Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 december (derde kerstdag!)


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo ik drink mijn lievelings drankje uit ( kraantjeswater met twee vitamienen pillen ) een vitamine b pil en een ginseng pil , en ga ook lekker slapen .
pipke de keuzes welke jij maakt zijn je eigen keuzes , ik ben momenteel blij dat ik kies voor het niet drinken want ik voel hoe gevaarlijk mijn laatse schuivers zijn voor mijn eigen ik
slaap zeeeeee :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,
Juist en daarom ben ik blij dat hij zijn pijlen meer naar mij richtte en niet naar iemand die het moeilijk had.
En ik hoop ook dat hij weer in orde komt. Dr Jekyl en Mr Hyde was waar ik aan moest denken, alleen gisteravond kon ik er niet op komen.
En nee, ik ben geen engeltje, zelfs geen gevallen engeltje. Ik ben ik en ik heb goede en slechte kanten en soms overlappen die.

Blacky,
:sun: en slaap lekker!

Pippi,
:heart: een prima besluit om nuchter het nieuwe jaar in te gaan.

En ik ben het er mee eens: waarom wachten tot 2 januari als het nu al kan.

Iedereen: :sun: en slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Met mij Helder

Het is al een tijdje dat ik in de zogenaamde meelees stand sta en ik wil daar graag verandering in brengen, al een langere tijd heb ik behoefte te reageren op het dag draadje, en niet om even nieuwjaar te wensen.
In de kleine uurtjes speelt het wel /niet drinken bij mij op, en daar baal ik van, en meelezen is niet voldoende meer.
Niet dat ik een vliegende duik zit, dat valt wel mee.

Er speelt wat anders, ik ben niet helemaal gezond op dit moment, en ik kan het niet verkopen, als er belangstellend wordt gevraagt, hoe het is met mij ( bovenwonder goed overgens) en ik moet dan wel een paar bieren weg liegen, aan vrienden en familie en zij die om mij geven.

En ik heb daar schuld gevoelens over, en wil weer vrij zijn te verhalen, hoe het is met mij.

Wel tot later Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ben ik deze hele babylonische spraakverwarring wel begonnen!
Ik drink vandaag niet, gisteren niet, morgen niet, maar ik zit in de hele rottige tussensituatie!
Ik twijfel, struikel, begin opnieuw, en heb, om hele persoonlijke redenen, die ik overigens best toe wil lichten, gewoon 2 januari gekozen als nieuwe doorstart.
En natuurlijk hoop ik dat ik tot die tijd óók niet drink, maar dit is voor mij gewoon een nieuw beginpunt!

Dus:na heel lang gestopt te zijn, begin ik opnieuw met stoppen. Misschien nu al, maar als streefdatum: 2 januari!

Het is al heel wat om dit weer zwart op wit te zetten!
Slaap lekker, iedereen!
Ik pluk mijn hondje op en ga naar bed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...