Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 BB, heb je asperines in huis?Wat naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 hihi Spud, way to go girl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Ja schat, die heb ik. 2 genomen voor ik ging slapen. Maar het 'heerst' hier, griep enzo dus misschien ben ik ff aan de beurt. Goed voor mezelf zorgen, komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Gezellig de kaarsje aangedaan.Bij de foto van mij moeder een roos en een kaarsje.Dit is alweer de 8e kerst zonder haar.Het blijft een vreemd gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Bam, ikke niet snap. (zal wel vaker gebeuren vandaag)Ga d'r een mooie dag van maken meis. Ben je bij fam. Vrienden?Hondjes mee, en lekker er even uit tussendoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 BB, ik ben liever geen schat. Ik heb er één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 You too Rolgordijna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Marjo, je ging toch Kerstzingen vanochtend?Deed ik vroeger vaak met mn moeder.Albertine, dat kan ik me voorstellen. Er zal vast altijd een soort van gemis blijven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Enne Marjo, warom krijgt de rest geen kerstkado's, grompel%^^^*&*((**^^%***Ik voel me nogal snel achtergesteld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Pip,Ook voor jou een gelukkig kerstfeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Huh? ik kan niet eens zingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Pippi, vrolijk kerstfeest vandaag. Lekker eten, spelletjesmiddag met de kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Floor, wil je ook niet zelf een schat zijn? Er eentje hebben is mooi, er eentje zijn lijkt me nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Beetje met cadeautjes gaan strooien zeker.. hier, een dikke tút Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Oke Marjo, ik dacht dat jij mee ging zingen. En wat nou; niet kunnen zingen, iedereen kan toch zingen.Het gaat echt een paar nachten behoorlijk vriezen he... Leuk man.Ik ben bij mn broer en z'n zoontje. Gisteravond gezellig samen gegeten en voor de buis gehangen. Straks idd maar even een slag om mei de hunnen. Er moe een dakje op de u maar we niet hoe dat moet.@Spud, bevalt het nieuwe ritme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Veel plezier Spud.Pip, dat heb je mooi gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 quote: Originally posted by: marjoBeetje met cadeautjes gaan strooien zeker.. hier, een dikke tút Tige tank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Ik sluit de dag even af; vriend wil graag dat ik terug kom naar bed. Straks een tweede (door)start? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Buiten als ik bagger door de polder, lukt het soms heel goed.Bytsje raaze! Boven de 6 bij mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Floor, have fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Ja Pip, dat realiseer ik mij ook.Wel mooi gezegd van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 veel plezier Floor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Zit ik hier zomaar met tranen van geluk!dochterlief komt net binnen vallen, ik schrok me een hoedje, normaal komt die voor 12.00 uur haar bed niet uit.Zegt ze heel lief;mam, met kerst hoor ik bij jou thuis, lekker samen! dus ik ben vroeg thuisgekomen.Ach één keer een lieve opmerking en vergeef direct het hele jaar mormelgedrag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Lieve ADBers,Ik log meteen weer uit maar wil jullie allemaal een heel goede kerst toewensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden