Gast Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Misschien ben ik ook te streng voor anderen Kirky...Je genezing lost zich nou eenmaal niet op bij de eerste de beste peut. Bij een nare ervaring, of dat je gewoonweg niet gehoord wordt. Wil nog niet zeggen dat ze allemaal verrot zijn..Wow, wat zeg ik nu! :$Als je voor jezelf kiest, dan komt er ook een lange weg Da's mijn ervaring. En als je maar lang genoeg blijft zoeken vind je de juiste pers(o)on(en) die je voort kunnen helpen. Maar die energie moet je wel hebben... en dat vergeet ik soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ik lees hier over toetsenbordproblemen.Hebben jullie het volgende al eens geprobeerd?Draai je toetsenbord om en laat het aan een kant (niet op toetsen) rusten op de tafelrand. Geef vervolgens eens een paar goeie roffels op de onderkant. Leg er wel een krant onder of hou de stofzuiger bij de hand.Ongelooflijk wat er troep eruit komt. Alleen te voorkomen door niet te roken, niet te eten en geen katten of honden, geen paperclips of nietjes boven het toetsenbord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Of een matje over je toetsen, Corinne. Ja, ja, Wing, ik hou al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 An, e.a.,Het is ook niet goed om zo maar bestanden te gaan wissen als je niet weet wat het voor bestanden zijn.De vader van een ex collega van me had het een keer gepresteerd om de 'system'directory te wissen. Vond ie een hoop onnodige ruimte innemen. Tja, toen deed die compu het niet meer.Afblijven dus van bestanden tenzij het zelfgemaakte documenten of foto's of muziek betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Hoi,Even een kleine melding Hopelijk gaat het een ieder naar wens!Hier is alles rustig.Weinig te melden, dus ik groet allen!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 ha wing,net als jij.... met oud aan de appelsap en met nieuw............een nieuwjaarsduik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Hey, Tasseke! Ik hoor het nog wel waar we meeten oké? Ik gaat nu afsluiten.. Fijne avond iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ja leuk hoor Kirky± maar zo is het wel zo ongeveer. Bezigheidstherapie. En ik weet niet eens waar jullie het over hebben hier. Hemel en dan die outlook snap ik ook al geen dr"k°l van, jeminee zeg wat een toestanden.Al die ROT APPARATEN; om er gek van te worden. En ik kan ook niet stoppen he. Terwijl ik me op de oliebollen moet concentreren., Het pak staat naast me om gelezen te wroden!!! .... maar we drinken niet he...... dat kwam ik ff zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Oeps, en is niet 10 maar elf jaar geleden. 1997. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Eerst ns kijken of ik niet vergiftigd wordt door die rot senseo #"$# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Wat ga ik doen!! Zeer weinig! Ik gedij het best in een rustige omgeving.Anna de bezige bij, gaat haar fameuze oliebollen en beignets bakken.Verder laat ik het een beetje over me komen. We zullen zien.Het zal wel aardig zijn! Ik ben gauw tevreden, meestal vind ik het wel goed!Groet.@ Winchun, ik heb weinig gelezen,lukt het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 G@dverd@mme, wat leest mijn hart!Waarom Wing????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Spud,voor je afsluit.............ik kom morgen erop terug.......dan ben ik uitgegoogeld en heb ik besloten of ik met de trein of auto ga maar deal is deal!!!Marjo,wing zit te geiten, jajaja rare humor!! mar hij wil geen nieuwsjaarduik doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Wing, is dat naar de klote zuipen een grap? Ik hoop het. Je activeert je systeem weer opnieuw.Ach je weet het zelf wel!Take Care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 hmmmm wing,ik vat het als geiten op.... ja toch???offe niettte?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 joehoeeee,bij de les blijven!! het speelkwatier is over!! worden serieuze vragen gesteld!!daar ken ik een liedje van.....het is stil aan de overkant....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Wingchun,Best man, ik zit nu nog met de trek doordat ik de 10de en de 11de gedronken heb. Doe het niet! Of beter: doe dat jezelf niet aan. Het is het niet waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Lulkoek Wing!!Wat is er?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Wing, wat is het, wil je niet alleen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Wing± ja dat gaan we dus ff niet doen he=! )tjee heb ik het IS teken gevonden.Nee zonder gekheid Wingchun... je bent zo harstikke op de goede weg.En je baalt als een stekker hoor, dan kan ik je verzekeren!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Wingchun!Kom, blijf hier hangen! Dan ben je niet alleen. Kom op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Hij is van de lijst van actuele gebruikers af. Dus hij is niet meer actief of niet meer on line. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ik maak me zorgen!Wing, als je dit nog leest.Neem contact met iemand op!Je hoeft je niet alleen te voelen!Misschien helpt het van je af te schrijven.Je mag me altijd bellen.Kom op Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Waarom wil je zo graag drinken Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Jemig Wing± hier word ik dus echt niet goed van. We zijn hier al dagen, weken weet ik veel hoe lang aan het schrijven en ik zie je groeien en bloeien. Meen je het met dat drinken of zit je wat te spoken== vraagteken. Die rotcomputer ook, zit ik me schuldig te voelen omdat ik over dat stomme ding begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden