Spring naar bijdragen

woensdag 31 december 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik voel me vandaag echt een beetje verdrietig, de beslissing op mijn werk genomen.
Het voelt zo leeg.
Zelf denk ik dat het komt omdat ik er zo lang over na heb moeten denken en eindelijk
heb durven beslissen.
Het is nog wennen aan het idee dat ik de moed heb gehad echt te doen wat ik zelf wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, ik vind het erg dapper, jij hebt iets gedaan waar ik nog tegen aanhik (durf nog niet omdat ik weet dat ik nog (?) niet sterk genoeg ben om volledig te werken, waar dan ook...), afscheid heeft altijd iets verdrietigs, laat het maar toe, probeer een beetje van het leeg te genieten, je hoeft nu even helemaal niets, jouw niets, en uit dat niets worden straks weer nieuwe ietsen geboren, op het juiste moment, precies zoals het moet zijn. Laat los & wees trots en lief voor jezelf :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia,

ik werk ook maar 3 x 3 uur per week.
Heb meer dan een jaar gekregen om ander werk te zoeken en wordt daar ook
bij geholpen, wisseldiensten zijn geen optie meer, dat veroorzaakt een groot deel van mijn depressie.
Ik laat het nu maar even voor wat het is, heb geen flauw idee wat ik voor werk zou kunnen gaan
doen op de lange termijn.
Voor jou komt de keuze ook wel als de tijd daar voor is daar ben ik van overtuigd.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh!


Wing, bek opt stuur en peddelen maar weer!!!!:heart:
Ben nog wel benieuwd naar de kev...

Tina, ik kan me voorstellen dat je je leeg voelt. Op zich schijnt dat goed te zijn.
Uit leegte kan weer iets onstaan. Maar het voelt wel raar! Sterkte meis :heart:

Houtje, dat voelde ik natuurlijk al aankomen! Wat vreselijk voor je.
Maar enough is enough. De meiden kunnen toch best friends blijven???
Sterkte meid... :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog even liggen maffen van 8 tot 10 scheelt toch weer. Het vuurwerk mag aan, maar Dochter had het met Vriendin willen afsteken. Ik doe nu maar extreem overdreven ooooooooooeeeeeee en aaaaaaaaaaa en wat eeeeeeeeeeeeennnnnnnnngggggggggggg (nou vind ik het ook eng hoor).

Vriendin van Dochter moet gehaald worden door......... A. Precies. Ik had Vriendin van Dochter en Dochter tegelijk huilend aan de lijn of ik ze niet kon komen halen, NEE. Sorry. Geef je Va en Moe maar de schuld, maar ik ben geen taxi omdat Pa zijn verantwdinges niet neemt en de meiden geen lol wil doen.

Sta gelukkig in goed ketak met moeder van Vriendinnetje. Dat scheelt. Die geeft me groot gelijk. Ja hèhè. Zij was ook 10 jaar met die man getrouwd maar geeft hem keurig geen trap na. Netjes hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kinderen schaatsen.
Klaas gaat zo vuurwerk met ze halen.
Dan ga ik wandelen (what else) in de mist.
Het is wel goed allemaal.
Ik zal me toch wel raar voelen vanavond, soi.
Misschien nog wat oliebollen.
Doe mij maar water en koffie. Zal hier wel een beetje
rondhangen ook. Kan t ook niet helemaal alleen....

Goed Houtje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ben weer binnen
ging even de laatste boodschappen halen
heeft mijn gerecycelde ferrari[scootmobiel]
een lekke band.
groot probleem,moest lopend.
de winkel ligt op ongeveer 700 meter afstand
maar dat is met mijn soms erg onwillig onder-
stel een bijna onoverbrugbare afstand
heb dus mijn energie voor vandaag weer bijna
opgebruikt
nu dan eerst maar de krant lezen
het sneeuwt hier ,het lijkt net poedersuiker.
bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Houtje,

Wat een ellende. Ga je nu absoluut niet verontschuldigen voor het feit dat je iemand hebt geprobeerd te helpen. Alleen dat heeft maar weinig nut als iemand zichzelf niet helpt. Al heb ik zoveel gemist dat ik misschien wat het laatste punt de plank wel geheel mis slaat.
Verder ben ik het helemaal met Vie eens. Waarom kunnen die meiden niet gewoon vriendinnen blijven?

Neem een voorbeeld aan de musical South Pacific en "go and wash that man out of your hair" zodat je vanavond om 12 uur een diepe zucht kan slaken en vol goede moed 2009 tegenoet kan zien.

Albertina, natuurlijk voel je je leeg dat is toch volstrekt normaal?
Je kunt dingen niet forceren, je doet je best en dat is al je kunt doen.

Ik moet gaan mijn hulp is er, kom straks terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede middag adb'ers,
uit een zin is mij iets opgevallen hier vandaag en dat heeft deze burger moed .
ach ja juist een brief van centraal justitie incasso bureau nl op mijn deurmatje gevonden ;-((
neen niet te hard rijden maar niet centjes insteken waar het nodig blijkt te zijn
maak er allemaal een fijne laatse dag van het jaar van :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie tekst Kirky, wel een slordige vertaling. Ik zie haar nog voor me op haar kruk met haar zwarte haar en gitaar in de hand.

Blacky ik kreeg vandaag een envelop in de bus van de belastingen, dat ik 1100 euro terugkrijg van een glucosevrij dieet. Maar ik heb helemaal geen dieet gedaan. Nou ja, krijgen is leuker dan weggeven aan de belastingen. Het leven is al duur genoeg.
Was het heel erg, wat jij voor je kiezen kreeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,

Ik wil jullie op deze laatste dag van het jaar een hele goeie en droge dag toewensen.

Ik wou dat het traditionele geknal in de straten ophield. Het is heel pijnlijk voor dieren en het lijkt mij ook heel naar voor mensen die uit oorlogsgebied gevlucht zijn. Mooier zou zijn als door professionals ergens vuurwerk werd afgestoken op een veilige afstand van alles en iedereen en heel goed zichtbaar. En natuurlijk niet zoals in Rotterdam tegen betaling.

Ik hoop dat 2009 voor ieder van ons een veel beter jaar wordt.

Gelukkig Nieuwjaar!


Tot morgenavond laat zal ik jullie niet meer schrijven of lezen. Geniet van mijn afwezigheid :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoewel het 12 uur te vroeg is neem ik afcheid van jullie
wat betreft dit jaar
met de woorden

Kijk niet te veel naar het verleden
Maar meer naar de toekomst
Daar zul je de rest van je leven
in moeten vertoeven

Over 12 uur luidt ik dit jaar uit met
een glas nep champagne in de hand
dan eindigt mijn dag 70 droog van dit
jaar en begint de eerste droge dag
van 2009
dat er heel vele mogen volgen


-------------------
Nil volentibus ardum
voor hen die willen is niets te moeilijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...