Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 december (derde kerstdag!)


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Kaia

Corinne
:)
ik wens je weldra roeriger tijden
:D



That's da spirit Wing
:heart:



Ik ga even keukenprinsesje spelen (vind ze leuk
:)
), tot later
:sun:




Niet te dra, he. Serieus, ik zou gewoon weer de dag kunnen beginnen om zeven of acht uur en naar bed gaan rond 12 uur en dan overdag gewoon aktief kunnen zijn en 's nachts slapen. Als dat me gaat lukken in 2009 zal ik dat een geslaagd jaar noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij ook Wingchun.

We moeten onze energie steken in het droog blijven of worden.
Ik zit alleen nog met de woorden die naar Corinne zijn uitgesproken.
Daar heb ik echt mee gezeten, wilde weten wat jij, Corinne zou zeggen.
Maar je staat volgens mij sterk in je schoenen.
Voor mij was dat de grens van zeer grote onbehoorlijkheid en ik verwacht dat Geer heel lang in de ban moet.

Zo laatste was zit erin. Wat een heerlijkheid om naar zo'n zoefende, draaiende, pompende wasmachine te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,
Begrijp ik dat je wasmachine gerepareerd is? Dat is goed nieuws.
Ik heb er ook nog een was in de wasmachine zitten en een in de droger.
Straks rond half twaalf was uit de droger, was uit de machine en was in de droger.
Morgen nog een was die afgeeft, dus daar moet ik stipt op tijd bij zijn.
Het was ontzettend kwetsend gisteravond. Daarom ben ik ook blij dat ik gister een-laat-alles-maar-van-me-afglijen-dag had. En heel blij was ik met bemoedigende woorden.
Ik hoop iig geval dat de nieuwjaarsnacht zonder zulk gedoe verloopt.
Het zijn dagen waarin mensen als wij extra steun nodig hebben van elkaar.
Ik zit dan wel veilig bij andere mensen waar matig tot niet wordt gedronken en men van mijn probleem op de hoogte is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne voor mij ben je een echte heldin geweest gisteren ivm hoe je reageerde op de postings :present:
wing schrijven , muziekje beluisteren wandelen en je gedachten verzetten (zou ik ook beter op mijn eigen ikke toepassen)
ik heb gegeten de afwas gedaan en ga dadelijk even dweilen en nadien een lekkere douche nemen
daar juist was ik klein misty kwijt ........... zat ze in de oven tuttenbol :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun: ja ik kan me dat wel voorstellen. Ik ben gisteravond gewoon naar bed gegaan. Nu blijkt dat dit het beste was, want stel dat ik gisteravond ook op het forum zat, kweet niet hoor.
Doe ALLES ALS JE maar NIET gaat drinken Wing!! Morgen zal je blij met jezelf zijn. En echt het gaat over. Zie het als een hele hele grote golf die over je heen komt en dan weer langzaam terug gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Net uren zitten lezen, ook over gisterenavond.
Schokkend, maar daar is nu inmiddels wel genoeg over gezegd.


Heb een goede kerst gehad, alle kinderen en kleinkinderen zijn gisteren komen ontbijten.
We waren met z,n twaalven. Het is wat als je aanvankelijk met z,n tweeen begint.!!

Wing, zit het even uit, dan ben je morgen weer harstikke trots op jezelf!

Marjo, ook een heftige beslissing genomen las ik. Sterkte joh.

An. ga je nog steeds goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo
hier alles goed
alles is gezellig en zonder trek verlopen
geen gremlins en triggers gehad of gezien
wees je bewust van je valkuilen en ben eerlijk
tegen je zelf. is trek je het waard om onderuit te gaan
en weer opnieuw te moeten beginnen. of is jouw nee NEE
en drink je niet.
op de een of andere manier lukt het mij om moeilijke
momenten te omzeilen en om te zetten in positieve gevoelens
en handelingen
ik wens jullie toe dat dit ook jullie mag lukken
bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun,
Ga iets geks doen, als het je maar van de drank weghoudt.
Weet je wat heel rustgevend is: een zelfgebreide vest van de knopen ontdoen. De naden lostornen en vervolgens de sierrand, mouwen, voorpanden en het achterpand uittrekken. En van alles mooie bolletjes maken. Tussendoor pause nemen mag. Let er dan wel op dat de katten niet komen 'helpen'. Een van die van mij heeft gisteren het kluwen bewerkt tot een bijna onontwarbaar geheel van klitten. Ik ben er zelfs door vergeten om te roken.

Bako,
Jij gaat goed. Knap zoals je met de trek weet om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Ik was een held in pyjama en op sloffen, druk bezig met het uittrekken van een gebreide vest en het opwinden van de wol (die heel poeslief door onze rosse kat lekker omgewoeld was).
Volgende keer de ovendeur niet open laten staan. Katten hebben er aardig de neiging toe zich in nesten te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing niet drinken is niet leuk maar drinken ook niet en dat is lastig.

Hier is het ook niet echt feest. Ik word zo moe van mezelf en vind gewoon niks leuk, ook niet niet leuk maar ook niet leuk en zo gaat het al weken, alles is zo vlak en ik probeer er beweging in te krijgen maar weet niet welke kant ik op wil. Zoals Marjo en Marieke, al is het niet leuk, maar dat je wel weet waar de schoen wringt en dat er een keuze gemaakt kan worden die weer nieuwe perspectieven bied. Voor mijn gevoel leid ik mijn leven zoals ik het wil leiden maar word er toch niet gelukkig van.

sorry hoor, even somberen, het is niet anders. Ik zie dan ook wel uit naar het weekje weg en hoop echt dat dat wat duidelijkheid zal geven. Het gaat ook niet slecht maar het gaat ook niet echt goed en dat kost mega veel energie. Gewoon doorbaggeren dan maar, zonder drank en dan zal er toch echt wel een keer dat moment komen dat ik het weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, vandaag ga ik weer als een speer. Die stemmingswisselingen horen er gewoon bij.
Gisteren heb ik me er letterlijk en figuurlijk maar bij neergelegd, snapte niks van mezelf.

Heerlijk dat je goede dagen had! Ik heb ook mooie momenten gehad hoor de afgelopen dagen.
Hele mooie eigenlijk, maar als je er middenin zit lijkt het alsof de sombere of nietgevoelens de overhand hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun: geluk zit 'm in de kleine dingen, als je het kan zien tenminste. Een warm huis, de ochtendzon.
Een bloem die uitkomt. Een lekker kop koffie. De glimlach van een kind. Mooie muziek.
Geluk is niet te grijpen, het is er gewoon, als we ervoor open staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EEn lekker zacht bed, waar ik nu in duik. Heb geprobeerd zo lang mogelijk op te blijven, zodat ik niet om 5 uur in de ochtend naast mijn bed sta. Alhoewel ik die lange ochtenden zalig vind.
De stilte, de rust, mijn creativiteit.

Toen ik nog dronk waren de ochtenden een hel!
Ik kon nooit slapen en ergerde me kapot aan de 'ochtendvogels'. De begonnen om 5 uur of zo te fluiten. De zon die opkomt. VRE SE LIJK. Na veel pijn en moeite kon ik dan nog een uurtje slapen om vervolgens geradbraakt en woedend op te staan.

Zo zie je dat geluk en ongeluk precies naast elkaar liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...