan me werkelijk niets voorstellen bij een cursus in non-verbale communicatie. Leer je dan je uitdrukkingen te beheersen, of die van anderen te herkennen. of wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
An

Stekels die rechtop gaan staan krijg ik van die vraag van ene Lilian van Viva.

Waarom eigenlijk?

Wat heb ik nou aan mijn broek hangen An, de Viva? Kun je me effe de link geven? Zal ik d'r eens effe....ooh, nee :D Val alweer van mijn geloof af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat je tweede berichtje betreft An, ik ben ook al een tijdje gestopt met van die welkomstberichtjes.
Misschien dat sommigen er vol goede moed aan beginnen en dan toch maar weer niet, of misschien dat ze elders soelaas vinden.
Zou me er niet druk om maken, de mensen die hier hun plek hebben gevonden kom je toch steeds weer tegen, of je nou wil of niet :D
Was je dag tot dusver okee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: ja mijn dag is ok hoor, maar ik zit ff te wachten, vandaar. En bij jou?

Har: bij thema's staat dat geloof ik of bij tips... ff zoeken. Ja Har geef jij ook maar eens een reactie, lijkt me wel leuk worden, hihi, juf van Viva een beetje pesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...