An Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Jemig , ik ben jaloers, ik wil ook ff slapen. Ken niet.Bezoek zal zo wel binnen stormen.Ik heb er hier ook een rond lopen met ladingen knallers.Afschuwelijk, ben ik helemaal met jullie eens. Maar deze hier, kan ik dus niet tegen houden he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 OK Soothe: ik weet niet of mij dat gaat lukken dus ik wens je nu al het ALLER beste voor 2009. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 An, dan wens ik je een goed 2009!! Dit jaar droog uit, en het volgende droog in. Je doet met me mee, toch? Groet!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hallo An en Soothe,Jullie zijn de enige nog inglogd zie ik , de rest is gaan slapen geloof ik.Heerlijk lijkt me dat als je dat zomaar kan overdag.An,hoe gaat het met je?Het jaar is bijna om he!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Lieve mensen,Ik ga uitloggen.Vanavond bij een vriend gourmetten en spelletjes doen.Hoogstwaarschijnlijk zal ik als enige niet drinken vanavond. Maar dat is dan maar zo.Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een goed begin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 hallo allemaal, even wat van me laten horen. Nou, als je geen last van vuurwerk wilt hebben moet je NIET naar Ommen gaan, lang leve de carbid, het lijkt de gazastrook wel (sorry)maar het gaat hier goed, we blijven droog, het is wel hectisch zo af en toe maar zo midden in de bossen zitten heeft wel wat, met uitzicht en zonsopgangen boven de witte weilanden.Ik wens iedereen een hele fijne droge avond toe en een droog nieuwjaarwie weet laat ik deze week nog wel wat horen, volgend jaar ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Kom ook nog even koekeloeren. Er hangt hier een ontzettend vette lucht van oliebollen. Morgen de gordijnen weer in de was.En zie op internet dat het minacht graden is. Minacht?Sriefdochter belde dat ze vanavond thuisblijven, want kleinkinderen zijn allebei ziek. Man is naar ze toe, dus alleen vanavond. Vind ik eigenlijk wel prettig, had al geen zin in gezellig doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hoi, ik heb craving naar de jip & janneke-champage die in m'n koelkast staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 lieve mensen,voor allemaal een mooie en goede jaarwisseling.Vanovond slaap ik vast al, ik heb hoge koorts dus voel me dizzy.OOk niet zo heel erg hoor krijgt mijn koppie een beetje rust.dus lieve mensen alle goeds voor 2009.liefs Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Zo! Opgeladen.Wilde dromen, ik stond voor hete vuren..Maar ik overwon mijzelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 :moon: goededag allemaal :moon:ik ben weer ontwaakt en ga me nu in mijn feestjurk hijsen, wel eentje mt stretss want ik heb het menu gezien, hutspot met klapstuk, worstenbroodjes, saucijzenbroodjes, vietnamieese loempias,bitterballen, oliebollen, appelflappen, zalmschotel en dan nog de gebruikelijke toastjes, chips, worst en nootjes.ik ben nu al misselijkIk wens jullie allemaal een hele fijne avond en een veilige jaarswisseling toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Disney in the fridge.Straks de boerenkool op het vuur..Ik weet niet hoe het komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Mmmmm..Hangt ervan af wat je erbij neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Of dat bedroevend is weet ik niet. Ik kreeg net een mail van mijn exman, dat doet hij altijd op 31 december. Hartverwarmend. Toch een paar heel fijne jaren met hem doorgebracht. Ook al hebben we het verdronken. Trouwens dat was niet die man over wie ik het laatst had, maar de man van wie ik ontzettend lekker heb leren koken.Ik drink vanavond zelfgemaakte gluhwein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Klinkt al beter! Vie mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ben d'r weer even weg van...Boeskool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Alles under control hier?Stilletjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Folle lok en seine voor m'n waarde kransgenoten vanaf 'n koud werkplekkie!Laatste avonddienst hier, zeven op 'n rij, dus kejje nagaan wanneer ik begonnen ben, leuke feestdagen gehad... Viel wel mee, hoor.Als 't goed is worden we vanavond vroeg afgelost zodat we voor twaalven thuis zijn.Welnu, m'n waarden, maak er wat van in 2009, geluk en gezondheid, hou 't droog.Hier staat stoppen met roken in de planning.De klappertandende kucher, of was het de kuchende klappertandende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Strak plan, Haddock!Lokkich neijier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hier is het ook even rustig, de carbidbommenmakertjes zijn denk ik ook even boeskool eten om vanavond weer verder te gaan. Vie, ook wel lekker dan, een avond alleen. Geen emotioneel gedoe om 12 uur, ik was als kind altijd ziek om 12 uur, door die opgelegde spanning en dan de emotionele ontlading en dan een kwartier later zat iedereen weer tv te kijken... poeh! maar hier is het een stuk relaxter, met 7 honden en 3 meiden in een huisje vol met chips en chocola en salade en stokbrood, geen luxe huisje maar wel met breedbeeld tv en in een mooie witte bevroren omgeving, beetje luieren, eten, luieren, wandelen, luieren eten... Het zou gaan regenen rond middernacht, daarnaast mistig enzo dus niet helemaal droog maar wij houden het hier wel droog! jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ik doe mee Tapas!Het klinkt goed daar bij jou!Geniet ervan meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Droog wat drinken betreft zeker. Het is ook een tranendag. Dus niet geheel droog. Ook ok.Folle lok en seine voor iedereen. Dat een ieder zijn of haar patsboem moment mag vinden en verlost mag worden van de obsessie om te drinken. Dat is wat ik jullie toe wens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 lieve mensen , het gaat hier niet goed kom er wel maar weet nu effe niet hoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Lieve Blacky.Ik hoop niet dat je gaat drinken.Hoe moeilijk ook. Ik wil je wel even vasthouden...Virtueel dan maar {{{}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden