Spring naar bijdragen

woensdag 31 december 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

Jemig , ik ben jaloers, ik wil ook ff slapen. Ken niet.
Bezoek zal zo wel binnen stormen.
Ik heb er hier ook een rond lopen met ladingen knallers.
Afschuwelijk, ben ik helemaal met jullie eens. Maar deze hier, kan ik dus niet tegen houden he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo allemaal, even wat van me laten horen. Nou, als je geen last van vuurwerk wilt hebben moet je NIET naar Ommen gaan, lang leve de carbid, het lijkt de gazastrook wel (sorry)
maar het gaat hier goed, we blijven droog, het is wel hectisch zo af en toe maar zo midden in de bossen zitten heeft wel wat, met uitzicht en zonsopgangen boven de witte weilanden.

Ik wens iedereen een hele fijne droge avond toe en een droog nieuwjaar
wie weet laat ik deze week nog wel wat horen, volgend jaar ofzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ook nog even koekeloeren. Er hangt hier een ontzettend vette lucht van oliebollen. Morgen de gordijnen weer in de was.
En zie op internet dat het minacht graden is. Minacht?
Sriefdochter belde dat ze vanavond thuisblijven, want kleinkinderen zijn allebei ziek. Man is naar ze toe, dus alleen vanavond. Vind ik eigenlijk wel prettig, had al geen zin in gezellig doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon::moon: goededag allemaal :moon::moon:

ik ben weer ontwaakt en ga me nu in mijn feestjurk hijsen, wel eentje mt stretss want ik heb het menu gezien, hutspot met klapstuk, worstenbroodjes, saucijzenbroodjes, vietnamieese loempias,bitterballen, oliebollen, appelflappen, zalmschotel en dan nog de gebruikelijke toastjes, chips, worst en nootjes.

ik ben nu al misselijk

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en een veilige jaarswisseling toe!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of dat bedroevend is weet ik niet.
Ik kreeg net een mail van mijn exman, dat doet hij altijd op 31 december. Hartverwarmend. Toch een paar heel fijne jaren met hem doorgebracht. Ook al hebben we het verdronken. Trouwens dat was niet die man over wie ik het laatst had, maar de man van wie ik ontzettend lekker heb leren koken.
Ik drink vanavond zelfgemaakte gluhwein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Folle lok en seine voor m'n waarde kransgenoten vanaf 'n koud werkplekkie!
Laatste avonddienst hier, zeven op 'n rij, dus kejje nagaan wanneer ik begonnen ben, leuke feestdagen gehad... Viel wel mee, hoor.
Als 't goed is worden we vanavond vroeg afgelost zodat we voor twaalven thuis zijn.
Welnu, m'n waarden, maak er wat van in 2009, geluk en gezondheid, hou 't droog.
Hier staat stoppen met roken in de planning.

De klappertandende kucher, of was het de kuchende klappertandende?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het ook even rustig, de carbidbommenmakertjes zijn denk ik ook even boeskool eten om vanavond weer verder te gaan. Vie, ook wel lekker dan, een avond alleen. Geen emotioneel gedoe om 12 uur, ik was als kind altijd ziek om 12 uur, door die opgelegde spanning en dan de emotionele ontlading en dan een kwartier later zat iedereen weer tv te kijken... poeh!

maar hier is het een stuk relaxter, met 7 honden en 3 meiden in een huisje vol met chips en chocola en salade en stokbrood, geen luxe huisje maar wel met breedbeeld tv ;) en in een mooie witte bevroren omgeving, beetje luieren, eten, luieren, wandelen, luieren eten...

Het zou gaan regenen rond middernacht, daarnaast mistig enzo dus niet helemaal droog maar wij houden het hier wel droog! jullie ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droog wat drinken betreft zeker. Het is ook een tranendag. Dus niet geheel droog. Ook ok.

Folle lok en seine voor iedereen. Dat een ieder zijn of haar patsboem moment mag vinden en verlost mag worden van de obsessie om te drinken. Dat is wat ik jullie toe wens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...