Spring naar bijdragen

zondag 28 december


Houtje

Aanbevolen berichten

Water: volgens mij heb ik dat allemaal gedaan, maar automatisch aanvullen kon ik niet veranderen.
Ik kijk er nog eens naar, zat ik toch goed. Alhoewel ik denk dat ik me niet hoef te schamen dat ik een keer ADB heb bekeken, ze kunnen toch niet inloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja precies, ik laat het ook los nu (wel ff kopieetje gemaakt van je tip)!

Marjo: Ik had vijf jaar niet gedronken en ging al een paar maanden niet meer naar AA.
Ik was eenzaam en los van mijn mede alcoos.
Ons huwelijk raakte in een mega crisis.
En ik wilde echt scheiden, heel, heel echt! Mijn man ging weg en ik ..... kocht een fles wijn.
Ik kom me toch in een drankjank terecht, vreselijk gewoon.
Je mag EEN keer raden wat er toen gebeurde, precies, ik wilde dat hij weer terug kwam.

Ik kan nu niet zeggen hoe het was gegaan wanneer ik niet had gedronken, maar wat ik wel weet dat ik betere beslissingen had genomen. Ik was toen een en al zieligheid en boosheid, moedeloosheid, depressief, hopeloos, verlaten, eenzaam... kortom ik zag het helemaal niet meer zitten.
Enigzins had ik dezelfde gevoelens natuurlijk ook voordat ik weer begon, maar MET drank leek het alsof er een vergrootglas opstond waar de zon op schijnt.
Ik brandde gewoon weg van ellende

Ik wil maar zeggen.... DOE ALLES ALS JE MAAR NIET GAAT DRINKEN.
DE DRANK ZAL JOU VERWOESTEN !!!!

Praat met je ouders, je vrienden, bel ons allemaal op, schrijf brieven, ga hardlopen, koop nieuwe kleren, ga naar de bioscoop ALS JE MAAR NIET DRINKT.

!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niet dinken An. Ik doe het niet!
Trouwens, zij (mijn vriendin) zou het me niet
eens geven. Me eruit schoppen denk ik...
Bedankt lieverd, voor je openheid! :heart:
Ik ben daar inderdaad ook al te vaak geweest.

Heb gegéten! Wow.. Extra toetje met slagroom...
Komt helemaal goed. Delen, ja. Helpt!
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik heb het ook gehad, zo'n vreselijke dorst! En als ik niet snel wat kon drinken kreeg ik een hele droge mond! Vreselijk! En ik viel af, dat was wel weer leuk! Maar toen mijn ogen achteruit gingen werd het toch duidelijk: diabetes!
Laat het anders nog maar eens testen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, ik wil graag mijn excuses aan je aanbieden. Ik zie dat je nu bent ingelogd. Ik had gisteren niet zo mogen reageren. Jouw reaktie op kerstochtend viel mij echter ook heel erg koud op mijn dak. En ik probeerde je echt een goede kerst te wensen.

Troost je; het voelt niet als mijn persoonlijk ding om als compleet forum te stoppen c.q. door te gaan met stoppen met drinken van alcohol. Het is een poging om met z'n allen straks weer de goede kant op te gaan. Ik ben daar een onderdeel van. Dus als je wilt meedoen, dan doe je het voor jezelf en niet voor mij. Zou je er nogmaals over na willen denken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ben ook blij dat er geen ruzie is.

Ok. Tas inpakken. Blijf een nachtje.
Praten, lachen, dansen, huilen.
Zo'n avondje zal het wel worden. :D

Ontzettend bedankt voor al jullie woorden en steun.
Jullie slepen mij er alweer doorheen!

Ik denk dat ik aan het eind van de avond nog even om het hoekje kom gluren.
Haar kennende zal ze vragen, moet je niet ff naar je forum? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De steen is sterk, maar het ijzer breekt hem.

Het ijzer is sterk, maar het vuur smelt het.

Het vuur is sterk, maar het water blust het.

Het water is sterk, maar de zon verdampt het.

De zon is sterk, maar een wolk verduisterd haar.

De wolk is sterk, maar de wind drijft hem voort.

De wind is sterk, maar de mens weerstaat hem.

De mens is sterk, maar de dood slaat hem neer.

De dood is sterk, maar sterker dan de dood is de liefde.

De liefde vergaat nimmer weer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even over uit elkaar gaan. Dit is mijn tweede huwelijk. Mijn eerste man is de vader van mijn kind.
Ook wij zijn tig keren uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen, onze relatie toen we eenmaal apart waren was veel fijner dan dat wij een stel waren. Het was een super ex maar een vreselijke echtgenoot ;) mijn dochter heeft er dan ook helemaal niet onder geleden dat wij gingen scheiden. Er kwam een hoop rust voor terug in haar leven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na mijn scheiding heb ik lang alleen gewoond met mijn dochter. Had wel relaties maar samenwonen brrrrrrrrrr dat wilde ik echt niet meer. Goed ben er uiteindelijk toch weer ingetrapt, zelfs weer getrouwd maar goed, toen ik alleen woonde kon ik mijn ex altijd bellen voor een klusje ofzo en dan kwam hij direct. Tijdens ons huwelijk was hij altijd overal te beroerd voor, raar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...