CPAS Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Hier wordt noch geknoeid noch gespeeld met het eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 En terecht corinne, niet met eten spelen, Zo een zondeMet doperwten schieten Pippi, voel es aan je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Effe kort. Ben bij een zus. Morgen naar novadic. Naar mijn arts en het ziekhuis geweest, heb nu iig diazepam. Mijn arts wou me niet helpen, ik moest mijn hulpvraag eerst maar eens goed formuleren en morgen maar terugkomen...pfff,ongelovelijk heb de laptop van het mens in de prullebak gegooid en toen snapte ze er nog niets van. Ik zal wel een gepeperde rekening krijgen! Gelukkig was ik niet alleen en waren mijn zus en haar man net zo verontwaardigd over haar gedrag.Wat een dag, ben nu iig niet alleen en drankveilig.Lieve groet Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Ik ga zo naar mijn schaapjes toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Har ik begrijp je boosheid. Ben blij dat je veilig bent. Denk maar es goed na.Sterkte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 effe checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 ja toch! vandaag anderhalf jaar alcohol de baas!!!!!! (moest even mijn onderschrift nakijken) ;););););) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 en Gem gefeliciteerd met anderhalf jaar + 1 maand! gelukkig blijf jij me steeds voor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Oh jeetje toch, dat ik jullie vergeten ben te feliciteren. Kan ik het nog goed maken Tapas en Gem met een bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Drie klap:sun: voor ieder en een heleboel :rose:nenschijn voor alle maanden die nog komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Oh, kennelijk is iedereen al naar bed. Dan neem ik ook maar afscheid van deze dag.Slaap lekker allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 nou, ik heb de felicitaties in ontvangst genomen Corinne, samen met de klapzoenen, heerlijk! heb er blozende wangen van gekregen! dank je wel!We houden gewoon vol.Gem het kerststukjes gedoe was best leuk gisteren, samen geknutseld en toen het donker was met een geleende gare bus met ladders en kersttakken de wijk in gegaan, en onze kersttakken hoog in lantarenpalen gehangen, voelde lekker stout aan, stiekum iets doen wat niet mag. Ik zal morgen wat foto's plaatsen, want nu is het ook verstandig om te gaan slapen.Al met al was het toch weer een drukke vrije vakantiedag.. oei, onder welke categorie valt zo'n dag?weltrusten allemaal en slaap lekker!!en zorg goed voor uzelve! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antonio Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Hmm, vandaag volgehouden maar hoofd begint alweer te spoken, hoop dat ik het morgen ga redden, truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden