stien Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Een hele goede morgen,Allemaal een hele fijne eerste Kerstdag.Ik hoop dat jullie allen het kerstgevoel in je hart mag voelen.Dat jullie die met liefde mogen en kunnen uitstralen naar de mensen in jullie omgeving.Daarmee je zelf kan verwarmen maar ook de ander.Voor wie méér schrijve van mij verwacht, zie het draadje van gisteren.Jawel ik heb echt wel geschreven. Ik laat die eerste glas staan, anders is het met mijn nuchterheid gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Midden in de nacht, maar ik schrijf toch maar op het nieuwe draadje, omdat 25 december wel is begonnen voor mij. Helaas kan ik nu niet meer lezen, maar ik wil jullie laten weten dat we een fantastische avond hadden. Zo super top geweldig. Ja er was drank, maar heb me niet laten verleiden.Ontbijttafeltje is al zover klaar. Iedereen ligt al in bed en ik duik er ook in. Ik heb zin in morgen.En langzaam durf ik te geloven dat ik het kan!!! Ja het is moeilijk, en ik mag het heel lastig vinden van mezelf. Houtje bedankt voor deze zeer inzichtelijke woorden van jou.Deze woorden 'ik mag het moeilijk vinden, en ben niet zo hard voor jezelf hebben me op de been gehouden. EN HOE!!!!!!!!! welterusten, morgen vroeg op de wekker staat op zeven uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 en deze dame gaat ook naar haar bedje toe , het begin van de dag was ietsie moeilijk , het begin van deze nieuwe dag is mooi , ga mij weer verdiepen in het zen van het leven , de doden hebben er niets aan als ik doemdenk , en mijn stervende broer al evenmin , noch minder hebben zij of ik eraan dat ik om hen ga drinken .my myself and i An fijn te lezen dat ook jij een fijne avond gehad hebt .druppeltje ook voor jou feliz navidad aan iedereen trouwens felices sueños Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 A very merry murning!Greep ie me toch nog onverwachts bij de keel, die kerst!nah ja, om 6 uur 's ochtends "Ere zij god", terwijl ik terugloopover het water schalmend. Daar staat mijn dochter. (Pure nostalgie, ik zie me nog voor het slaapkamerraam van mij ouders staan,terwijl de sneeuw valt en de muzikanten kerstliedjes spelen. Dat was het mooiste moment van de dag. Nog even erin, daarna begon de kerststress...)Die trouwens evenzeer niet te spreken was over mijn ochtendlijk gedrag(lees puberaalochtendhumeur), dus ja, een dag als alle anderen.Behalve dat de winkels dicht zijn (Tapas) Jullie begrijpen, een pracht kans om nog even met de hond door het donker.En eerlijk is eerlijk, hier kon ik nuchter toch maar mooi met de tranen in de ogen van genieten.En er prima gehumeurd om 5 uur uitrollen Have a nice day en keep it godly dry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Soothe&Kaia Just stay close behind me! Een kerstcadeautje (krijgt verder niemand van mij) :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 fijne kerst voor iedereen en maak er wat van. An super dat je avond geslaagd was Heb koffie gezet en ga zo nog even een uurtje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Marjo, ik wil het je heel graag zeggen:Je bent een heel groot voorbeeld voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 En aan iedereen die nog lekker ligt te slapen (of al op en iets anders aan het doen):Een gelukkig kerstfeest vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Keep on going Floor!Heb een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 An, ook voor jou: Make your day! Laat dat niet door je man bepalen. Maak vandaag zelf de dag die jij wenst. ** beetje Engels/Nederlands combi :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 :music Goedemorgen op de deze mooie kerstochtend :moon:Voor iedereen een hele mooie dagen toegewenst! met een mooie, warme en kerstknuffel van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Tasseke, ik vind jou een fantastisch mens. En dat meen ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Wanneer zijn nu al die hartjes uitverkocht?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Goedemorgen Floor, Stien, Marjo, Tasseke en Antonia. ZALIG KERSTFEEST Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Goedemorgen allemaal natuurlijk maar Floor ik moet nog eventjes op iets terugkomen!Eigenlijk had ik gisteren al gedaan maar ik weet niet of je het heb gelezenJe Bent Fantastisch !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Spud, vrolijk kerstfeest. Maak er wat van! :ze hebben geen bull-dog ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Zo zijn er nog mensen naar de nachtmis geweest?ikzelf heb gisteravond de hele vond op de bank gezeten, lekker met een muziekje aan en een boek. op een gegeven moment voelde ik me rustig worden en zat eigenlijk te bedenken dat ik in deze tijd er wel graag heen had willen gaan.Nu ben ik niet gelovig aangelegd en al helemaal niet bekend met de kerk maar toch werd ik vanochtend wakker met het gevoel dat ik het had moeten doen.eerst maar eens voorbereidende werkzaamheden doen(ik weet niet welke kerk er open is) dan ko het toch volgend jaar op het wenslijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Goedemorgen,Gelukkig kerstfeest voor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Tas, ik heb het nu zeker gelezen. Neem dat de hele dag mee. Ik zal aan je denken. Tididi dididdiadididammedidoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Tina, Nee, ze waren nog niet uitverkocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 spud,jij weet ook hoe je de kerstgedachte moet verspreiden Ik neem gevoegelijk aan dat het geen goede vriendin is en een slechte invloed op je heeft, dan is de gekozen dag jammer maar heb je het eindelijk wel gedaan.en nu maar hopen dat de boodschap overgekomen is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 TETERETETEREERETETTTTTT,MERRY XMAS.Zo wat een nacht:angry:, 100 x wakker en ik heb last van mn keel. Dt gaat lekker. DE dag is begonnen, hoe is et met iederen, zal ff lezen. Marjo, heb je fijn lopen leren over de schaapjes enzo, hihi.Spud, ben jij uit bed gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Spud, je hebt gelijk. Eerst voor jezelf kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Spud,dat is een resolute beslissing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden