Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Zonder gelezen te hebben kom ik jullie allemaal even een kus geven, ik weet 1 ding zeker...het leven is kostbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Prrf...ook goed Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Ik ga naar bed, ben gesloopt, noemen ze vakantie... tjonge jongen.Leuk hoor al die feestjes, echt gezellig, maar elk jaar denk ik 'dit moet anders kunnen'.Al met al is het goed gegaan. Ga gewoon heerlijk onder mijn dekbedje liggen.Wat wil een mens nog meer?En dan weten dat ik morgen zaaaaaaaaaaaalig heerlijk wakker ga worden.Dus wel te rusten !!!!!!!!!!!!!!!!Heb nog ff de koektrommel geplunderd, dus voldaan en al.Gewoon een beetje simplistisch worden. Bevalt goed. Doei doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Welterusten AnMaak er maar een goede nacht van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Good for you. An!Bordje "niet storen" niet vergeten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Je staat overeind An! En daarom mag je ook gaan liggen Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Trusten An! Goed gedaan.Hier is men net aan de monopoly geschoven.Logee erbij. Het is goed, alles kan, alles mag.Morgen schaatsen. Ook goed. Op de fiets erheen..Klaas komt thuis wat eten. Gaat weer. ook goed.Gelukkig mocht ik vrij van monopoly.Thé Lau zingt door. Gooshe Frabba, gewoon ademhalen..Denk aan nu, en niet aan later..Hoofd ga af Zal ik stiekum op de bank gaan liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Jaja, ik ga ook Water....ben al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Jemig de pemig Marjojo, hou 's op met stuiteren, ga effe lekker liggen jij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Huh... Har? Ik zee niks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 quote: Originally posted by: marjoHoofd ga af Zal ik stiekum op de bank gaan liggen? ....lijkt me een raar gezicht, je hoofd eraf dan. Tsss....kan het gewoon niet laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 quote: Originally posted by: waterHuh... Har? Ik zee niks hoor. ..laat maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Mijn hoofd er af.Ik heb gezopen en ruzie gemaakt thuis.Shoot me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 PAUW!!!!!!!!! Floor, zal je even op je wenken bedienen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 ....wat een kul zeg, die drama's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 ...heb d'r effe genoeg van, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Floor,En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Rapilos, een heel goede vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 quote: Originally posted by: kirkyfloortje , dat is beide niet slim maar waarschijnlijk heeft het een met het ander te maken . Kirky, je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 quote: Originally posted by: pippiD'r zat niks in.... Sielug hé? Tadaaaaaa (met big smile) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 oo...ooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Ben zelfstandig ondernemer, krijg ook nooit wat van de baas:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Kirky, we hebben ruzie.Men weet hier hoe naar ik kan zijn. Ik kan daar bijna om huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Nou Floortje, we hebben wel enigzins een idee hoe naar je kan zijn (althans ik dan..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 de andere volgorde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden