CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Mannen zijn echte kletsmajoren.Ze kletsen de lellen van je oren.Ondertussen doen ze niks.We sturen ze maar naar Phoenix.Sorry mannen, maar ik had zinom te rijmen in het begin.'k Neem weer even pauze. Ik haat de herrie van stofzuigers. Mijn oren gaan daar van suizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ik ga vanavond Peking Eend halen, lekker die pannenkoekjes met geroosterde eend, reepjes lente-ui, komkommer, wortel en hoisinsaus! Mmmm....Het geld maar eens laten rollen!Het allerlekkerste zijn ze als je ze een dag van te voren besteld, dan hangen ze hem 14 uur in de wind te drogen, hem steeds (de eend dan, hè) bestrijken met honing, en er ieder uur lucht onder de huid spuiten, dan wordt-ie superkrokant! En dan is het eigenlijk alleen nog maar een voorgerecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Lekker, hebben we net drie kerstdagen gehad, zitten we weer allemaal over eten te praten!Wat een welvaart, hè?Hoewel ik nu al die goede doelen-shows op t.v. wel heel goed zat ben! Te veel is te veel, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Trees, lekkerbek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Als die eend zo,n eind moet vliegen zit er geen vlees meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Kirky: haha, wat heb jij vandaag?Trees: tjonge, wat ben jij een lekkerbek, wist ik niet hoor. Spannend zo'n eend? ff kijken of het eend is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Jemig, volgens mij heb ik er een beetje te veel knoflook ingestopt ... ruiken jullie het ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Zondag is toch rustdag! Dus mag je onbekommerd niks doen.Ik kap ermee. Morgen is er nog een dag en een stofzuiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ferry, hoe is het gegaan/ koud? Strak plan. Klaas vanavond thuis. Morgenochtend ook. Hebben 'm gelijk een logeein de maag gesplits! Wing, lekker ite bij suske! Trees, ook lekker eten en An en everybody! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 hallo allemaalna dagen van meegelezen te hebben op dit forum moet mij iets van het hartforum alcoholdebaas is het forum waar wij ons nu bevinden.maar voor wie is deze site nu eigenlijk, is het een babbelbox voor slap geklets of een forum waar je in contact kunt komen met lotgenoten?bij spelrgels staat geschrevenheeft u behoefte aan contact met anderen, wilt u wel eens weten hoe anderen het het alcoholprobleem aanpakken? Dan is het forum misschien iets voor u.Een forum, ook wel prikbord of discussiegroep genoemd, is een plek op de website waar mensen anoniem met elkaar in contact kunnen komen. U kunt hier berichten aan anderen plaatsen zodat u ervaringen kunt uitwisselen en uw situatie met anderen kunt bespreken en delen. Nu heb ik de laatste tijd bijna niemand van jullie gezien in de rubriek Wie is Wie waar de nieuwe lotgenoten zich komen voor stellen en daar de eerste stap zetten om van die rottige drank af te komen.laten wij ze daar gaan opvangen en hun begeleiden over het wel en wee op deze site.maar laten we ons ook meer gaan toeleggen op het uitwisselen van oplossingen voor ons drankprobleem.en natuurlijk hoort daar ook geklets in de ruimte bij voor de nodig lol en afleiding.help elkaar astublieftgrt[ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ja Robert, we zijn direct weer serieus. Stel je vragen gerust.Nu is het hier de afgelopen tijd nogal druk geweest met nieuwe aanmeldingen.Ik heb heel veel gereageerd bij 'wie is wie' en ik was eigenlijk teleurgesteld door degene die zich hadden aangemeld, want we zagen hier slechts een enkeling terug.We proberen ook onze tijd door te komen. In plaats van alcohol drinken schrijf ik heel vaak op het forum,Kan je nagaan hoeveel tijd ik in drinken van alcohol heb gestoken.Ook zijn we een beetje aan het bijkomen van de kerst waar altijd veel drank voorbij komt.Ik ben de kerst alcoholvrij doorgekomen, jij ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Hee Robert, kan me er wel iets bij voorstellen wat je schrijft.Ook ik heb de laatste tijd niet meer gerageerd bij wie is wie.Heb nu even meer de behoefte mensen hier op het draadje te verwelkomen.Dus welkom! En stoer dat je vanf 5 december al niet meer drinkt.Dat is al een hele tijd, dus zul je al zeker menig trekmoment hebben doorstaan. knap!Hou vol! Een ieder die hulp wil is hier van harte welkom. Daarvoor zijn we hier met z'n allen tenslotte. Stoppen met drinken moet je zelf doen.Maar hier komen gaf mij veel warmte en herkenning. En de kracht om door te gaan.En nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Leuk Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Hoi Robert,Alleerst welkom.Ik moet bekennen dat ik gestopt ben om te schrijven bij wie is wie.Het gebeurd vaak dat mensen helemaal niet meer reageren.Als je echt wilt is het forum makkelijk toegankelijk en ik geefje gelijk dat er vandaag een beetje melig wordt gedaan.Er zijn hier ook dagen met erg veel zwaar weer, dus zo'n ontspannensfeer als vandaag is dan best prettig.Als er een hulpvraag komt of is staan de mensen hier klaar omhulp te bieden.Zowel als het om alcohol of andere zaken gaat.Schrijf mee op dit draadje.Goed trouwens dat je al vanaf 5 december niet meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Zo kweek je luie vogels Kirk.Maar lief is het. En leuk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Dus blijft over Victualia Pippilotta...Ga je op vakantie Pip? Of...Neem je een forumbreak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Inderdaad Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Schrik me dood man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ga je weg Pippi?of is het nu zo dat je de vouwgordijnen af hebt gemaakt.Toppie, en een moeilijk klusje lijkt me zo.Ik miste je al vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Oh! Dat had ik ook altijd.Nu wil ik niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Houtje,Ferry,Man en zoon zijn ook een wedstrijd wezen lopen vandaag. Hun spullen zitten alweer in de wasmachine.Tasseke,Bankhangen is een heel belangrijke bezigheid. En maak eens een lijst van wat mag. Ik probeer mijzelf het moeten af te leren en mijn man probeert me daar sinds kort mee te helpen.Spud,Die nationale niet roken dag was 6 november. Ik heb er maar eentje extra opgestoken.An,Veel wijsheid in je bericht van vanochtend. Ik neem wat tips over.Vie,Albertina,Mij valt in je berichten van de laatste dagen op dat je een stuk rustiger bent geworden. Dat is goed en daar ben ik blij om.Blacky,Tapas,Dat is zeer herkenbaar: het luisterende oor en voor een ander weten te relativeren en ondertussen daardoor je eigen grenzen overschrijden en last but not least ook nog eens gaan piekeren over de zorgen van die andere. Op tijd Nee zeggen is en blijft moeilijk (voor mij althans).BamBam,Ik dacht dat je al gestopt was met roken. Doe Fran de groeten.Antonia,Kaia,Goed idee: een draadje voor de katers op 1 januari.Marjo,Wij zijn na mijn mans mededeling in relatietherapie gegaan, al heeft dat nog even geduurd. Ik ben toen ook weken alleen maar bezig geweest met het verwerken daarvan. Ik heb wel gelijk mijn moeder daarover ingelicht. Dus geneer je absoluut niet dat je nu even de sorres van onze forumgenoten er niet bij kunt hebben. Schrijf lekker van je af. En ik vind je eindzinnetje fantastisch en ga dat opschrijven: quote Geluk is als het hoofd stilstaat en in de stilte één bent met je gevoel unquote.OK, op jouw verzoek: BLIJF G@DVERD$MME KNOKKEN VOOR JEZELF MARJO!!!!!!! En maak gebruik van het forum voor steun. Wingchun,Stien,Trees,Kirky,Bako,Sammy,Robert,Ik snap je binnenvallen niet. Iedere keer als jij komt met een bericht is dat een bericht dat hier niet genoeg over alcohol wordt gepraat. Man toch, we zijn hier de hele dag bezig om van de alcohol of de gedachte er aan af te komen. En daar horen afwassen, schoonmaken, grapjes maken, zeuren over al je relaties e.d. bij. De kracht van dit forum is juist dat er altijd wel iemand aanwezig is in geval iemand een noodkreet plaatst. Ik heb bij ikstop gezeten toen ik stopte met roken. Daar wordt niet gereageerd op een noodkreet omdat er zelden mensen on line zijn. Vertel hoe het jou vergaat. Hoe jij van de alcohol afblijft. Hoe je leven verandert en hoe je dingen droog aanpakt. Dan lever jij een bijdrage waar anderen wat aan hebben. Je mag natuurlijk ook gewoon op de achtergrond blijven lezen, maar kom dan niet met dit soort aanmatigende berichten a.j.b.Door gebrek aan tijd schrijf ik zelden nog bij de Wie is Wie. Helaas is het zo dat van de 10 aanmeldingen er maar eentje serieus gaat werken aan zijn of haar probleem.Pippi,Ik vroeg me al af waar je bleef vandaag. Nu weet ik het: je was in de gordijnen gekropen .Dus nu wordt je Vouwgordijna?Overigens kan ik me niks voorstellen bij vouwgordijnen.He, he, ik ben bijgelezen. Wat een opgave! Maar wat een winst aan wetenswaardigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Hoi Marjo,Het was inderdaad erg koud, op de dijk een oostenwind, nou en dat voel je wel. Maar verder een mooie loop. Ik was binnen in 27.45, dus ik ben tevreden. a.s zondag en de daarop volgende zondag nog een keer. Dit is een loop, die dit jaar voor de 40ste keer wordt gehouden. En dan 4 zondagen achter elkaar. Maar ik loop er maar 3 van.Meid ik hoop dat je, het goed vol gaat houden en blijven schrijven, niet zakelijk doen. Want het is erg emotioneel, waar je mee bezig bent.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 je kunt ook aan werk zijn en niet aldoor online zijngrt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Kirky: ja dat vind ik nou ook, zit ik me nog schuldig te voelen ook. Net het echte leven hier he.We worden hier hard gemaakt grrrrrrr....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden