Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Bam&Fran (naar ik hoop) Folle lok en seine for you too!Wing, nog okay? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Wat ist meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Belgie zit alweer lekker thuis bij poezebeesten. Is ok, fijne dagen gehad.Albertje, beterschap. Hier vliegt snot ook nog rond, yak. (((((Kaia))))) ooooh, Jip en Janneke sjampanje, jaloers. Ben ik vergeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ik ga afsluiten, doeiiiiii. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ik dacht al wat hoor ik steeds?!!!!Dat was een goeie Pip!!!!Voor jou ook een fijn 2009 Vouwgordijna!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Zijn de kinderen bij jou Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Even buiten kijken..Radio en tv aan voor de dieren.Blijf hier stand-by. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Even tussendoor kan iemand mij vertellen hoe ik reageer op iets dat op het internet is gezet. Of hoe ik zelf iets op het internet zet?Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Veel heil en zegenin het nieuwe jaarvoor een iedervoor elkaareen nieuw begineen nieuwe startdeel je liefde schenk je hartaan de anderaan elkaarvorm een ketenéén voor éénniemand is danmeer alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Oke, er is een lelijk stuk over X op het internet gezet. Wie kan mij vertellen hoe ikmoet reageren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Jaaah Jongens! GOOSHE FRABBA!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Cirque du soleil op Canvas. Moet kijken van de kinderen.Vétte acro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ik zet een kopje thee.Amazing Stroopwafels op de radio, Oude Maasweg..Zo meteen nog een grote ster afsteken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Gaan jullie straks ook PIEEEEP kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Huh? Zei ik wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Draai ik net een zakje van de oliebollen in mekaar..Boem! Poedersuiker all over the place Nou, dat was het spannendste gedeelte totnutoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hoi forumgenoten, Anna is gevloerd van het bollen bakken, dus ik neem de honneurs waar!Wij wensen allen een voorspoedig 2009!Probeer jullie dromen te verwerkelijken!En geloof me, drank lost niets op, het brengt slechts rampspoed!De kortstondige roes weegt niet tegen de ellende op!Houd het roer recht! Groet, en een beetje vrede, Anna en Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Soothe en Annalove&peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 He, toch gezellig dat ik jullie gezelschap mag houden vandaag! hier hang ik, na een fikse wandeling in oorlogsgebied, al de hele dag bank en ga ik zo maar iets doen, afwassen ofzo, want stilzitten is eigenlijk helemaal niks voor mij. Gelukkig kan ik zo af en toe lekker buiten in de kou roken voor de afwisselingPip, nog bedankt voor de carbidbussen, hond durft nu helemaal niet meer naar buiten..... dus die zal lang zijn plas op moeten houden Blacky, kom op joh, vandaag gaat ook weer voorbij, pak jezelf ajb in de kladden voor het uit de kladden gaat lopen.kom, ik ga weer even buiten bibberroken, spreek jullie later weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ik geraak in een recalcitrante bui.De katten worden vervelend..Ben maar even weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hallo allemaal!! Ik was bang dat ikzou gaan drinken, maar heb weer goeie voornemens gemaakt!Zit hier nu met warme punch en de appelflappen zitten in de oven....Ik kan straks nog even naar het mega-vreugdevuur gaan kijken op het strand hier vlakbij....Daarnet was het nog niet aangestoken....Iedereen een goeie jaarwisseling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 neen ik drink niet maar ik doe niets anders als slapen , leg mij in de zetel en ben uren weg ??heb eigenlijk ook al dagen niet meer gegeten en ik ben mijn konijn kwijt maar voor de rest gaat het wel de laatse dag van het jaar drink ik niet voila blacky heeft bij deze gezegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Blacy, niet gegeten de afgelopen dagen??Hoe kan dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ik wordt nu ook een beetje misselijk van de punch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Heel toevallig logde ik even in, omdat ik op buienradar aan het kijken was. En zag de reaktie van WC en Kirky , naar Anjo toe, Heren schandalig, Anjo is pas haar x verloren aan kanker. Dit wilde ik toch maar even gezegd hebben.Ik wens allemaal een gezond en vooral droog 2009 toe.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden